CDI 25kw zx-6r

Hessel

Die hard MF'er
28 mrt 2004
405
0
Nijmegen
Hallo allemaal,

ik heb heel internet afgezocht maar nog niks gevonden. ik ben van plan om een
zx-6r te kopen over een aantal maanden. een 2004 model (nu zeer laag in prijs vanwege nieuwe 2005 model) maar nu kan ik nergens vinden hoe duur een 25kw cdi unit moet zijn. en wat de evt. inbouw kosten moeten zijn. is er iemand die zijn zx-6r ook heeft aflaten tunen en zou die mij kunnen vertellen wat de kosten zijn. of mensen die in een garage werken.

iig, hartelijk bedankt,

groeten hessel
 
Uhmmm je koopt de motor bij een dealer? dan weten die ook wel wat een CDI unit kost, even bellen lijkt me.

Een CDI voor mn Sv zit al rond de 400 euro. als je een beetje handig handelt dan doet de dealer die gewoon bij de prijs in.
 
ok bedankt,

verder nog mensen die bijvoorbeeld zelf een zx-6r 25kw rijden?\

groeten, hessel
 
uhm... cdi??? tis toch geen 2tact??? nou heeft zo'n zx6r wel injectie en dan kan je die map dus comleet verkloten waardoow hij weinig vermogen leverd, maar das denk ik niet erg geed voor je motor. volgens mij moet hij gewoon begrenst worden via ringen in de inlaat rubbers.

Misschien heb ik het allemaal compleet fout hoor, zou zo maar kunnen. ik weet niet 100% zeker hoe het bij injectie fietsen zit.

Ik zou trouwens eerst even kijken of dat ding wel officieel op 25kw kan want dan kon het '03,'04 model volgens mij ook niet. (officieel dan)

BEn trouwens er benieuwd hoe je aan he geld komt voor zo'n ding..
 
nouja bij mijn SV gaat dat door middel van een andere CDI dat weet ik 100% zeker, en volgens mij is dat bij elke motorfiets met injectie zo
 
niet goed gelezen. het is een 04 model dat je wilt kopen. deze kan volgens mij niet officieel op 25kw. maar bel gewoon de delaer eens op. hij moet je dat toch kunnen vertellen? reken op tussen de 100-en 300 voor het terugvoeren. iets meer als je het ook op kenteken wilt hebben (via import/export methode)
 
IK heb een 25 kw zx6r uit 1999
begrenst door middel van inlaatringen en iets met de gasschuif ofzo
kostte ik dacht niet meer als 100 euro
maar de manier van begrenzen verschilt per bouwjaar als ik me niet vergis
 
de zx-6r kun je vanaf 1998 tot nu legaal en op kenteken doormiddel van kenteken deel 2 afvoeren naar 25kw. overal gelezen en nagevraagd. verder weet ik dus zelf ook niet zeker of je een cdi moet vervangen om hem 25kw te maken. misschien nog andere die het weten. en ik denk dat ik maar een keertje ga bellen met een dealer ja

groeten hessel
 
de zx-6r uit 2004? ik kan je nu al vertellen dat die niet legaal terug te voeren zijn ik heb geken naar de ninja op site maar daar zeggen ze dat het alleen tot modellen van 2002 te doen is. d'r zijn wel kits voor.
wanneer ga je um kopen? wel gelijk foto posten! je hebt zeker wel de poten onder je lijf gewerkt om 10.000euro op te hoesten of koop je m 2dehands.

met dat vermogens verlies valt het wel mee hoor. hangt er vanaf of je t met een begrensde cdi doet of met een ring in carb. je trekt even hard en rijdt oko harder dan je mag dus. t= alleen zo dat je je gas nie verder open kan trekken. tot 600 cc is 25 kw goed te doen. (honda cbr 600 rr rijdt met hrc kit 210km/h)
 
de zx-6r uit 2004? ik kan je nu al vertellen dat die niet legaal terug te voeren zijn ik heb geken naar de ninja op site maar daar zeggen ze dat het alleen tot modellen van 2002 te doen is. d'r zijn wel kits voor.
wanneer ga je um kopen? wel gelijk foto posten! je hebt zeker wel de poten onder je lijf gewerkt om 10.000euro op te hoesten of koop je m 2dehands.

met dat vermogens verlies valt het wel mee hoor. hangt er vanaf of je t met een begrensde cdi doet of met een ring in carb. je trekt even hard en rijdt oko harder dan je mag dus. t= alleen zo dat je je gas nie verder open kan trekken. tot 600 cc is 25 kw goed te doen. (honda cbr 600 rr rijdt met hrc kit 210km/h)

Zekers weten dat de 2004 zx6r wel legaal op 25kw te krijgen is :)
Verder klopt het ook niet dat ie even hard trekt aangezien omdat ie ongeveer 20Nm minder koppel heeft :Z
 
neem van mij en bovenstaande aan dat de zx-6r vanaf 1998 op kenteken (door middel van kenteken deel 2) is te begrenzen. gezien op de site van kawa op alle reclame blaadjes van kawa (bij de rai2004) en ook op de site van de anwb. maar begrijp ik dus goed dat er twee manieren zijn om een motor met injectie af te voeren. door middel van inlaat rubbers/ringen? en door een andere 25kw cdi??

groeten, hessel
 
Injectie kan je niet terugvoeren met inlaat rubbers zitten ja geen carbs op !!! gaat met een cdi en bel nu *&^&%^#@$@# die dealer maar eens op anders doe ik het wel voor je !!!!!!!!!!!!!! :(
 
Ik rij zelf met een ZX6R van '03. In België kan je ze nieuw legaal kopen met 25kw. Ben heel content van mijn mijne Kawa.

Voor de wijsneus die zich afvroeg hoe je aan dat geld kan komen.... sparen en hard,veel vakantiewerk doen misschien!!!!?
 
Wat een antwoorden allemaal, een zx-6r uit 2004 of 2003 zijn gewoon legaal te begrenzen naar 25kw. Uit 2002 ook die heb ik namelijk }) . En voor iedereen die daar niet in gelooft pak de telefoon en bel +31 (0)23 - 5670500 naar Kawasaki nederland (die jongens zullen het echt wel weten hoor). En dan staat het ook nog lekker op kenteken, DUS NIET MET UITDRAAI en dus ook geen gezeik met de politie dat ben ik na 2 jaar brommeren onderhand wel zat.
 
Voor de wijsneus die zich afvroeg hoe je aan dat geld kan komen.... sparen en hard,veel vakantiewerk doen misschien!!!!?
Volgens mij moet je ook geheel vriendenloos zijn. Bij mij gaat in ieder geval een groot deel van het geld op aan uitgaan etc. En ik werk meestal drie volledige dagen in de week, drie dagen school (lekker rooster) en op zondag ben ik helemaal vrij. Kan echt geen 10000 ophoesten.
 
Ha, vriendeloos niet hoor. (en wat dan nog???) ik heb me brommer goed kunnen verkopen en heb geld van tantes opzij gezet, nu nog een beetje doorsparen en de rest komt van mijn ouders. dus er zijn meerdere manieren om aan je geld te komen. En uitgaan doe ik ongeveer 1 keer in de twee weken, maar heb je alleen vrienden om mee uit te gaan, want dan is er toch iets mis met je vrienden :)

Groeten, Hessel
 
Terug
Bovenaan Onderaan