Censuur Kawasaki Nederland

Robse

MF veteraan
8 mei 2011
1.468
290
Hengelo (ov)
Niet iedereen maar toch veel mensen hebben net als ik een Facebook account. Daarbij heb ik Kawasaki Nederland als volgend.
Nu heeft Kawasaki een bericht gepost over de Z1000SX. Wat ik echt een mooie motor vind.
Maar ik heb gereageerd op hun bericht waarbij ik enige kritiek uit wat men blijkbaar niet kan verdragen.
Ik gebruik daarbij geen scheldwoorden of zet Kawasaki in een kwaad daglicht. Maar men kan het niet hebben dat ik mijn mening uit, waarbij ik aangeef dat er volgens mij een update van de Z1000SX staat aan te komen en als je het huidige type nu koopt, je volgend jaar met een oud model zit. Wat helemaal niet gek is. Bij hoeveel producten is dat ook niet het geval?
Vervolgens wordt mijn bericht tot 2 keer toe verwijderd, en nu is het niet eens meer mogelijk om te reageren op het bericht of op opmerkingen van anderen.
Waar is dit goed voor? Men kan beter een reactie plaatsen of desnoods een persoonlijk bericht, maar hier krijg ik wel een rare smaak van in mijn mond.
Mocht Kawasaki Nederland dit bericht hier lezen, vraag ik ze om toch eens te reageren in plaats om iemand uit te sluiten.
 
Tja zij zijn er om te verkopen . ze hebben natuurlijk geen gebrek aan iemand die er even fijntjes op wijst dat er een nieuw model aan komt en kritiek levert op de oude voorraad.
 
Mocht er iemand echt interesse hebben in een Z1000SX uit hun FB advertentie dan zal diegene ook wel even Googlen en er achter komen wat jij weet.
En als je niet wil dat er op gereageerd wordt moeten ze het niet op FB plaatsen waar mensen kunnen reageren.

Ik snap aan de andere kant ook wel dat als Kawasaki Nederland teveel heeft (moeten) inkopen dat ze er graag nog met zo min mogelijk verlies vanaf willen voor ze de nieuwe binnen krijgen. Dus mocht er 1 koper "in trappen" is dat al winst.

Het is hun bericht en FB heeft ingebouwd dat Kawasaki jouw berichten kan verwijderen. Dat kan jij ook als iemand een nare opmerking maakt over jouw FB bericht van jouw konijn dat een wortel eet. ;)
 
Tja, je gaat in een motorzaak ook niet tegen alle andere klanten staan vertellen dat ze beter 6 maanden kunnen wachten of beter een andere motor kunnen kopen. En als er onder jouw verkoopadvertentie gezegd wordt dat er in een andere advertentie een betere deal te maken is wordt je daar ook niet echt vrolijk van lijkt me?
 
Dat heb je als je op het punt staat een nieuwe koopt, na een jaar is die ook weer oud.....

Daarom koop ik heel af en toe een oude barrel....tis en blijft oude meuk. Nauwelijks afschrijving, slechts wa verzekering erop en gaan.... wel voorzichtig rijden en een stukje geluk hebben.

En voor de rest zou ik me op FB niet druk maken.....neem je toch niet serieus tis maar een ‘platform’...
 
Tja, je gaat in een motorzaak ook niet tegen alle andere klanten staan vertellen dat ze beter 6 maanden kunnen wachten of beter een andere motor kunnen kopen. En als er onder jouw verkoopadvertentie gezegd wordt dat er in een andere advertentie een betere deal te maken is wordt je daar ook niet echt vrolijk van lijkt me?
Kijk dat is mij bij de autodealer wel overkomen heb toen paar maandjes gewacht. Scheelt misschien als je vaste klant bent.

Als je zoals Kawasaki een dergelijke advertentie op een openbaar iets als Facebook zet, dan moet je de reacties ook kunnen verdragen.
Maar niet andermans berichten verwijderen en die persoon onmogelijk maken om te reageren als die reacties niet in je straatje past. Dan laat je je wel heel erg kennen als Kawasaki.
 
Kijk dat is mij bij de autodealer wel overkomen heb toen paar maandjes gewacht. Scheelt misschien als je vaste klant bent.

Als je zoals Kawasaki een dergelijke advertentie op een openbaar iets als Facebook zet, dan moet je de reacties ook kunnen verdragen.
Maar niet andermans berichten verwijderen en die persoon onmogelijk maken om te reageren als die reacties niet in je straatje past. Dan laat je je wel heel erg kennen als Kawasaki.
Ik zou mijn facebook ergernissen op facebook houden. Als je het daar niet krijgt,en dus ergens anders je bevestiging of gelijk probeert te halen, dan laat je jezelf ook wel een beetje kennen.

Hier mag je sommige dingen ook niet zeggen, voor je het weet ben je dan daarover weer op facebook aan het klagen. _O-

Laat het maar los. Gewoon verder gaan met ademhalen en lekker motorrijden.
 
Ik zou mijn facebook ergernissen op facebook houden. Als je het daar niet krijgt,en dus ergens anders je bevestiging of gelijk probeert te halen, dan laat je jezelf ook wel een beetje kennen.

Hier mag je sommige dingen ook niet zeggen, voor je het weet ben je dan daarover weer op facebook aan het klagen. _O-

Laat het maar los. Gewoon verder gaan met ademhalen en lekker motorrijden.
Je hebt gelijk, hoor.
Maar op FB wordt het door Kawasaki onmogelijk gemaakt om gericht te reageren. Een bevestiging of gelijk hoef ik niet. Geef alleen aan dat als het hun niet past je de mond wordt gesnoerd door je mening zonder reden of reactie te verwijderen. Dat noem ik niet asociaal maar onfatsoenlijk.
Ik ga idd verder met adem halen en ga motorrijden (op een Kawasaki dat dan weer wel)
 
Toch wel fijn als dit de grootste zorg is in je leven.

Natuurlijk is het vervelend dat ze je bericht verwijderen, echter zijn ze een bedrijf dat ook gewoon geld moet verdienen en hebben ze het recht om je berichtjes te verwijderen.
 
Je hebt gelijk, hoor.
Maar op FB wordt het door Kawasaki onmogelijk gemaakt om gericht te reageren. Een bevestiging of gelijk hoef ik niet. Geef alleen aan dat als het hun niet past je de mond wordt gesnoerd door je mening zonder reden of reactie te verwijderen. Dat noem ik niet asociaal maar onfatsoenlijk.
Ik ga idd verder met adem halen en ga motorrijden (op een Kawasaki dat dan weer wel)

Dat is toch Facebook? Daar kun je toch alles, waar of niet, op plempen en iedereen die er over begint te miepen fee mond snoeren zodat jij altijd gelijk hebt? 🤔
 
Idd Facebook is kut.
Zo weinig mogelijk gebruiken. Ze hadden 't beter Fuckbook kunnen noemen. O nee, Da's weer wat anders.

Maar goed dat we het nu ALLEMAAL weten: Kawa komt met nieuw model Z1000SX. Deze daarom nog maar even laten staan.
De huidige versie komt volgend jaar als uitlopend model toch nog wel nieuw te koop, maar dan voor VEEL minder

Maar goed dat Kawasaki-NL op deze plaats geen berichten kan verwijderen.

Voor mijzelf maakt het niks uit. Ben niet van Kawa, maar meer van Yamaha en Honda .
 
Laatst bewerkt:
Wrs op zich niks mis mee.
Maar wel kinderachtige reactie op Robse...................

(btw Ik begrijp van HP met een speciaal eigen topic dat je daar ook niet moet zijn.)
 
Idd Facebook is kut.
Zo weinig mogelijk gebruiken. Ze hadden 't beter Fuckbook kunnen noemen. O nee, Da's weer wat anders.

Maar goed dat we het nu ALLEMAAL weten: Kawa komt met nieuw model Z1000SX. Deze daarom nog maar even laten staan.
De huidige versie komt volgend jaar als uitlopend model toch nog wel nieuw te koop, maar dan voor VEEL minder

Maar goed dat Kawasaki-NL op deze plaats geen berichten kan verwijderen.

Voor mijzelf maakt het niks uit. Ben niet van Kawa, maar meer van Yamaha en Honda .
Komt ie nu mee! Dan iz mijn Z1 ineens verouderd en niets meer waard-O-
 
Gelukkig gaat het niet over mijn Ducati Multistrada 950S die ik net gekocht heb. Hoop niet dat ze over 2 jaar ineens een snellere/betere met meer opties uitbrengen. Die schurken hadden mij eerst in 2017 een 950 verkocht. 😉
 
Terug
Bovenaan Onderaan