CBS gegevens over motors in NL

Als ik deze lijst dus goed begrijp (zal wel weer niet |( ) zouden er in Zeeland dus 14555 motoren moeten rondrijden :?

YEAH RIGHT
Waarvan zeker maar 20 tot 30 in het onderste gedeelte van Zeeland _O-
'K kom ongeveer ieder dag wel dezelfde motorrijders tegen :P
 
En ik wil een Victoria; dan ben je echt behoorlijk uniek 8-) Iemand een pica van een Victoria?
Dan moet je voor deze gaan :)

full


$$$$
 
De Bergmeister :Y gelieve wel de wil uzelf een poot uit te draaien :+
 
Lollig om te zien dat bepaalde merken weinig schommeling kennen, oa.bmw en harley hebben nauwelijks wisseling in de verkoopcijfers tov de japanners.
 
En wtf is een zeundapp, hier m'n zeun hebbie een dapp? boerenpummel brommers, altijd al gezegd.

Leuk linkie Mosselman ;)

Tja, met wijlen "Rudi Karell Duits" kom je er niet dus:
Officiele manier van schrijven voor een Zündapp.
Als de Umlaut niet gebruikt kan worden, wordt deze vervangen door de letter "e" voorafgaand aan de letter waarvoor die Umlaut bedoeld was.

Dus Zeundapp.
 
Tja, met wijlen "Rudi Karell Duits" kom je er niet dus:
Officiele manier van schrijven voor een Zündapp.
Als de Umlaut niet gebruikt kan worden, wordt deze vervangen door de letter "e" voorafgaand aan de letter waarvoor die Umlaut bedoeld was.

Dus Zeundapp.

In mijn Duitse achternaam komt een ü voor. Nu weet ik dat (in ieder geval in het Engels) de e ter vervanging van de umlaut juist achter de u komt te staan. Weet je zeker dat je jezelf niet vergist? :?

Sorry, ik vergis mijzelf nu geloof ik! Excuses...
 
Laatst bewerkt:
Jongens ik wil toch wel ff opmerken dat die cijfers niet zuiver zijn.

Gaan er drie van mij af.


De gasten van nu zijn geen mannen meer is mijn conclusie...watjes zijn het.





Voor de wegenbelasting is volgens mij het logische antwoord? Steeds minder motorrijders met meerdere fietsen, zeker nu die krengen zo duur zijn.
 
Tja, met wijlen "Rudi Karell Duits" kom je er niet dus:
Officiele manier van schrijven voor een Zündapp.
Als de Umlaut niet gebruikt kan worden, wordt deze vervangen door de letter "e" voorafgaand aan de letter waarvoor die Umlaut bedoeld was.

Dus Zeundapp.

Nee, net anderson, dus Zuendapp.

Als je geen umlaut kunt gebruiken dan plaats je de E achter de klinker, en niet ervoor...

;)
 
mijn conclusie:

De grootste groep "bezitters " is tussen de 40-50 jaar, waarom zorgt dan zgn de jeugd voor dat slechte imago van de motorrijders!

Voortaan eren wie eren toekomt he.....


WIJ zijn het die de naam te grabbel gooien, niet die "snotblagen"
}) }) }) }) }) }) }) }) }) })


:}
 
Terug
Bovenaan Onderaan