Cd-Roms's voor motor-theorie?

Gijs Houwen

Die hard MF'er
12 mei 2002
300
0
Son
hallo

ik ben begonnen met het leren van mijn motor theorie (7 augustus moet ik op :) ) en nu heb ik een cd-rom van edu-drive maar ik vindt dit niet zo'n fijn programma dusse weet iemand toevallig of er nog andere CD-rom's in de handel zijn om je motor theorie te leren? alvast bedankt.

Gijs
 
Idd, ik zou persoonlijk niet voor een cd rom gaan. Boeken zijn toch net iets beter. Ik heb hier nog een setje liggen. Gekocht bij de rijschool voor 25 euro. Voor 10 euro kan het voor jou zijn als je het nodig hebt.
 
Idd, ik zou persoonlijk niet voor een cd rom gaan. Boeken zijn toch net iets beter. Ik heb hier nog een setje liggen. Gekocht bij de rijschool voor 25 euro. Voor 10 euro kan het voor jou zijn als je het nodig hebt.

Is die nog wel up-to-date :?
 
Er is ook een cd-rom van Veka-Best. Er staan dezelfde vragen in als in je leerboek.
Wat ik wel prettig vond dat je de tijd in kunt stellen zodat je daar ook een beetje aan kunt wennen.Ik was in het bezit van beide, dus de cd-rom en de vragen in het boek.
Veel succes en wel je best doen met leren.
Groeten Annie
 
Ik heb de cdrom van Verjo gebruikt (gekocht bij de rijschool): geen aanrader. Intro is irritant lang en kun je niet wegklikken, vragen lijken niet op CBR examen, veel vervelende nutteloze geluidjes tussendoor.
 
Terug
Bovenaan Onderaan