Centenial TT Assen 18 en 19 september

mooi hoor sports; die zwart-wit plaatjes!

Was, ondanks het soms iets mindere weer toch erg gaaf.

Wel jammer dat sommige ex-coureurs hooguit 1 @ 2 rondjes reden terwijl ze bij meerdere klassen ingeschreven stonden, m.n. Spencer en Agostini reden minimaal...

Streuer gaf ouderwets gas en ging in de Haarbocht ff helemaal rond en stond andersom ... :) hij gaf later aan dat er een band achterop zat die voor de bakzijde bedoeld was _O- dus iets minder grip in de regen , ;) maar wat een coureur nog steeds!! :} :}

Ook veel rijders die maximaal rondjes reden, met tijden rond de 2.05 , was toch gaaf!

Bert Smit o.a. en Hans Koopman maakten er een leuke demo-wedstrijd van ,net als
Streuer.. het publiek stond af en toe echt op de banken *O* *O*

3 valpartijen gezien in de GT,blijkbaar is het rubber eronder ook oud :) maar geen letsel gelukkig, alleen weer avonden diverse uurtjes overwerk :)
 
Laatst bewerkt:
Oke hier 1 foto van de serie die ik heb gemaakt.
full
 
Laat de foto's en filmopnames maar komen :Y

Ik ben er niet heen gegaan waar ik nu al spijt van heb '(
 
Laat thuis, nog een interessant gesprek met de perschef na afloop en weinig tijd om met de foto's bezig te gaan ik heb namelijk nog wat andere dingen te doen.

2wc1lw7.jpg


Tijdens de MotoGP race vonden een aantal ex coureurs nog de ruimte om aan te schuiven en mee te kijken. De oeh's en aah's vlogen met name tijdens Nicky's actie door de gehele perscentrum erg leuk.

25qsrd1.jpg


Meer dan Giacomo Agostini ga ik niet zeggen......

26068o6.jpg
 
Agostini heeft nog een mooie handtekening gemaakt op een MV-Augusta in Mandeveen/Duikersloot... :X

Mwah een 2 wieler ruilen voor een vierwieler is ook een goede deal, meneer kwam met de Course Car weer terug in de pitlane LOL.
Hoorde van een marshal dat er onderling was afgesproken om er een race van te maken en alles behalve een optocht. Ondanks het mindere weer voor de bezoekers wisten ze er wel wat moois van te maken.
 
Mwah een 2 wieler ruilen voor een vierwieler is ook een goede deal, meneer kwam met de Course Car weer terug in de pitlane LOL.
Hoorde van een marshal dat er onderling was afgesproken om er een race van te maken en alles behalve een optocht. Ondanks het mindere weer voor de bezoekers wisten ze er wel wat moois van te maken.

Ik heb ook geweldig genoten beide dagen en de gasten waren ook zeer tevreden. Op zaterdag Jan de Vries nog voorbij zien komen schuiven op de 50cc...direct het zitje en alles eraf..dan blijft er weinig over wat nog als motorfiets betiteld kan worden. Maar wel machtig mooi om al die "ouwe meuk" te zien en vooral te horen.

Mooie foto's overigens!
 
Ik heb een programmaboek thuis liggen.

Dus roep maar :)
Ben ik heel erg lastig als ik vraag om een scan van die specifieke pagina's, het zijn namelijk nogal wat foto's en dan wordt het wel een erg lang lijstje. Op de website staan helaas hun startnummers niet vermeld.....
 
Ben ik heel erg lastig als ik vraag om een scan van die specifieke pagina's, het zijn namelijk nogal wat foto's en dan wordt het wel een erg lang lijstje. Op de website staan helaas hun startnummers niet vermeld.....

Welke pagina,s moet je hebben; van alle klassen de startlijst ?
 
Heeft er iemand beelden van Streuer die de GT uitkomt en het rechte stuk opkomt op zaterdag.
 
Terug
Bovenaan Onderaan