[Centraal] Alle verhalen Megameeting 2004(no-pics)

[me]Spider is ook weer thuis.
[/me]

Het was druk, gezellig en ook nog eens mooi weer dus wat wil je nog meer :)

@Onslow: succes met de schade, dat is wel goed :( '(
 
Het was echt een hele geslaagde dag! We hadden wel wat bekijks met zoveel motoren! Maar wat ik nie snap; Waarom gingen er vrij vroeg in Amersfoort al weer mensen weg (incl AVZ) ??? Twas in Amersfoort maar heel even druk en even later stroomde het zo leeg.... Erg jammer... Maar goed, verder wel een superdag gehad met superweer! 8-)
 
Ook net weer terug. Het was leuk om eens een keer te zien, zoveel motoren bij elkaar *D

In Veenendaal maar besloten dat het toch wel druk werd met 800+ motoren dus tegen 2 uur lekker via grebbeberg -> wageningen -> arnhem naar posbank gereden.

Daarna via zuthpen weer naar huis :] .

Was een lekker dagje met geweldig weer :)

De mensen met schade succes gewenst met het herstel.
 
zo ook weer thuis (motortje staat alweer te blinken ;) )

heerlijke dag, zekers voor herhaling vatbaar.
op de heenweg vanuit noord holland genoten van al die koters op de achterbankjes van de astra 's, de vaders mogen vanavond die achterramen wel goed zemen van binnen :P
 
Ik en mijn babe zijn al weer een poosje terug en totaal afgepeigerd (Twixmans-Babe iig wel want die ligt te pitten op de bank)

Het was onze eerste MM en ik moet zeggen dat ik het waanzinnig vondt. Nou vindt ik alles waarbij motoren betrokken zijn (uitgezonderd ongevallen) wel waanzinnig maar om met die hele stoet van Veenendaal naar Amersfoort te rijden: Fenomenaal.

Trouwens hulde voor de voorrijders, mooie route met een flink aantal mooie bochten erin.

Er is idd iets wat ik alleen niet begrijp en dat is de vertrektijd vanuit Veenendaal naar Amersfoort. Ik ( en samen met mij nog tig anderen) hadden er op gerekend dat we pas om 13.30 uur zouden vertrekken met als resultaat dat iedereen zich ging lopen haasten om de aansluiting maar niet te missen. Dat was jammer maar om het nou een smet op deze dag te noemen, niet echt.

Iig ik kijk nu al uit naar de volgende MM. Misschien leuk om het eens naar Duitsland of Belgie (denk ook aan onze Belgische MF'ers) te verplaatsen.

Tot de volgende keer.
 
was echt toppie!!! mijn eerste megameeting. :}
Inderdaad wel erg massaal.

Bij het wegrijden naar amersfoort bleken we achter een groep te zitten die naar arhem ging :?
10 minuten onderweg.. en al de weg kwijt |(
Toen maar via apeldoorn naar amersfoort.
Beetje saai die snelweg met maar 10 man.. maar ging wel lekker hard O-)

Mischien binnenkort een MegaMeeting ZomerEditie?

Jij ook al :P

En idd uiteindelijk maakte het ook niet :]
 
Okay... ik ben diegene die een stoppie maakte en door zijn motor ingehaald werd. De persoon voor me remde hard waardoor ik ook moest remmen.

Resultaat : Hele rechterkant naar de klote.. heb zelf gelukkig alleen maar een schaafwondje op mijn rechterelleboog en wat spierpijn..

Ben met 100 km/uur naar huis gereden. Motor staat nu in de garage, morgen de verzekering maar contacten..

Buiten het feit dat jou achterwiel zowat op mijn kuipruitje belande, was het een heel mooi stoppie :} Ik denk alleen dat je nog wat moet werken aan de afwerking ;)

Succes met je verzekering morgen, als je nog een getuige nodig hebt ofzo dan geef je maar een schreeuw.
 
martinweb.nl zegt ( :+ ):

Was wel leuk al die motoren weer eens te zien. Bekenden vinden wordt steeds moeilijker. :P

Maar wat een zielig gedoe dat geflits vlak voor de afrit. :( De A27 de oprit ging ook maar net goed omdat ik optijd zo´n klootzak zag staan. :r

Maar goed, mag de pret niet drukken. ;)
 
het was leuk! alleen heel erg jammer dat toen ik rond 1en aan kwam er relatief weinig motoren aanwezig waren. Het rijden met zo'n grote groep leek me erg leuk. Het lijkt me dan ook wel net zo handig om gewoon de aangekondigde tijd van vertrek aan te houden! Was er een bijzondere reden voor het vroege vertrek? Voor de rest heb ik het toch nog erg naar mijn zin gehad! De foto's van voor vertrek zien er geweldig uit! Volgende keer beter :)
 
Hallo....

Al die motors bij de Mc in Veenendaal vond ik prachtig... Daar zag ik al snel mn din ie$je... Helaas ken ik bijna niemand van MF, wel een beetje rondgelopen... Foto laten maken... Phr3ak nog gezien... :) :) Mijn god, wat een mensen en wat een motors... Oke, dan gaan er al wat mensen weg... Wij hebben zoiets van, wat nu... Op een gegeven moment stappen we ook maar op om met een klein groepje naar a'foort te rijden... En dan start mijn motor niet direct... Hup groepje pleite, dus ie$je en Lola maar op hun eigen houtje, lees motor, naar a'foort..... En dat vind ik nou jammer, het leek me kicken om met een grote groep naar a'foort te rijden... Maar helaas... Maar verder gaaf hoor zoveel motors!! En voor de pech vogels... Veel geluk!!!

Grreettzz Lola. Die met smart op de foto's w8....
 
zo lekker gereden met een flink groep vanuit De Lucht bij Den Bosch! Het was echt een leuk gezicht om te zien op de snelweg
zal in het begin beginne :+
thuis lekker vertrokken, tank vol gegooid met brandstof en hop naar de Mac in Waalwijk. Daar met aantal jongens kennis gemaakt en gekletst en even later kwam de groep vanuit richting tilburg/breda! Na een minuut of 10 heb ik en nog een paar mensen de motoren gestart, want anders zouden we daar nog blijven staan :+
Verder gereden naar De Lucht, verder geklets en diddle opgezocht. Na vonst van diddle verder naar bekenden gezocht en lekker wezen kletsen en kloten met bekenden...
Verder in venendaal was het erg druk! Mijn dank aan Alsmaar gaan! is groot :} kwam gelijk met de sleutels aangelopen van zijn R6... mocht er op rijden (belofte maakt schult). Foto's gemaakt van de foto shoot, alleen jammer dat de meeste niet kwamen opdagen :(
We zijn wel eerder vertrokken naar Amersfoort, daar was het ook wel leuk, maar minder gezellig dan bij Veenendaal :X Met heemweg naar Amersfoort zijn we wel een stuk omgereden binnedoor... ik voorop en hup de snelweg op: 38km naar Amersfoort B|
ondertusse weer snel tanken en door gassen met die handel! O-) Aangekomen bij Amersfoort, wa gedronken, gekletset, RoyR opgezocht, stunds bekeken en maar terug naar huis gegaan samen met Snowfreak, Diddle en Biker Mouse.

Crash nogmaals bedankt voor het bestellen van drank voor ons in de Mac in Amersfoort! :} hoefden wij niet in het rij te gaan staan ;)
 
Vanochtend een omweggetje genomen uit Deventer -> Hilversum.

Toch maar even naar V.

Briljant! Ik ken niemand maar ik vond het een schitterend gezicht.

[me]neonatal is blij dat 'ie toch even is gaan kijken.[/me]
 
Hallo allemaal,
Vandaag mijn eerste mega meeting, maar zeker niet de laatste. Fantastisch om zo'n groep motoren bij elkaar te hebben.
Tot een volgende keer!
 
Ook weer thuis, het begint hier net te druppelen. Wat een mazzel hadden we eht met eht weer! Het was een topdag! Organuisatie, bedankt! (En vooral ook die lui die op elk kruispunt het verkeer tegen hielden, toppie!)
 
8-) een erg gezellige meet! was wreed om bij een bocht eens terug te kijken en iets van 500 man achter me te zien...

bij de mac in amersfoort niet lang gebleven.. F1 gekeken in de kroeg.
Kreeg nog wel dat ongeluk met die fietser mee. begrijp uit eerdere reacties dat die fietser gewoon niet uit zijn doppen keek? evengoed erg natuurlijk. hij lag er niet lekker bij.. '(

enige minpuntje inderdaad de vroege vertrektijd. ( had net een grote coke en een big tasty afgerekend... beetje last van brandend maagzuur nu.. :r )

verder helemaal top!
 
super dag gehad vandaag, ik heb genoten. *D
op de de reis ernaar toe en terug lekker veel binnendoor gereden, paar keer een klaverbladje gepakt. super.
volgend jaar (of meeting) ben ik zeker weer van de partij.

enne hulde aan de weergoden :}

greetz Lt
 
Nou ik ben ook weer veilig thuisgekomen...

Vroeg opgestaan vanochtend maar dat had ik er wel voor over. Toen met het koekblik ff Snow opgehaald en daar lekker ontbeten. Ik kon niet wachten tot we konden gaan dus snel ervandoor en bij de Lucht de auto neergezet. Daar stonden al een paar bekenden en meteen ff Gulmaster opgezocht want zij was zo aardig om mij achterop te nemen. Superbedankt meis en we spreken elkaar snel weer! Ff kennisgemaakt met een paar mensen, helaas te weinig maar ja dat komt vast nog wel op een volgende meeting. Was inderdaad fantastisch om het vertrek bij de lucht mee te maken... flink wat herrie en getoeter en toen konden we gaan!!
In veenendaal was het zoeken naar de dames die zich hadden aangemeld voor de fotoshoot maar aangezien er bijna niemand kwam opdagen hebben we maar zelf wat fotos gemaakt. Marco nog bedankt voor het uitlenen van je R6 aan ons ! :} Ik zal zsm wat foto's op het forum zetten. In Veenendaal gingen we idd erg snel weg maar dat mocht de pret niet drukken want het was overal supergezellig. We hebben een supermooie route naar Amersfoort gereden.... wel een gigantische omweg maar veel mooie bochten ! In Amersfoort beetje rondgelopen en bij de MC was Crash zo lief om wat te drinken voor ons mee te nemen zodat wij in de rij konden staan voor de toiletten ;) Helaas moest Biker-Mouse (daar zat Snow bij achterop) weer op tijd terug en dus zijn we maar gegaan.

Vond het echt super leuk en hoop er op een volgende meeting weer bij te kunnen zijn!!

Groetjes
 
[me]Spider is ook weer thuis.
[/me]

Het was druk, gezellig en ook nog eens mooi weer dus wat wil je nog meer :)

@Onslow: succes met de schade, dat is wel goed :( '(
Zoenuh, zoenuh... ;) :)

En die tik wil ik ook kwijt, olielampje moet uit.... grrrr B|
 
Laatst bewerkt:
Zo,was niet de megameeting die ik in gedachte had maar over het algemeen wel leuk... :P

In Veenendaal aangekomen voor de deur van de mac gaan zitten wachten op de fotoshoot.

Na 3 kwartier neimand gezien of gehoord en in ene hoor ik de sirene.

Kijk hoelaat het is..12.15.. o_0

Beetje extreem vroeg richting Amesfoort.
Maargoed bedoeling was dat ik voorop zou meerijden wat met de paniek van iedereen die in ene beseft dat we gaan rijden het midden werd.

Eenmaal aan het rijden werd de groep al vrij snel verdeeld...

Niet doorrijders en extreme doorrijders vlogen een beetje door elkaar en de baksteen formatie ontbrak een beetje.
Nadat we een beetje de kopgroep kijt waren en een x aantal keren via SOEST omgereden waren ben ik samen met NapO en nog een paar anderen maar een beetje de groep gaan begeleiden.

Kruizingen afzetten,auto's tegenhouden en men een beetje de goede kant op wijzen.
Dit werd een succes en het reed al een stuk beter en voor mijn gevoel werd het een leuke groep.. :P

Eindelijk in Amesfoort had ik nog niet koud eten besteld of mijn lieftallige crew gaan al richting A'dam voor de aftermeeting..:/

BEETJE TE SNEL IN MIJN OGEN(k)... :+

Lekker blijven zitten met vriendin en lekker gegegeten.
Daarna op mijn gemak vriendin naar huis gebracht en om 15.30 ging ik eindelijk naar de Hemweg voor de afterparty...

Toppie opkomst en leuk gespeeld.

Tevens bedankt AvZ/Wheelyking en alle anderen voor het maken van een geslaagde middag.. ;)
 
Dit was echt een megameeting :}

Ik heb er inmiddels een paar meegemaakt, maar zoveel motoren als nu bij elkaar, had ik ook nog nooit gezien.... Ik was op voorhand al niet van plan om mee te rijden naar Amersfoort, maar ben toch even bij de Mac in Veenendaal geweest. Temeer omdat het voor mij 3 minuten rijden is ;) Zoals gezegd, het was overweldigend. Blijf het leuk vinden om te zien wat je met een internetforum allemaal kunt bereiken.

Gelukkig heb ik ook nog een paar bekenden gezien, alleen worden die toch steeds schaarser in een menigte van 800+ man (heeft iemand ze geteld overigens). Toen iedereen vertrok richting Amersfoort zijn we naar huis gegaan om te eten, maar daarna ben ik toch maar weer op de motor gestapt om ff in Amersfoort te gaan kijken. Onderweg kwam ik al veel clubjes motoren tegen en bij het klaverblad zag ik ook alleen maar motoren rondjes rijden ;)

Bij de Mac ook nog ff staan kletsen en wat stunts bekeken van superman & friends. Zag er lekker uit allemaal. Er liep ook nog een camerman rond, iemand enig idee waar hij van is ?

Kortom, het was weer een geslaagde meeting. Op naar de volgende ;)
 
Terug
Bovenaan Onderaan