[Centraal] Het grote rijlessers topic >> Deel 26 <<

Status
Niet open voor verdere reacties.
zometeen ff rijden om 11u en hopen dat het niet glad is! en anders maar rus-tig rijden :Z

de rest die ook moet rijden vandaag! goodluck
 
zometeen ff rijden om 11u en hopen dat het niet glad is! en anders maar rus-tig rijden :Z

de rest die ook moet rijden vandaag! goodluck

Bedankt. Ik mag weer om kwart over een. Inderdaad maar een beetje rustig aan door de bochten. Normaal rijden we naar een industrieterrein om ergens op een parkeerplaats avb te oefenen maar die worden natuurlijk niet gestrooid. :X
 
Er was om kwart over een goed te rijden. Het viel me alles mee maar het was wel weer even wennen na een paar weken niet gereden te hebben. Vandaag mijn 10de les gehad en de langzame slalom voor het eerst op de zware lesmotor gedaan. Ging wel goed. :)
 
Er was om kwart over een goed te rijden. Het viel me alles mee maar het was wel weer even wennen na een paar weken niet gereden te hebben. Vandaag mijn 10de les gehad en de langzame slalom voor het eerst op de zware lesmotor gedaan. Ging wel goed. :)

Welk industrieterrein rijden jullie meest?
Ik soms Coenecoop, een enkele keer Doelwijk, maar meest reden we gewoon bij Silverdome. Maar.... daar staat het kerstcircus!
 
J*zus wat een kou! na 5 min begonnen me handen te tintelen, en kon ik niet meer normaal remmen (heb een trommel rem voor, dus moet aardig hard knijpen) en weet nog niet of ik maandag mag afrijden :? instructeur zegt: ja ik ga maandag direct sochtends bellen en dan hoor je het wel :X nou ik weet het nog niet.. als ik geweten had dat hij dingen zo "regeld" dan was ik nu al bij een ander...

maarja ik moet het nu eerst hiermee doen. en jullie horen wel of ik spontaan me rbw heb of niet *D

adios!
 
Welk industrieterrein rijden jullie meest?
Ik soms Coenecoop, een enkele keer Doelwijk, maar meest reden we gewoon bij Silverdome. Maar.... daar staat het kerstcircus!

Grappig het verschil tussen de ene rijschool en de andere.
Een jaar na een proefles op een Suzuki 250 nam ik echte lessen.
1e keer kon ik gelijk op een onbegrensde Kawasaki ER5 stappen, binnendoor via Moerkapelle naar Zoetermeer en daar op Silverdome zowel langzame als snelle oefeningen voor AVB doen.
Terug gelijk over de A12.
De 2e of 3e keer mocht ik ook voorop rijden en het tempo bepalen!
 
Nou zaterdag mag ik er weer voor!
Wel zin in, alleen zie wel op tegen de kou hoor, gladheid maakt me nog niet eens zo heel veel uit.

Vorige keer vier uren over gedaan om mn voetjes weer op temperatuur te krijgen.
Inmiddels wel ski sokken aangeschaft, leek me toch beter dan die thermo sokken die ik toen aan had.

Hoe trotseren jullie de kou? Of valt t allemaal wel mee?
 
Succes dit keer!

hoe trotseer ik de kou? Thermo kleding, helpt enorm(ook tegen het zweten wat ook niet echt gewenst is)

woensdag heb ik mijn examen, nog niet geleerd, ik zou toch beter moeten weten dan zo laat te leren :X

(ben nou 2 boekverslagen aan het maken voor school voor morgen, dus eigenlijk niet dus :+ )
 
Laatst bewerkt:
Theorie examen auto :X

ik heb thermo kleding van Louis.de, onderweg in duitsland gekocht want ik kreeg het toch behoorlijk koud(rit van 6 uur en zo'n 500km) kostte bij de louis zaak 25 euro als ik het me goed meen te herrineren, met opsturen naar nederland is dat nog zo'n 7 euro extra denk ik.
 
Ik krijg de kans om 21 januari af te rijden. Hoop dat alles goed gaat:D. De laatste keer lessen voor kerst, was me toch te koud vinger toppen hadden na 30min. geen gevoel meer. Hoe houden jullie het uit in deze kou?
Succes alvast, zag dat je uit Heerde kwam, ikzelf ook bij wie les je nu percies? :) Heb zelf gelest bij Helder uit wapenveld (edwin).
 
Theorie examen auto :X

ik heb thermo kleding van Louis.de, onderweg in duitsland gekocht want ik kreeg het toch behoorlijk koud(rit van 6 uur en zo'n 500km) kostte bij de louis zaak 25 euro als ik het me goed meen te herrineren, met opsturen naar nederland is dat nog zo'n 7 euro extra denk ik.

Ah ok, nja m'n lichaam is opzich niet koud, alleen m'n voeten, m'n handen en m'n neus!
Maar ik heb nu dikke handschoenen gekocht, dat scheelt.. skisokken hoop ik dat t helpt.. maar ja gezicht doe je verder niets aan.. is ook nog zo'n kuthelm van de rijschool.. dicht = beslaan, kiertje wil bijna niet en open is steenkoud haha ;)
Maar misschien toch wel es te overwegen dat thermo spul.. alhoewel ik les nu wel in de winter maar ik ben niet van plan in de winter te gaan rijden!

Dapper dat je alles tegelijk doet, lijkt me wel verwarrend!
Succes iig met je theorie B!
 
Motor heb ik al een paar maanden hoor(ben een oudje in dit topic :+ ), thermo had ik gekocht omdat mijn lichaam echt stervernskoud werd door mijn geperforeerde leren pak, dat is niet fijn rijden in de koude dagen :+
 
Motor heb ik al een paar maanden hoor(ben een oudje in dit topic :+ ), thermo had ik gekocht omdat mijn lichaam echt stervernskoud werd door mijn geperforeerde leren pak, dat is niet fijn rijden in de koude dagen :+

Scheelt ook als je met textiel of leer rijd en als ik me niet vergis rij je in het leer rond.

Kouden handen heb ik nu ook met het rijden ook al heb ik winterhandschoenen aan maar dat wil niks zeggen. Als je van die mooi kappen aan het stuur heb gaat de wind er nog een beetje overheen. Maar rij zelf op een naked dus geen kapjes.

Heb hier wel ergens gelezen dat je van plastic handschoenen die bij het tankstation hangen er onder moet doen.
 
Overigens is thermokleding in Nederland ook heel goed en niet al te duur te verkrijgen, voordat je het uit Duitsland laat overkomen ;)
 
Klopt, maar aangezien het toen toch op mijn route lag kocht ik het daar

Thermo kopen bij de dealer hier is wel ontiegelijk duur :X

Lidl had eerst ook een aanbieding voor thermo kleding(zag er best goed uit)

maar je moet gewoon rondkijken en je hoeft je niet persé op motorzaken te richten, veel joggers dragen ook thermo dus het zou ook wel in een sportzaak te vinden moeten zijn.
 
Ja inderdaad, sportzaken verkopen het ook... Laatst was het in de aanbieding bij een supermarkt, trouwens. Daar heb ik er twee gekocht, die zijn helemaal prima hoor *D
 
Klopt, maar aangezien het toen toch op mijn route lag kocht ik het daar

Thermo kopen bij de dealer hier is wel ontiegelijk duur :X

Lidl had eerst ook een aanbieding voor thermo kleding(zag er best goed uit)

maar je moet gewoon rondkijken en je hoeft je niet persé op motorzaken te richten, veel joggers dragen ook thermo dus het zou ook wel in een sportzaak te vinden moeten zijn.

Misschien beetje off topic, maar heb je een eendelig thermo pak of los shirt en broek?
ben van plan om voor de zomer ook zoiets te kopen maar dan om het juist niet te warm te krijgen. Louis is idd een goedkope zaak waar ze heel veel spul hebben, ben er ook een keer geweest. Craft is ook goed spul
 
Les van vandaag afgelast, en als het niet beter wordt gaat het examen morgen ook niet door. -O-

En aangezien het onder 0 blijft en alleen maar kouder gaat worden, kan ik voor 90% zeker nog langer wachten op m'n examen, precies zoals ik al verwachtte..... B| B| B|
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan