CBR600RR 2006

Hoekske

MF veteraan
7 feb 2003
7.943
0
Sint Willebrord
Zeer nette complete en goed onderhouden 600RR van 2006
Klaar voor ZAC, Cup en circuitdagen, perfecte motor voor de beginnende of gevorderde circuitrijder


Om de 2 tot 3 circuitdagen voorzien van nieuwe Gulf olie
Remvloeistof 5.1 net vernieuwd

> Standaard blok
> Wilbers achterschokbreker met Hydraulische pre load adjuster (op afstand)
> Wilbers kit in voorvork
> Hyperpro stuurdemper
> Stalen remleidingen
> Braking wave remschijven
> Power commander 3
> Leo Vince slip-on demper
> TKR rem schakel set
> TKR vaste konische as bussen voor en achter (snel en makkelijk wisselen van velgen)
> TKR remvloeistofslang achter ter vervanging van potje
> Bobbins tbv paddock stand
> Frame sliders
> HRC snelgas
> En wat ik nog vergeten ben....

Extra onderdelen

> Kuip set (beschadigd)
> Voorvelg met remschijven
> Originele eind demper

Kan eventueel in gewenste kleur worden gespoten

Vlijmscherpe Prijs voor deze kant en klare fiets € 4.750.-

Voor meer info 0653204419

Meer gedetaileerde foto's volgen nog

full

full

full

full
 
Laatst bewerkt:
Mijn tijd komt nog wel ;)

Wat een gedoe trouwens over een setje velgen!
Er zitten 2 velgen onder de motor, dus het is opstappe en knalle!!

:]
Je weet zelf waarschijnlijk ook wel hoe makkelijk het is als je een complete reserve set hebt. En op zich is het niet erg om even op zoek te gaan naar een achtervelg, maar je wordt er zeker niet mee doodgegooid zoals wordt gezegd...
 
Je weet zelf waarschijnlijk ook wel hoe makkelijk het is als je een complete reserve set hebt. En op zich is het niet erg om even op zoek te gaan naar een achtervelg, maar je wordt er zeker niet mee doodgegooid zoals wordt gezegd...

Geen probleem hoor, kom jij de motor maar halen, dan zorg ik wel voor de achtervelg

Of wilde je hem niet kopen??
 
Geen probleem hoor, kom jij de motor maar halen, dan zorg ik wel voor de achtervelg

Of wilde je hem niet kopen??
Ik ben inderdaad nog op zoek naar een ciruitmotor en zet nu alle mogelijkheden naast elkaar. Dan weet ik in ieder geval dat bij deze een complete reserve set geregeld kan worden.
 
Ik ben inderdaad nog op zoek naar een ciruitmotor en zet nu alle mogelijkheden naast elkaar. Dan weet ik in ieder geval dat bij deze een complete reserve set geregeld kan worden.

OO,...je maakt er zo'n punt van, ik dacht die komt hem halen :?

Als je een circuitmotor wil hebben dan komt het echt niet op een wieltje aan hoor, een setje banden is al duurder als een achtervelg, je moet kijken hoe een fiets afgemonteerd is (met bv een veringsetje van een 1700 euri) en niet miepen over een wieltje ;) :+

mijn cbr is gewoon een super fiets voor een messcherpe prijs. :Y
 
OO,...je maakt er zo'n punt van, ik dacht die komt hem halen :?

Als je een circuitmotor wil hebben dan komt het echt niet op een wieltje aan hoor, een setje banden is al duurder als een achtervelg, je moet kijken hoe een fiets afgemonteerd is (met bv een veringsetje van een 1700 euri) en niet miepen over een wieltje ;) :+

mijn cbr is gewoon een super fiets voor een messcherpe prijs. :Y
helder
 
Terug
Bovenaan Onderaan