[Centraal] Alle verhalen Megameeting 2004(no-pics)

Zo, ben ff terug om te zien of m'n 'commentaar' nog effect heeft gehad.. ;) En idd dat heeft 't..op precies die manier die ik voor ogen had, "wat had je dan gewild?" en "dan doe je 't toch lekker zelluf!" Hier wil ik dan ook nog ff op reageren :)
wat wil je dan? een toespraak? kringgesprek met 900 man?
..toespraak: -misschien een leuk idee..weten mensen met wie ze te maken hebben ;) Ik had ook gelezen (..of gehoord..) dat er een magafoon zou zijn..heel handig hulpmiddel en eerlijk gezegd heb ik Black Eagle lopen zoeken om van dat ding gebruik te maken! Ik had nog iets goed te maken met een 3-tal M-F'ers, maar zag nu geen mogelijkekheid om die te 'localiseren'.. :X
..kringgesprek: -met zoveel mensen, nee, daar zit denk ik niemand op te wachten..dat weet jij ook wel! Maar het was verdomde moeilijk om bekenden (..en onbekenden want die zocht ik ook :P ..) te vinden..
..moet wel zeggen dat ik het na 1,5 uur ook wel gezien had..
..da's nog kort, wij hadden die tijd alleen al nodig om iets bij de Mac los te krijgen :9
..maar om nou mensen die de kar trekken hierop aan te vallen is wel wat kort door de bocht.
..sorry, maar waar heb je het nou over :? De kar trekken :? Ik zei al dat het optrommelen van veel mensen via een topic MegaMeeting niet zo moeilijk is en daarna...
En heus..het is geen aanval hoor..wel commentaar ;) Maar hey, 't is toch een Forum :? *D
Anders een idee om zelf volgend jaar de boel op poten te zetten?
..tuurlijk! ;) Het antwoord..'dan doe je het toch lekker zelf'..nou, misschien wel *D Het zou ook zo kunnen zijn dat Black Eagle het weer doet, maar dan met hulp ofzo :? ..of zeg ik nu iets geks :? ;)

:^
Zou zeggen wordt organisator, en kijk dan ook wat de gevolgen kunnen zijn als je jezelf als organisator in de groep gooit..
..dat is iets waar je als 'organisator' rekening mee had moeten houden..de gevolgen! Je begrijpt best dat als je zo'n oproep plaatst daar een paar-100 man/vrouw op af komt, toch :? De jongens van de PPP hebben dat vorig jaar ook ondervonden..die dachten een Delft/PPP-Meeting te houden voor zo'n 30/40 motorrijders..het werden en ruim 100! En daar zijn ze IMHO best goed op ingesprongen :} Dus vind ik dat je daar anders mee om had moeten gaan..nu kon Redline Rider jou niet vinden (..geen tel.nummers uitgewisseld :? ..) met tot gevolg dat hij maar "de aftocht blies".. :X

Daarom geen organisatie, maar alleen wat dingen in het topic..
..dat gaf ik al aan, dat 't daar ook wel te maken zal hebben gehad..geen organisatie = geen aansprakelijkheid..misschien was je daar wel een beetje te bang voor :?
Het was gezellig, daar ging het om toch..
..ben ik met je eens, je vindt (..of komt ze tegen..) je vrienden/kennissen toch wel, maar 't is ook leuk om nieuwe/andere M-F'ers te ontmoeten..en daar is zo'n MegaMeeting misschien idd wel te groot voor geworden.. :?

Misschien toch per regio :?
:^
Laat maar lekker lullen het is toch nooit goed. En zelf iets ondernemen ho maar.
..kort door de bocht :? ..op een luchthoorn blazen kunnen we allemaal..toch :? :Z


Als laatste, ik zou een hele grote Meeting voor elkaar kunnen krijgen als ik op M-F een oproep doe te verzamelen op 26 juni, in Assen.. O-)
Heb ik er verder geen omkijken naar ;)
 
Laatst bewerkt:
Zo zo zo,

Lieve mensen ;)

Het is een beetje uit het handje aan het lopen hier. :?

Back to basic: Er was een tijdschema; Iemand toeterde met een misthoorn; terwijl er nog mensen binnen kwamen gingen er dus te vroeg mensen weg; Op MF gebakkelei.

Ehhh. ....de MEGA-Meeting was gewoon best aardig.

Misschien moet er een polletje geopend worden zodat de mensen kunnen stemmen of die knaap met die luchthoorn (ik noem geen namen maar begint met een R en eindigd op een edline Rider :+ ) iedereen die na het luiden van die beruchte luchthoorn nog binnen kwamen,ja of nee op een Sundea ijsje caramel met nootjes moet trakteren.
Zie het maar als een "wieder gütmachung" ;)

het blijft een leuk dagje en sluit deze discussie :)
 
Zooo, sticky lijkt me, bijna twee weken na dato onderhand niet echt meer nodig. :)

Niet? Ben net terug!

Nee, niet eerder tijd gehad dit topic door te nemen.

Toch nog ff verhaaltje:

Ik vond de dag zeeeer geslaagd! Fantastisch weer! Op een paar kleine ongelukken na nix ernstigs gebeurd (op die fietser na dan) en weer een boel bekenden gezien. Ik had het Gelderland vetrekpunt opgezet en daar waren er ook een boel van. Eindelijk Gulmaster ff ontmoet en der brommer gezien. Verder mooie stunts gezien. Alleen niet zo handig dat tussen het normale doorgaande verkeer te doen... Na Veenendaal en Amersfoort mijn duo weer naar Haarlem (Velserbroek) gebracht (met een tussenstop in A'dam) en na het eten weer naar huis gereden. Onderkant A'dam maar ff de plaat eraf en gaaaas. Met een uurtje thuis. Beetje onbeschoft gegast.

Volgend jaar weer!
 
Terug
Bovenaan Onderaan