[Centraal] Alle verhalen Megameeting 2004(no-pics)

Okay... ik ben diegene die een stoppie maakte en door zijn motor ingehaald werd. De persoon voor me remde hard waardoor ik ook moest remmen.

Resultaat : Hele rechterkant naar de klote.. heb zelf gelukkig alleen maar een schaafwondje op mijn rechterelleboog en wat spierpijn..

Ben met 100 km/uur naar huis gereden. Motor staat nu in de garage, morgen de verzekering maar contacten..
Ik was degene die ineens hard moest remmen.... Dr werd voor mij ook flink geremd.
Hoop dat het weer goed komt met je motor. Zag je zo gaan, ik keek al in m'n spiegel of het achter me goed ging. Klote verkeerslichten |(
 
Zo, net terug uit Amersfoort. Was een leuk dagje, samen met al die motorrijders daar door de buurt te toeren.

We waren met een man of 7 uit Eindhoven vertrokken, toen naar de Lucht in Den Bosch waar het al behoorlijk druk was en van daaruit naar Veenendaal. Glukkig waren we een beetje op tijd zodat we daar de motor nog voor de deur konden parkeren. Na een 10 minuten wachten een ontbijt naar binnen gepropt om toen naar Amersfoort te kachelen binnendoor. Helaas was de route niet helemaal bekend want we hebben een paar keer moeten draaien (niet echt stoer als je met een 50 / 60 man aan het rijden bent) Maar anyway, in elk dorp werden we feestelijk onthaald :) Het tempo lag wat laag maar dat kun je niet anders verwachten als je met een grote club rijd en ik zag omheen alle supersport rijders toch af en toe met hun rechterhand wapperen om de kramp eruit te krijgen (incl. mezelf B| )

Toen in Amersfoort een paar stoere stunts, wat wheelies stoppies etc. en toen rond 3'en samen met een mede-MF'er weer terug naar Eindhoven gereden :)

Volgend jaar weer? :}

Oh ja, heb vandaag geleerd niet direct achter een (Kawa) motor te gaan staan wachten in de rij. Als die effe een stoot gas geeft krijg je die precies in je snufferd B|
 
Laatst bewerkt:
Nou mensen ik kan zeggen dat ik heb genoten *D
Top weer, top mensen en op de terugweg me teen aan de grond gereden 8-)
Valt me trouwens mee dat op het laatste de politie niet is langsgeweest :P

Weet trouwens iemand waarvan er gefilmd werd op het laatst :?
 
Laatst bewerkt:
Hier ook net terug van Amersfoort... het was vandaag super. Volgend jaar ga ik lekker zelf rijden :)

En die vent in de Mercedes was zwaar irritant... bij afgezet kruispunt er gewoon voluit doorheen komen klappen |(
 
Was zeker een topdag.
Eerst naar hoorn iemand opgehaald toen naar purmerend hp laverda met zoon opgehaald.
Met z`n 3en naar nitromax gereden waar we een lekker kopje koffie met cake hebben gehad.
Bij nitromax met een stoet v-maxxen en x4`s en nog wat spul naar veenendaal gereden.Ik wist niet wat ik zag daar wat een berg motoren :} :}
Daarna nog naar amersfoort geweest,toen wij aankwamen kwam ook net de ambulance aan.
Dat was toch wel even minder,ik hoop dat het verder goed afloopt met de betrokkenen.
Helemaal geweldig waren die scooterboys die nog even een burnout en een donut maakten :} Dat was wel weer lachen.
Maar al met al het was weer een topper. :}
 
Gaaf om al die motoren bij elkaar te zien, maar om 12.30 begon zo hier en daar een ieder af te druipen. Om 13.15 was er nog maar een klein beetje over (wat ik vanaf de rotonde kon zien). Toen zijn we vertrokken richting de plaatsen op de route. Wel overal erg veel motoren gezien onderweg.
En wie blies de boel op voor het stoplicht? Of was dat alleen rubberrook?
 
Hier ook net terug van Amersfoort... het was vandaag super. Volgend jaar ga ik lekker zelf rijden :)

En die vent in de Mercedes was zwaar irritant... bij afgezet kruispunt er gewoon voluit doorheen komen klappen |(



Zeker dezelfde Mercedes die bij de Mc drive in Venendaal ook al sjagie was :+ :+
 
Ikke ook terug was erg geslaagd


Ik hoopr alleen dat er weinig mensen een bon hebben :X

Vanaf Utrecht naar Venedaal (ongeveer 2 a 3 km voor de afslag waren ze aan het flitsenom 11:30 zeker!)
 
Gaaf om al die motoren bij elkaar te zien, maar om 12.30 begon zo hier en daar een ieder af te druipen. Om 13.15 was er nog maar een klein beetje over (wat ik vanaf de rotonde kon zien). Toen zijn we vertrokken richting de plaatsen op de route. Wel overal erg veel motoren gezien onderweg.
En wie blies de boel op voor het stoplicht? Of was dat alleen rubberrook?
Ik vond het al zo vreemd dat iedereen ging rijden.. dacht dat we om 13:30 zouden vertrekken :? We kwamen net aan..
 
Ook wij zijn weer terug (De Trechter en LCB).

9.15 weggereden van Mac Heerenveen.
Om 10 uur sloten er een paar aan in Meppel en toen de Groningers bij Zwolle.
Vandaar richting Heerde, waar nog een groep aansloot.

Wat een sliert motoren :}

Tegen 11.45 kwamen we aan in Veenendaal. Errrrg veel motoren al en er kwam alleen maar bij.
Iets na 12 uur alleen al een hoop hoop getoeter voor het vertrek naar Amersfoort neem ik aan. Beetje vaag, want er staat me bij dat dat zo rond 13.30 zou gebeuren :?

