Censuur Kawasaki Nederland

t is alleen jammer dat ze nu van die lelijke dingen maken
 
Ik heb een block op RTLnieuws nadat ik aangaf dat mensen van 200kg maar naar de dierentuinarts moesten als ze niet in de tandartsstoel passen.
Ik heb een bankrekening die geblokkeerd en opgeheven werd nadat ik de bank op niet al te vriendelijke wijze aangaf hoe ik over iets dacht en sta voor 8 jaar in het incidentregister
Ik mag niet meer op de fb-pagina van Seawatch reageren nadat ik aangaf dat ze gewoon deel van de mensensmokkelbende uitmaken.

Tja, sommige mensen en organisaties kunnen niet tegen onwelvallige reacties. Dat zijn net vrouwen die vragen hoe je dr nieuw jurkje vindt, maar boos worden als je aangeeft dat je dr geen zak aan vindt. Ach ja, lig dr niet echt wakker van.

En in het geval van Kawasaki leidt dat dus tot een topic op motor-forum dat door veel meer mensen gelezen wordt. Hun keuze :)
 
Laatst bewerkt:
Dat is vaak geen goed idee wanneer je razend bent!! :N
Ik zie het probleem niet, zijn verantwoording niet de mijne....


Net terug van een rit op mijn oude barrel, conclusie: voor mij nog goed voor jaren plezier. Bovendien ben je je pot gerukt als je 15k voor een nieuwe hok uitgeeft.
 
Ik weet echt heel erg zeker dat er volgend jaar een nieuwe Z1000SX op de markt komt. Echt waar, ik weet het zeker!
Daarom ben ik bezig de verkopen te saboteren met een actie op facebook.
Maar nu hebben die stomme mensen van Kawasaki mijn post op facebook weggehaald.
Ik vind Kawasaki stom! Als ik later groot ben koop ik lekker geen Kawasaki.
En mijn moeder zegt ook dat er bij Kawasaki allemaal nare mensen werken die alleen maar aan winst denken.
|(
 
Update maar ook de prijs krijgt zeer waarschijnlijk een update , vorig jaar een Versys 1000 SE gekocht en wist voor 99% een opvolger zou komen , +/- elke 4 jaar .
Ik ben happy met het 2018 model , en daar zaten koffers bij met de binnen tassen , handkappen , de 2019 is de goedkoopste versie duurder zonder de koffers en handkappen , ok heb geen cruisecontrol maar gaat er maar vanuit dat de eventuele opvolger ook in prijs stijgt .
 
t is alleen jammer dat ze nu van die lelijke dingen maken
Ja ,deze schoonheden komen niet meer terug 😍
tandwiel.jpg
 
ja snap de meute ook niet met fb etc
iedereen moet dat links laten liggen, maarja mensen zijn kuddedieren int algemeen ,ben zelf ook roomser als de paus en heb whatsapp maar die gaat er bij mij ook uit.
 
Terug
Bovenaan Onderaan