cbr600rr 2003 te koop

Status
Niet open voor verdere reacties.

paul 130

Die hard MF'er
21 mrt 2007
744
0
luttenberg
Blok en uitlaat origineel,
Wp veren en shims voor en wp competition achter.( begin seizoen service gehad )
stuurdemper hyperpro.
versnellingsindicator.
Valter moto rem schakelset.
evt met set wielen en regenbanden achter.
Prijs zonder velgen 3200 euro.
Met extra velgen 3450 euro
(imgatt)
full
 
hallo Paul, is het en complete set extra wielen , dus voor en achter mét regenbanden ?
gr Jan Willem
 
klopt complete set regenwielen , incl banden.
is idd Dimi's oude fiets.
Hij heeft mijn tkr Honda gekocht, deze ingeruild>
 
zit ook nog losse onderdelen bij, kuipset, moet nog wel gespoten worden.
remschakelset onderdelen enz enz.
Jokerz, 2klassen beter dan je je blade ! rij je zeker sneller mee!
 
ja,inderdaad een mooie bike voor Jokerz! Moet er alleen nog even met de financiele commissie uit zien te komen ...wordt vervolgd... :?
 
Prachtige fiets :D

Mijn 'oude' fiets inderdaad. 3 jaar lang plezier van gehad, heeft me nooit in de steek gelaten en afgelopen jaar ook nog aan een aantal podiumplekken in de CRT Cup geholpen!

Zit ook nog een Valtermoto tankdop op, compleet klaar conform KNMV/Cup reglement, net nieuwe dual carbon remblokken, TKR aan/uit schakelaar, carbon blokbescherming aan beide kanten, begin v/h seizoen nieuwe Tsubaki Racing pro ketting + tandwielen en vast nog wel wat kleinigheid wat ik vergeet...
 
Laatst bewerkt:
Prachtige fiets :D

Mijn 'oude' fiets inderdaad. 3 jaar lang plezier van gehad, heeft me nooit in de steek gelaten en afgelopen jaar ook nog aan een aantal podiumplekken in de CRT Cup geholpen!

Je weet niet wat Paul er allemaal vanaf heeft gehaald he! Die van mij kwam ook iets anders in de verkoop dan hoe ik hem bij Paul had achtergelaten ;)
 
Je weet niet wat Paul er allemaal vanaf heeft gehaald he! Die van mij kwam ook iets anders in de verkoop dan hoe ik hem bij Paul had achtergelaten ;)

Daar heb je gelijk in, niet bij stil gestaan. Meeste zit echt wel echt vast aan de fiets en zal ie niet zo snel eraf halen lijkt me ;-)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan