Centenial TT Assen 18 en 19 september

Kijk eens naar de namen die er mee doen in alle klassen ;)
Die paar euro's voor een stukje geschiedenis die je er voor terug krijgt.....

Die paar euro's heb jij niet betaald?

Ik zie foto's van jou uit het perscentrum dus ergo jij hebt een perskaart. Moet je niet gaan roepen dat het een paar euro is....

Daarbij kun je niet in andermans knip kijken dus roepen dat 45 euro een paar euro is vind ik sowieso nogal vergezocht.

mij was het teveel en nog eens shit weer ook dus ik zat lekker thuis op de bank!
 
Laatst bewerkt:
Die paar euro's heb jij niet betaald?

Ik zie foto's van jou uit het perscentrum dus ergo jij hebt een perskaart. Moet je niet gaan roepen dat het een paar euro is....

Daarbij kun je niet in andermans knip kijken dus roepen dat 45 euro een paar euro is vind ik sowieso nogal vergezocht.

mij was het teveel en nog eens shit weer ook dus ik zat lekker thuis op de bank!

Je vergeet even mijn reiskosten, afschrijving materiaal, uren die ik maak ondanks dat het lijkt dat ik enkel voor de "fun" fotografeer heb ik toch echt een eigen onderneming ingeschreven bij de KvK en heb ik toch te maken met diverse kosten!
Daarnaast fotografeer ik niet met het minste materiaal dus laten we even voorop stellen dat ik al genoeg kosten gemaakt heb.
Overigens tijdens het IDM stond jij gezellig naast meneer thundercracker in het vip gedeelte dus het lijkt mij sterk dat jij voor je kaartjes betaald hebt.
Als ik over het algemeen de tijd na ga rekenen en de kosten die ik maak denk ik dat ik er voor een aardig bedrag per weekend neer leg.
En mijn reactie was enkel bedoelt voor de mensen die zeggen na afloop ik wou dat ik er toch geweest was.
Gezien het schema en de namen die er reden is het een schijntje voor wat je er voor terug kreeg. Naast de wereldkampioen Agostini kon je ook kijken naar Formule 1 wagens rijdend en wel!

Zoals ze weleens een ludieke opsomming maken:

1 day ticket for the Centennial classics €40,00

1 can of beer €3,00

1 burger €3,50

See all the motorcycles and riders from the past PRICELESS!

Wat betreft de regen die heb ik ook gehad hoor je mij klagen?
Wat mij betreft komt het komend weekend met bakken uit de hemel, mij hoor je niet klagen.
 
Sports mooi was het he,heb m'n helden van vroeger en hun motoren weer gezien.
Was prachtig en die mannen gingen vroeger op zo'n ding zitten en knallen.
En je ziet het weer ook hier commentaar , 43 euro is best wel een behoorlijk bedrag maar ja ga ééns naar de formule 1 in Spa sta je in de modder voor een veelvoud van dat bedrag.
Dus wie niet gweest is heeft 43 euro over en verder basta,wij zijn wel geweest en 43 euro armer en zo is het.
 
Sports mooi was het he,heb m'n helden van vroeger en hun motoren weer gezien.
Was prachtig en die mannen gingen vroeger op zo'n ding zitten en knallen.
En je ziet het weer ook hier commentaar , 43 euro is best wel een behoorlijk bedrag maar ja ga ééns naar de formule 1 in Spa sta je in de modder voor een veelvoud van dat bedrag.
Dus wie niet gweest is heeft 43 euro over en verder basta,wij zijn wel geweest en 43 euro armer en zo is het.


Precies, voor mij waren het bijna allemaal "onbekenden" aangezien ik in de tijd dat zei raceten ik nog niet geboren was of in de luiers liep....
Voor de rest was het super lange dagen maar erg mooi om te zien niets gaat boven 2 takten en het ontbreken van electronica.
 
Je vergeet even mijn reiskosten, afschrijving materiaal, uren die ik maak ondanks dat het lijkt dat ik enkel voor de "fun" fotografeer heb ik toch echt een eigen onderneming ingeschreven bij de KvK en heb ik toch te maken met diverse kosten!
Daarnaast fotografeer ik niet met het minste materiaal dus laten we even voorop stellen dat ik al genoeg kosten gemaakt heb.
Overigens tijdens het IDM stond jij gezellig naast meneer thundercracker in het vip gedeelte dus het lijkt mij sterk dat jij voor je kaartjes betaald hebt.
Als ik over het algemeen de tijd na ga rekenen en de kosten die ik maak denk ik dat ik er voor een aardig bedrag per weekend neer leg.
En mijn reactie was enkel bedoelt voor de mensen die zeggen na afloop ik wou dat ik er toch geweest was.
Gezien het schema en de namen die er reden is het een schijntje voor wat je er voor terug kreeg. Naast de wereldkampioen Agostini kon je ook kijken naar Formule 1 wagens rijdend en wel!

Zoals ze weleens een ludieke opsomming maken:

1 day ticket for the Centennial classics €40,00

1 can of beer €3,00

1 burger €3,50

See all the motorcycles and riders from the past PRICELESS!

Wat betreft de regen die heb ik ook gehad hoor je mij klagen?
Wat mij betreft komt het komend weekend met bakken uit de hemel, mij hoor je niet klagen.


Wat ik al aangaf het gaat er niet om of je wel of niet betaald hebt maar meer dat je beoordeelt dat 45 euro niet veel is...
 
Ik ben zondag geweest en heb samen met mijn vader een leuke dag gehad.
Mijn pa genoot zichtbaar van de motoren van lang geleden en heb heel wat verhalen van vroeger aan moeten horen, haha.
Voor mij gaat mijn bloed sneller stromen van de machientjes vanaf eind 80 tot heden, met name de 50cc was heel mooi.
Ook Spencer en Egbert waren zeer de moeite waard.

Om aan te sluiten op de discussie over de entree prijzen kan ik alleen maar aangeven dat ook ik het verschrikkelijk duur vind om voor 45 euro naar binnen te komen, ik weet ook niet of ik de volgende keer weer ga.
Zelfs de commentator maakte excuus over de hoge prijzen en gaf de schuld aan de hoge kosten die gemaakt moeten worden, kosten die bestaan uit de onkostenvergoedingen voor de deelnemers.
Ik denk dat als ze de boss GP thuis hadden gelaten we voor 35 euries erin hadden gekunt.
2x45entree+50benzine+20koek en zopie=+/- 160euro om een dag in de regen te lopen
 
Wat ik al aangaf het gaat er niet om of je wel of niet betaald hebt maar meer dat je beoordeelt dat 45 euro niet veel is...

Dat is en blijft een eindeloze discussie,de echte liefhebber betaalt het graag en dan is het niet teveel,voor iemand die dit vroegah niet mee heeft gekregen zegt,nee mij te duur. voor iemand die gewoon krap bij kas is, is alles te duur en die zal zwz niet (kunnen) gaan.

Maar let op; Zaterdag 25 Sept. a.s uitzending van de Centenial TT op RTL7 van 13.55u tot 14.55 u. :}
 
Precies, voor mij waren het bijna allemaal "onbekenden" aangezien ik in de tijd dat zei raceten ik nog niet geboren was of in de luiers liep....
Voor de rest was het super lange dagen maar erg mooi om te zien niets gaat boven 2 takten en het ontbreken van electronica.

Zo, reden er geen viertakten dan?, meen dat er vroeger nogal van dat soort waren.
En zonder electronica???? dan heb je een rustig dagje gehad, zeker vogels gespot. :W :W
 
Zo, reden er geen viertakten dan?, meen dat er vroeger nogal van dat soort waren.
En zonder electronica???? dan heb je een rustig dagje gehad, zeker vogels gespot. :W :W

Nah de zeldzame klaag schijtlijster was er niet. Maar ik zie net dat hij op MF rondfladdert en om 12:40 uur gepost heeft. Geen reden voor mij om de materialen voor dat zeldzame beestje uit de tas te halen.
 
Terug
Bovenaan Onderaan