CBR600RR Winterproject

Status
Niet open voor verdere reacties.

Mavtri

MF veteraan
24 sep 2002
4.513
221
Barneveld
Unieke kans:
Te koop CBR 600 RR racer zonder kenteken.
(Ben gecrashed op 15-09 in Oschersleben

Motor heeft :
Stalen remleidingen.
Ohlins achtershock (high en low speed)
Voorvork aanpassing Wim Kroon (Ohlins importeur).

2 circuitdagen terug kleppen gesteld.

Onderdelen die missen na de crash:
Kuipset, stuurheften, carterdeksel, rempomp,linker voetsteun incl schakelpook.
oh ja en de toerenteller moet worden vervangen (ben met 9000 toeren onderuit gegaan :P
Motor zag er uit als op de eerste foto :X
Prijs 2950,- euro.
full
 
Laatst bewerkt:
:o

Da's echt een buitenkans!


Ruilen voor een R6? :+
[me="Tr@x"]die denkt dat je dan tenminste niet de S2 op je sloffen wint...[/me]
 
Betekend dit trouwens dat je er de 29e niet bij bent in Assen? _O-
 
Heb je wat meer info? Zoals km stand en wat is de staat van de normale slijtage delen? Zijn er helemaal geen papieren bij, of buitenlandse? Is de prijs vast of valt er eventueel nog over te praten.
Je mag me anders ook wel een mailtje doen (misschien een foto van de andere kant?)
 
Laatst bewerkt:
Heb je wat meer info? Zoals km stand en wat is de staat van de normale slijtage delen? Zijn er helemaal geen papieren bij, of buitenlandse? Is de prijs vast of valt er eventueel nog over te praten.
Je mag me anders ook wel een mailtje doen (misschien een foto van de andere kant?)

km stand ongeveer 11.000km. Motor heeft eerst 9500 km op de weggereden. Is geimporteerd uit Duitsland.
Motor is verder prima en is geen afgeragde circuitmotor. Slijtagedelen bij een HondaCBR600RR. Olie verversen inclusief filter, één keer per jaar kleppies stellen en je kunt er jaren mee racen. Dingen zijn echt hufterproof.
Andere kant van de motor is helemaal gaaf. In het ZAC forum is mijn crash te zien en wordt duidelijk dat de motor geen grote klapper heeft gemaakt.
Prijs is vast lijkt me toch een mooie instapprijs?
 
Laatst bewerkt:
:o

Da's echt een buitenkans!


Ruilen voor een R6? :+
[me="Tr@x"]die denkt dat je dan tenminste niet de S2 op je sloffen wint...[/me]

Je zou nog wel eens raar op kunnen kijken wat die R6 allemaal nog veel meer kan :+
Laat me het maandag maar s fff proberen :]
 
Heb je die stuurhelften nog wel liggen :? en is het subframe + kuipframe nog recht, geen deuken of krassen in de tank of achterbrug?
 
Heb je die stuurhelften nog wel liggen :? en is het subframe + kuipframe nog recht, geen deuken of krassen in de tank of achterbrug?
Stuurhelften heb ik niet meer liggen maar moeten vervangen worden zie tekst (lezen :z ;) )
Subframe en kuipframe zijn nog recht.
 
km stand ongeveer 11.000km. Motor heeft eerst 9500 km op de weggereden. Is geimporteerd uit Duitsland.
Motor is verder prima en is geen afgeragde circuitmotor. Slijtagedelen bij een HondaCBR600RR. Olie verversen inclusief filter, één keer per jaar kleppies stellen en je kunt er jaren mee racen. Dingen zijn echt hufterproof.
Andere kant van de motor is helemaal gaaf. In het ZAC forum is mijn crash te zien en wordt duidelijk dat de motor geen grote klapper heeft gemaakt.
Prijs is vast lijkt me toch een mooie instapprijs?

Ik rij momenteel ook 600rr op straat en ben op zoek naar een circuitbrommer voor aankomend seizoen. Ik heb op zich wel interesse maar probeer eerst een inschatting te maken wat de schade gaat kosten.
Waarom is de rempomp er niet bij? Stuk of zat er een radiaal op, die meegaat naar de nieuwe fiets? Heb je de kuipsteun voor er nog bij?
En betreft de toerenteller, kan je die zo vervangen of moet dat in combinatie met de ecu?

Heb je de duitse brief er nog bij, zodat hij eventueel wel op kenteken gezet zou kunnen worden?
 
Heb wel interesse alleen raak ik de R6 op korte termijn niet kwijt voor een nette prijs. Dus wacht nog een jaartje met de volgende fiets ;)
 
Ik rij momenteel ook 600rr op straat en ben op zoek naar een circuitbrommer voor aankomend seizoen. Ik heb op zich wel interesse maar probeer eerst een inschatting te maken wat de schade gaat kosten.
Waarom is de rempomp er niet bij? Stuk of zat er een radiaal op, die meegaat naar de nieuwe fiets? Heb je de kuipsteun voor er nog bij?
En betreft de toerenteller, kan je die zo vervangen of moet dat in combinatie met de ecu?

Heb je de duitse brief er nog bij, zodat hij eventueel wel op kenteken gezet zou kunnen worden?

Kuipsteun heb ik al weer aangeschaft, toerenteller kun je zo vervangen (of zonder rijden wat ik ook een jaar gedaan heb :P rempomp was door de crahs alleen met een hele dikke duim nog dicht te krijgen was dus afgeschreven.
Ik heb de kosten zelf geraamd op 500-750 euro wanneer je het een beetje handig aangepakt
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan