cbr900rr sc33 fireblade wie heeft er nog wat liggen?

SoloMotard

MF veteraan
20 apr 2004
5.553
19
Mechelen (Vlaanderen)
Ik heb normaal vanaf deze week een fireblade die zo goed als origineel is uit 96'.

Nu zoek ik nog:

  • een dubble bubble ruitje
  • een set hyperpro veren
 
Laatst bewerkt:
Er was hier iemand die voor 350 euro een volledig goede kuip aanbood, enkel spijtig van de lelijke kleurstelling :P (roos-wit) Met deze cbr is nog niet gevallen en ik wil dat zo houden :)


:) gelijk heb je :)
Technisch gezien ben ik toen niet gevallen, een auto sneed mij de pas af en ik heb nog genoeg kunnen afremmen. Ben er ongeveer tegen 15km/u tegen aan gereden. Een kleine klap, maar 4 kappen waren gescheurd door de schok.

Back on topic. Schop! :)
 
:) gelijk heb je :)
Technisch gezien ben ik toen niet gevallen, een auto sneed mij de pas af en ik heb nog genoeg kunnen afremmen. Ben er ongeveer tegen 15km/u tegen aan gereden. Een kleine klap, maar 4 kappen waren gescheurd door de schok.

Back on topic. Schop! :)

Bij mij rijden ze meestal vanachter op mij in (3 keer)

Nog 24 uurtjes geduld en ik mag 'm gaan ophalen :)
 
Laatst bewerkt:
adresjes voor goedkoop (dus ook goede service) materiaal zijn ook welkom. zeker voor de valdoppen en de stuurdemper heb ik voorlopig nog niet teveel gevonden
 
Biek Design maakt de meeste dingen zelf (valblokken oa). Je kan niet rechtstreeks bij hen bestellen, maar je bestelling wordt bij een dealer achtergelaten. Meestal binnen de 4 werkdagen ;). Je betaalt aan de kassa.
Maar dat moet je zelf zien, wat je doet :)
 
Biek Design maakt de meeste dingen zelf (valblokken oa). Je kan niet rechtstreeks bij hen bestellen, maar je bestelling wordt bij een dealer achtergelaten. Meestal binnen de 4 werkdagen ;). Je betaalt aan de kassa.
Maar dat moet je zelf zien, wat je doet :)

Heb een zaak dus kan hopelijk wel rechtstreeks bestellen :)
 
ik heb mijn dubble bubble ruitje besteld via ebay hong kong, welliswaar voor een sc44 en imitatie...en er drie weken op moeten wachten...maar voor 23 euro inc verzenden en nog passen ook hoor je mij niet zeuren
 
Terug
Bovenaan Onderaan