CBR600FX

belske

MF'er
14 sep 2008
94
0
Putte, Noord-Brabant
Mooie cbr van 10/1999.Heb hem vorige winter gekocht met schuifschade aan de linkerzijde.De motor stond bij een kennis sinds het ongeval zomer 2009 en had slechts 13500 km gelopen.Heb hem opgeknapt met originele kuipdelen(geen chinese),een extra dik racing alternatordeksel,nieuwe teflon remleidingen,remblokken,oliefilter,luchtfilter,benzinefilter,koelvloeistof,bougie's,nieuwe Dunlop Qualifier II banden, e.d.
Spuitwerk is zeer netjes,de stickers zijn kwalitatief niet 100% maar zitten wel onder de blanke lak. Enkel het dashboard heeft een beetje schade maar werkt perfect. Heb ik niet vervangen vanwege de km stand.
Heb er net 10 dagen mee in de Franse Alpen gereden en heb er 4000 zorgeloze km bijgedaan.
Heb plezier beleefd aan het opknappen en er een leuke vakantie mee gehad en nu mag ie weg omdat ik nog een motor heb maar deze is niet om mee op vakantie te gaan(turbo fiets).
Dus zeer mooie fiets met 17500 echte km,perfect in orde voor 3000 euro.
Oh ja,was een belgische fiets maar staat nu op nederlands kenteken.Ben pas 2de eigenaar.
Voor meer info stuur PB of tel belgisch mobiel(woon net op de grens) 0032495322360
PRIJSAANPASSING 2700 EURO!!!!!
Eric.
full
 
Laatst bewerkt:
Is er geen markt voor een zeer mooie J. McGuinnes IOM 2010 replica? Is technisch 100% in orde en zeer mooi spuitwerk.
Over de prijs valt te praten.
 
Als je ziet wat ze durven vragen voor een cbr600f4 uit '99 snap ik niet dat hier geen reactie op komt.Is zowat de goedkoopste die ik vind op het net.
Ben volkomen eerlijk wat betreft schade die ie heeft gehad.Was enkel plastic en alternatordeksel dat stuk was. Proefrit altijd mogelijk.
Komaan jongens.
Als je wat leuks te ruilen hebt,probeer maar
 

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan Onderaan