CDI rgv

habraken

Rookie
13 mei 2013
14
0
grobbendonk
Ben de eigenaar van een RGV-R in Lucky Strike kleuren.
Ik denk dat mijn CDI stuk is en heb naar een firma gebeld of zij deze kunnen uitlezen of hij stuk is en of ze hem kunnen herstellen. deze mensen vertelde mij dat er 2-units aanwezig moeten zijn om na te kijken. Heb de CDI gedemonteerd en heb geen 2e tegen gekomen. Zijn ze met men voeten aan het spelen of is dit waar?
Graag ook wat goede raad om dit in orde te krijgen.
 
Dacht ik ook andere is uitlaatklep controle unit. Heb onstekings problemen op stationair toerental heeft de liggende cilinder geen onsteking en om de aantal seconde krijg deze onsteking in de uitlaat.
Ja weet het zou het ook zelf kunnen doen maar is wat moeilijk denk.
Alvast bedankt.
 
Dacht ik ook andere is uitlaatklep controle unit. Heb onstekings problemen op stationair toerental heeft de liggende cilinder geen onsteking en om de aantal seconde krijg deze onsteking in de uitlaat.
Ja weet het zou het ook zelf kunnen doen maar is wat moeilijk denk.
Alvast bedankt.

Kan ook een slechte buigiedop, kabel of bougie zijn, probeer anders ergens een andere te scoren om te kijken of het echt wel de cdi is. Op het RS/RGV topic is er vast wel iemand die wat heeft liggen.
 
Bougie, bougiekabel en bobine zijn nieuw.
Als ik bij stationair draaien het voedings kabeltje van de bobine trek dan trek deze geen vonk bij hogere toeren wel.
in de vraagbaak van de handleiding staat al het boven vermeld en is gebeurd, ook stond er bij cdi vervangen. De nieuwprijs valt serieus tegen daarom wil ik zeker weten of deze stuk is.
 
Heb SAPC gevonden en gedemonteerd. Is het ogelijk om deze zelf na te kijken of beter mee sturen?

PS heeft net iets meer dan 23000 km op teller en heeft op 17000 nieuwe zuigers gehad en is de versnellingsak gereviseerd was stuk gevlogen.
 
SAPC en CDI beide opsturen (Carmo neem ik aan ??) Maar waar woon je ? Misschien iemend in de buurt met een RS/RGV en kun je ff de spullen wisselen, kijken of het dan beter wordt.
 
Carmo had ik al gevonden op het internet maar ben hier in Belgie doorverwezen naar HPI in Bree
wee ook niet welke de beste?, kan naar allebei. Prijs zal wel overeen komen zeker. Ga het maar doen is volgens mij vlugger dan er andere gaan zoeken. Zijn wel 2e hands te vinden maar wat krijgt men dan. Alvast bedankt.
 
Terug
Bovenaan Onderaan