CBR600F3 topic

McSilver

MF'er
28 mrt 2013
59
4
Hallo funriders... ;)

Ik kan me niet aan de indruk onttrekken dat hier ook de nodige CBR600 rijders op het forum moeten zitten.

wellicht kunnen jullie hier wat tips, tricks en vragen kwijt voor de CBR600F3.
Ik zal zelf starten met een vraag over de routing van de luchtslangen voor het direct air intake systeem...
 
Zelf had ik tot voor kort een F2 die heb ik onlangs verkocht en ja dan moet je weer iets anders hé...
Dus een F3 met kuipschade gekocht. Inmiddels wat delen verzameld maar ook aan de machine zelf aan t knutselen.
Omdat het overgrote deel van de kuip er niet meer bij zat zat er een grote zak met diverse luchtslangen van het direct air intake systeem bij..
Helaas was er in de werkplaatshandleiding niet duidelijk terug te vinden hoe die dingen aangesloten worden.
Heeft iemand toevallig een duidelijke afbeelding hoe die moeten lopen.
Ik krijg ze wel aangesloten maar ik kan me niet voorstellen dat die hele slangenhandel zo in t zicht hoor te zitten.
Dus ik hoor graag of iemand van jullie er iets over kan vertellen...
of mss een plaatje kan schieten hoe de boel in de buurt van de cockpit loopt
 
Er is ook een cbr topic;)

Ik zal even kijken of ik een plaatje heb van de air intake slangen.
 
DAI3.jpg
 
Laatst bewerkt:
Cool Stefan...

Da's wel heel mooi en snel, ik moet alleen even kijken hoe dat nu bij de cockpit precies zit.
vanaf de voorzijde lopen twee slangen van de kop van de kuip richting de airbox.
Die komen bij elkaar in een t stuk. dan gaat er een slang bovenlangs verder naar de linker zijkant.
Met name die slang zit nu irritant in het zicht terwijl ik denk dat ie vermoedelijk op een of andere manier onder de cockpit door moet lopen...
Maar hier kan ik zeker al iets mee Thanks!!

Ik "struikelde" net ook over het (zeer uigebreide) cbr topic... excuses dat ik daar overheen gekeken heb.. ik was aan t zoeken naar de F3 types maar die stonden niet apart vermeld...
Dit topic mag wat mij betreft dan ook gesloten of verplaatst worden...
 
Terug
Bovenaan Onderaan