Wat bekenden gezien en gesproken en een paar foto's genomen.

Erg massaal en met recht een MM. Mij wat té masaal.

"Jeuzus wat een motoren", kan ik net zo goed zeggen als ik piccies zie op M-F.
Ook weer eens meegemaakt zal ik het maar op houden, maar voor mij hoeft het niet meer zo. Vorig jaar met zo'n 300 motoren was het nog te behappen, maar met 800+ :? Neh. Niet te 'organiseren'.
Geen tankstop A12, geen fotoshoot gezien, om 12.15 ofzo al naar Amersfoort :?

Om 14.00 met Bierelier en Zonnebloem weer op Friesland aan gegaan.
Bakkie koffie in Oudeschoot en toen zijn zij richting warm eten thuis gegaan.

Komt misschien erg negatief over, zo is het niet bedoeld. Tis gewoon niet te doen met 800+ motoren.

MAAR: We hebben goed weer gehad en zover nu bekend zeer weinig glijpartijen.

@Boefke, succes met je oliebrik!!!
@Meneer Ritzen, ik wou je wel zien, maar ik zag je niet. Hopelijk beetje goedgemaakt ;)
@Flame en Draadje: Ben benieuwd wat ervan komt ;)
@Onslow: Succes met oplappen van je fiets en je eigen schaafje.
@Alle andere bekenden: Leuk jullie weer eens gesproken te hebben.
 
ja af en toe had je van die prutsers er tussen zitten die geen geduld hadden om te wachten....

maar evengoed t was gezellig :)
 
Daar baalde ik ook wel behoorlijk van. Was om 1 uur in Veenendaal, bijna iedereen weg. Dus maar met een klein groeppie zelf naar Amesfoort gereden. Dat was wel kut.

En ondanks dat ik vol bewondering ben over de rijkwaliteiten van Superman en zijn cornuiten, vind ik dat je dat op een stukkie afgezet terrein moet doen. Die mensen in hun Golfies en Astratjes met een bossie bloemen op weg naar Mama...Levensgevaarlijk boys! En wij van de chopperclups hebben de slechte naam....

Verder wel een toffe dag.
 
Okay... ik ben diegene die een stoppie maakte en door zijn motor ingehaald werd. De persoon voor me remde hard waardoor ik ook moest remmen.

Resultaat : Hele rechterkant naar de klote.. heb zelf gelukkig alleen maar een schaafwondje op mijn rechterelleboog en wat spierpijn..

Ben met 100 km/uur naar huis gereden. Motor staat nu in de garage, morgen de verzekering maar contacten..


Ik zag het gebeuren je reed voor me , maar ik schrok echt wel tering, maar gelukkig dat jezelf nix hebt (alleen schaafwondje)

suc6 verder,

grtzz daniel
 
:] :] :] :]

Erg coole meeting.. t was mn eerste maar volgend jaar zeker weer!
wel jammer dat om 12.30 uur de meeste al uit Veenendaal weg waren, had graag met de 500 meegereden..
volgend jaar toch maar wat eerder er zijn dus.. en misschien een langere route?!

:] :] :] :]
 
maar wij zijn dus ook terug ( had best in de andere topic gekunt) maar was bere leuk veel mooie bike's gezien :9~
En toen in weer in Harderwijk was bijna kuipdown gemaakt :X |(
kon nog net met m'n voet afzetten van de grond met het gevolg stuk uit m'n schoen B|

Maare volgend jaar weer ,

grtzz daniel
 
Mooi weer en lekker druk :)

Jammer van de ongelukjes (gelukkig zonder letsel)... maar gemiddeld gezien valt het best mee gezien het aantal motoren denk ik.
 
dag beste mensen van motor-forum. er waren een paar (100 man) verdwaald in amersfoort.... ik heb ze maar even de weg gewezen :)
denk wel dat jullie het gezellig gehad hebben. volgende keer ben ik er ook bij.

grt.
zx9r
 
Ben er ook nog even geweest. Was er rond 1 uur, maar toen was de grote meute al weg, jammer. Had nog gekeken hoe laat dat zou gebeuren, half 2 stond er. Maar goed, was leuk om te zien, heb nog een tijdje met m'n vriendin bij de rotonde staan kijken naar wat er voorbij kwam.

Was leuk. :)
 
Was top, jammer dat er zo vroeg vertrokken werd vond veenendaal een stuk beter dan amersfoort maar verder :}
 
Was een geweldige meeting! *D

Ik wens de fietser en de bestuurder van de Kawasaki erg veel sterkte, het was niet best om te zien hoe die fietser daar op de grond lag '( ... Een van onze groep van MF-Oost zag het gebeuren '(

We zijn er toen naartoe gelopen en het zag er niet best uit, kunnen we op de hoogte gehouden worden van hoe het met die jongen verlopen is? De bestuurder van de kawa had zo te zien niks (wel aan zijn bike :X )... Ik was behoorlijk geschrokken zeg |(

Verder mooie dingen gezien!!! :]

Groetjes,
KawaNinja :]
 
was echt toppie!!! mijn eerste megameeting. :}
Inderdaad wel erg massaal.

Bij het wegrijden naar amersfoort bleken we achter een groep te zitten die naar arhem ging :?
10 minuten onderweg.. en al de weg kwijt |(
Toen maar via apeldoorn naar amersfoort.
Beetje saai die snelweg met maar 10 man.. maar ging wel lekker hard O-)

Mischien binnenkort een MegaMeeting ZomerEditie?
 
Terug
Bovenaan Onderaan