[Centraal] Het grote rijlesserstopic: Deel 28!

Status
Niet open voor verdere reacties.
pfffffft al ik dit zo lees heb ik zoiets van...........wtf waarom ik gister niet.....

Allen geslaagde proficiat.
:Y Had hetzelfde gevoel toen ik zakte en er 3 andere wel slaagden..
Zoals gezegd, volgende keer haal je het gewoon!
 
Succes voor de kandidaten, en proficiat aan de geslaagden,

Gezien het post aantal van 243x zal ik het denk ik pas slagen in deeltje 29...
Wat een lange rit ben al bezig vanaf deeltje 25, zijn er hier lessers die het in 1 enkel deeltje hebben gehaald?

rijbewijs in anderhalf deeltje, goed genoeg? O-)
 
motormeisje , heb jij examen gedaan bij cbr in rijswijk?
(heb vanochtend mijn b examen gehaald en er waren daar nog best veel motorrijders die examen gingen doen)
 
Laatst bewerkt:
motormeisje , heb jij examen gedaan bij cbr in rijswijk?
(heb vanochtend mijn b examen gehaald en er waren daar nog best veel motorrijders die examen gingen doen)

Yesss CBR Rijswijk.
Was daar om... 10:30 denk ik?

AAAAARGH ik ben zo blij *O* haha! Heb er lang genoeg over gedaan :$ Daar niet van, maar toch... Zielsgelukkig :Y !

Trouwens was er van een andere rijschool een dove jongen (ik moest aan marsje denken ;) ) en die heeft het ook gehaald :)
 
Laatst bewerkt:
Yesss CBR Rijswijk.
Was daar om... 10:30 denk ik?

AAAAARGH ik ben zo blij *O* haha! Heb er lang genoeg over gedaan :$ Daar niet van, maar toch... Zielsgelukkig :Y !

Trouwens was er van een andere rijschool een dove jongen (ik moest aan marsje denken ;) ) en die heeft het ook gehaald :)
dan les jij met een blauw/zwarte jas , en je zat daar met een andere gast en je instructeur *D
 
zeg heb iemand trouwens ervaring met gehoorbescherming?

ik vroeg me af of goede in-ear koptelefoons voor bijv. mp3 spelers, voldoende bescherming bieden. van otoplastieken weet ik dat deze hier speciaal voor gemaakt worden namelijk.
 
zeg heb iemand trouwens ervaring met gehoorbescherming?

ik vroeg me af of goede in-ear koptelefoons voor bijv. mp3 spelers, voldoende bescherming bieden. van otoplastieken weet ik dat deze hier speciaal voor gemaakt worden namelijk.
Koop gewoon een keer goede otoplastieken :) heb je lang en goed plezier van...
 
jaa , maar ik wil muziek luisteren tijdens een lange rit, als je dat laat maken bij bijv. Alpine ben je redelijk wat knaken kwijt.
beter zou zijn zon in-ear systeem van bijv. sennheiser, wat ook wat mag kosten, maar dat kan je overal gebruiken..

(otoplastieken in principe ook maar dat ziet er niet echt uit..)

vandaar, ik wil alleen zeker weten dat die in-ear ook genoeg bescherming bieden.
 
morgen middag weer 2 uur les :+

ben trouwens al 2,5 week aan het wachten op m'n laarzen en handschoenen :(
ook al is het niet netjes, zit ik eraan te denken de bestelling te annuleren bij de desbetreffende motorzaak. moet er notabene zelf achteraan bellen wanneer ze nu eindelijk binnen zijn. :(

heb geen zin om morgen weer met slecht passende laarzen van de rijschool te moeten lessen -O-
 
jaa , maar ik wil muziek luisteren tijdens een lange rit, als je dat laat maken bij bijv. Alpine ben je redelijk wat knaken kwijt.
beter zou zijn zon in-ear systeem van bijv. sennheiser, wat ook wat mag kosten, maar dat kan je overal gebruiken..

(otoplastieken in principe ook maar dat ziet er niet echt uit..)

vandaar, ik wil alleen zeker weten dat die in-ear ook genoeg bescherming bieden.
Ik heb geen decibelmeter voor in je oor :9 dusja...denk niet dat de lessers hier dat weten ;) of zijn er mensen die muziek luisteren tijdens het lessen? :o
 
dan les jij met een blauw/zwarte jas , en je zat daar met een andere gast en je instructeur *D

Haha creepy :/
Maar klopt ja :Y Die andere jongen had (ook) lang haar en die heeft m ook gehaald! Wat leuk zeg. Ik weet vrij zeker dat ik jou niet heb gezien :$ Was een beetje met mezelf bezig :$ :o
 
Ik heb geen decibelmeter voor in je oor :9 dusja...denk niet dat de lessers hier dat weten ;) of zijn er mensen die muziek luisteren tijdens het lessen? :o

ach, ik had gehoopt dat iemand de posts buiten de les topics ook nog wel is had gelezen :P
ik probeer zo veel mogelijk te regelen dat wanneer ik die roze kaart heb ik meteen kan gaan en staan waar ik wil
*D

toch niks beters te doen op werk
 
zou 't dan echt waar zijn dat ik een heel deel niet heb gepost...wauw :/


anyway, tijd voor een nieuw deel, kan ik ook weer meespammen :P
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan