[Centraal] Het grote rijlessers topic >> Deel 26 <<

Status
Niet open voor verdere reacties.
Succes alvast, zag dat je uit Heerde kwam, ikzelf ook bij wie les je nu percies? :) Heb zelf gelest bij Helder uit wapenveld (edwin).

Ik les ook bij Helder in Wapenveld, bij Edwin ;) *O*


Als ik de 21ste m'n AVB haal scheur ik 3 rondjes over dat terrein heen van vreugde :P

Na het examen was ik zo blij :Y Dat ik de reis terug naar de rijschool kats de instructeur kwijt was :Y . toch iets te vrolijk :]
 
Laatst bewerkt:
Les van vandaag afgelast, en als het niet beter wordt gaat het examen morgen ook niet door. -O-

En aangezien het onder 0 blijft en alleen maar kouder gaat worden, kan ik voor 90% zeker nog langer wachten op m'n examen, precies zoals ik al verwachtte..... B| B| B|

Zuur is dat.
Ik heb 26 januari AVD, aan de ene kant hoop ik niet dat het uitvalt.
Aan de andere kant weer wel, want dan kan ik afrijden als het warmer wordt.
Maar dat wordt dan wel véél later, want per 2 februari verhuis ik als het goed is naar Rotterdam tot eind augustus!
 
Misschien beetje off topic, maar heb je een eendelig thermo pak of los shirt en broek?
ben van plan om voor de zomer ook zoiets te kopen maar dan om het juist niet te warm te krijgen. Louis is idd een goedkope zaak waar ze heel veel spul hebben, ben er ook een keer geweest. Craft is ook goed spul


los shirt en broek, vind het wat handiger(met name als ik bijv moet fietsen in deze kou, doe ik gewoon de broek onder mijn normale broek aan)
 
Les van vandaag afgelast, en als het niet beter wordt gaat het examen morgen ook niet door. -O-

En aangezien het onder 0 blijft en alleen maar kouder gaat worden, kan ik voor 90% zeker nog langer wachten op m'n examen, precies zoals ik al verwachtte..... B| B| B|

Als hij word afgelast kom je dan weer achter aan de rij?
 
Goedenavond mede-ijsrijders,

Nog de beste wensen.

Razno
Theorie: ??-??-????
AVB: ??-??-????
AVD: ??-??-????
Lesmotor: Kawasaki er-5
Rijschool: Hendriks Oldebroek
 
Oppernemo
Theorie: 21-11-2008
AVB: 12-01-2009
AVD: 03-02-2009
Lesmotor: Honda CB600/CB500
Rijschool: van den Bergh (Arnhem)

Nu maar hopen dat de sneeuw etc. verdwijnt, anders kan ik mijn AVB op 12 januari wel vergeten denk ik :P
 
Als hij word afgelast kom je dan weer achter aan de rij?

Als er genoeg examens afgelast worden vandaag/morgen dan plannen ze extra examens in en hebben die afgelasten voorrang.

Zo niet, dan ben je geloof ik de lul en kan je weer 6 weken wachten B|
 
Als er genoeg examens afgelast worden vandaag/morgen dan plannen ze extra examens in en hebben die afgelasten voorrang.

Zo niet, dan ben je geloof ik de lul en kan je weer 6 weken wachten B|

Dat is inderdaad wel zuur.... Gewoon veel zeiken bij sal, vindt ie leuk :)
 
Stukje terug dat ik hier alles heb bijgewerkt :P
Maar goed.... zat vakantie, oud en nieuw en ziek zijn tussen.... dus excuses genoeg O-)

Allemaal nog de beste wensen :)
Zal vanavond (nu ff werk) alles bijwerken (ja echt ja :P)

Laten we van dit jaar iig maar een mooi motorjaar maken :)
 
Nickname: Tetta
Theorie: Ben de datum vergeten:$
AVB: NNB
AVD: NNB
Lesmotor: Honda Shadow Vt500C
Rijschool: Sturmans
 
Ik zag in Groningen vanochtend al lessers bij -9!
Onvoorstelbaar, hoop dat ze het bij mij dan aflossen als het zaterdag zo koud is, brrrrrrr
 
Heey! Ik ben Frank inmiddels 18,5 jaar en ik ben van plan dit jaar mijn motor rijbewijs te gaan halen.. Nu woon ik door de week in Groningen en en in het weekend in Noord-Holland. Dus waar te gaan lessen ben ik nog niet helemaal uit.
Voor het autorijbewijs heb ik een snelcursus gedaan, dit beviel heel erg goed. Zou dit voor de motor ook een optie zijn? Of is het beter om een gewoon losse lessen te nemen?

frank
 
Ik zag in Groningen vanochtend al lessers bij -9!
Onvoorstelbaar, hoop dat ze het bij mij dan aflossen als het zaterdag zo koud is, brrrrrrr

hoop het ook voor je! mijn examen is gelukkig niet doorgegaan maandags, omdat ik zondag behoorlijk ziek was en amper kon lopen .. en de instructeur/rijschool een beetje vaag is.. wist ik maandags nog niet eens of ik toen mocht afrijden of niet. hij zei die zaterdag ervoor: " ik bel sochtends meteen naar het cbr, om te vragen of je kunt afrijden, en dan laat ik het jouw daarna weten! " hij heeft me tot nu toe NOG NIET gebeld.

1 dec was ik gezakt, en een kleine week later vertelde hij mij: " waarschijnlijk kun je 5 januari afrijden" en ik heb hem denk ik wel een stuk of 5 keer gevraagd. "mag ik nou afrijden 5 januari? " bereik je niks mee bij die kerl

als ik me pasje heb dan vtel ik jullie waar je in Groningen NIET moet gaan lessen, (nu nog niet omdat er misschien mensen zijn die hem kennen en dat hij mij herkent adv mijn naam)

voor de die hards! goodluck
 
Heey! Ik ben Frank inmiddels 18,5 jaar en ik ben van plan dit jaar mijn motor rijbewijs te gaan halen.. Nu woon ik door de week in Groningen en en in het weekend in Noord-Holland. Dus waar te gaan lessen ben ik nog niet helemaal uit.
Voor het autorijbewijs heb ik een snelcursus gedaan, dit beviel heel erg goed. Zou dit voor de motor ook een optie zijn? Of is het beter om een gewoon losse lessen te nemen?

frank

Hoi Frank!

goede keus om je motor rbw te halen. ik ken eerlijk gezegd geen "motorsnelcursus" als jij meer lessen neemt, en aanleg hebt, dan kan de rijschool snel het examen aanvragen, en heb je snel je cat. A erbij!

succes alvast!
 
Hmpf. Heb ik eindelijk sinds 2 maanden weer een rijles gepland staan voor morgen (megadrukke periode gehad, kon echt geen tijd vinden om te rijden, errug balen maja :P) , krijg ik net te horen dat hij niet doorgaat :( Vanwege de weersverwachtingen, sneeuw en ijzel. Ik begrijp het wel :P Maar ik baal wel haha. Naja maandag volgende poging. Uurtje gepland staan, maar als het lekker weer is misschien langer!
 
Ik hoorde vandaag dat het CBR ijsvrij heeft ??? dat zuigt voor jullie zeg! Moeten er veel van jullie een dezer dagen??? -O-

Ik zou vandaag moeten, afgelast, was ook echt niet te doen -O-
Veel te gevaarlijk met al die stukken ijs voornamelijk op de wat rustigere wegen, soms zie je het niet eens liggen.

Hoor morgen m'n nieuwe datum, is waarschijnlijk over 1 of 2 weken :)
 
Niet gelukt om het vanavondt edoen.. veeeeels te laat thuis en morgen weer vroeg op -O-
 
als ik me pasje heb dan vtel ik jullie waar je in Groningen NIET moet gaan lessen, (nu nog niet omdat er misschien mensen zijn die hem kennen dat hij mij herkent adv mijn naam)

voor de die hards! goodluck
Ik denk dat er momenteel niet veel Larssen zijn die in Groningen lessen, en je bent vast en zeker de enigste Lars die lest in Groningen met de achternaam die staat in je profiel. :+
 
Laatst bewerkt:
Halloo

Ik ben van plan te gaan lessen ergens in februari..
Ik heb al m'n kleding al, incl laarzen e.d. maar ga natuurlijk niet in m'n eigen lederen pak rijden(stel je maakt een schuivert). Maar how about laarzen en helm?

De rijschool verschaft alle benodigde materialen behalve schoenen/laarzen, dus ik moet of met bergschoenen rijden, of met m'n sidi vertigo..

Nou heb ik wel eens gehoord dat wanneer je in je halve race(poser) outfit aankomt bij je les/afrijden, dat je dan meteen weer in een hokje wordt geplaatst en anders wordt bekritiseerd.

Dus... wat zal ik doen?
 
Halloo

Ik ben van plan te gaan lessen ergens in februari..
Ik heb al m'n kleding al, incl laarzen e.d. maar ga natuurlijk niet in m'n eigen lederen pak rijden(stel je maakt een schuivert). Maar how about laarzen en helm?

De rijschool verschaft alle benodigde materialen behalve schoenen/laarzen, dus ik moet of met bergschoenen rijden, of met m'n sidi vertigo..

Nou heb ik wel eens gehoord dat wanneer je in je halve race(poser) outfit aankomt bij je les/afrijden, dat je dan meteen weer in een hokje wordt geplaatst en anders wordt bekritiseerd.

Dus... wat zal ik doen?

Ik had al mijn spullen ook al maar heb alleen met mijn eigen laarzen en helm gelest,die vond ik van de rijschool te goor... Inderdaad als je eenkeer op je bakkes gaat heb je je eigen spul nog in takt (als je niet met je helm op het asfalt gaat dan)

Ik denk dat als je half in je eigen spullen aan komt bij het examen dat ze gelijk zien dat je er klaar voor bent en het heel serieus neemt. :]

En welkom op het motorforum natuurlijk!
 
Laatst bewerkt:
ik ging geheel in eigen spul lessen aangezien ik me niet zo goed en vrij kon bewegen in de textielen kleding van de rijschool, en als je valt met leer is het helemaal geen ramp, al helemaal niet bij avb oefeningen, zie waarschijnlijk niks van terug


vandaag theorie B, heb er niet veel zin in :+
 
Hey Drinkyoghurt, succes met theorie.
Kan me voorstellen dat je er niet zoveel zin in hebt.. het is ook zo saai daar al die vragen, zitten wachten todat het balkje weer naar beneden is.. pff moet er ook niet aan denken!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan