[Centraal] Het grote rijlesserstopic: Deel 28!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Welkom Fotocarmen en Chica80 op dit topic!!

Heel veel suc6 met AVD examen volgende week Fotocarmen en mocht je toch teveel zorgen maken om je zenuwen kan ik je wel aanraden een homeopatisch kalmeringsmiddel in te nemen.Dat had bij me goed geholpen op AVB examen.

Zenuwen zijn killing!!

Chica80,helaas ik heb niet zoveel knowhow over motoren dus kan je niet echt bij helpen...Ga gewoon op je smaak en gevoel af en speur op de web af naar pluspunten en minpunten van een merk en type motor.

Magicwoob,zwaar kut van die kleine foutje op klaverblad en je had voor de rest heel goed gedaan?Mijn instructeur zei dat ik wel wat fouten mag maken zolang de veiligheid niet in geding komt.jouw fout heeft dus heel veel met jouw veiligheid te maken dus wordt het je aangerekend.Toch blijf ik rot vinden voor je. ;(

Ja die CBR zegt wel dat herexamens binnen 5 weken moet kunnen maar de praktijk is vaak wel anders voor de motoren of bedoelen ze vooral voor de lesauto's?
Op CBR waar ik laatste 2 lessen langskwam voor pauze zag ik wel heel veel auto's staan voor de examen.

De vakantietijd breekt nu al aan want mensen die geen kinderen hebben gaan nu met vakantie en daarna de zomervakantie voor gezinnen.Na de hoogseizoen gaan de rest ook weer op vakantie dus schiet ook niet echt op met de wachttijden. :(

Thanks, maar ik moet niet volgende week hoor, pas ergens in augustus, zit met de vakantie :/
 
Gefeliciteerd motormeisje *O* Nu ook snel gaan genieten aangezien het super weer is (:

Nieuwe topic nieuwe topic nieuwe topic!!!! *O*
 
Zo net les gehad. Was echt leuk dat mvlaren ff meeging. Was wel ff extra gezellig. Gelukkig gingen alle oefeningen goed. Ik had alleen nog wat moeite met de langzame slalom. Ik zit alleen nog btje te twijfelen. Ik kan hem ruim op tijd onder de knie krijgen op de motor waar ik normaal op rijd. Alleen is dat een 25kw motor. Een cb500. Aangezien ik voor m'n zware rijbewijs ga zit ik te twijfelen of ik hem ook niet moet proberen om het op de zwaardere cb600 zal proberen. Ik heb nog 2 blokuurtjes voor m'n examen. Iemand advies? Ik mag op de 25 kw examen doen maar het is natuurlijk beter als je alles ook op een zware motor kan. Ik zit eigenlijk alleen in over de langzame slalom.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan