(Centraal) ik heb geen rijlessen meer!! VRO1

welke datum geniet je voorkeur?

  • vrijdag 16-06-2006

    Stemmen: 3 100,0%
  • zondag 02-07-2006

    Stemmen: 0 0,0%
  • zaterdag 08-07-2006

    Stemmen: 0 0,0%
  • zondag 09-07-2006

    Stemmen: 0 0,0%
  • zaterdag 15-07-2006

    Stemmen: 0 0,0%
  • zondag 16-07-2006

    Stemmen: 0 0,0%

  • Totaal aantal stemmers
    3

seadog

Die hard MF'er
16 okt 2004
636
0
Den Haag
Het plan is om samen met wat mensen van het Centraal) ik heb geen rijlessen meer!! #4 topic aan een VRO1 cursus van de KNMV deel te nemen. Als we met 8 of meer personen aanmelden is er een korting van 12e per persoon mogelijk. VRO1 kost normaal voor leden 179e en voor niet leden 199e.

VRO1 wordt in Lelystad en Oirschot gehouden. Lelystad geniet de voorkeur omdat het een stuk centraler ligt.

We moeten het nog eens worden over een datum. Inschrijven doet iedereen individueel via de knmv site. We moeten allemaal op dezelfde datum en plek inschrijven, met een toevoeging achter de naam om er voor te zorgen dat we bij elkaar ingedeeld worden. Deze geef ik door als we zover zijn en ik mezelf ook heb ingeschreven.

Mensen die tot nu toe mee willen doen:
1. Stefan--
2. Revz (wil in Lelystad, kan zaterdags niet)
3. seadog
4. Siri (kan alleen in het weekend)
5. Wolve (kan 16-6 en 16-7 niet)
6. Yes (wil in Oirschot)

Er zijn vast meer mensen die mee willen dus geef je op!

Meer info vind je hier: KNMVMotortrainingen

update:

We hebben een datum geprikt: zondag 2 juli in Lelystad.

Mensen die zich hebben ingeschreven:
1. Wolve
2. Stefan--
3. seadog
4. Likkebaard
5. Revz
6. JPD_68
 
Laatst bewerkt:
Oei misschien moet je mij van t lijstje halen sea.. vind t wel een super plan, maar heb er nu echt ff t geld niet voor, sorry!
 
Die 16e juni kan ik wel een dagje "skippen" van school. O-)
Zaterdags kan ik niet.
 
Lastig, die polletjes. Jammer dat je er niet meerdere data mee kan aangeven...
16-6 en 16-7 komen me niet zo best uit, verder kan ik alle data wel. Iemand enig idee tot hoe laat dat duurt? Want als het een beetje op tijd is afgelopen kan zelfs 16-6 nog geregeld worden.
 
Hoiz, ik heb op zich best zin mee te gaan. Maar ik kan eigenlijk alleen in de weekenden. Zit met studie en ken mn rooster voor juni nog niet. Juli zou evt wel doordeweeks kunnen als ik geen her heb...
En ik moet even kijken hoe t met mn schouder blijft gaan...
Keep you posted

Greetz, siri.
 
Goed plan....had alleen Oirschot beter gevonden -O-

Mss wil een ander groepie in Oirschot afspreken :) want ik wil die cursus zeker gaan doen...
 
Lastig, die polletjes. Jammer dat je er niet meerdere data mee kan aangeven...
16-6 en 16-7 komen me niet zo best uit, verder kan ik alle data wel. Iemand enig idee tot hoe laat dat duurt? Want als het een beetje op tijd is afgelopen kan zelfs 16-6 nog geregeld worden.

Ik weet niet hoe laat het afgelopen is. Ik schat in rond een uurtje of 5, 6. Ik zal het navragen. Ik zal ook vragen hoe ver vooruit er betaald dient te worden.

De mensen voor wie het financieel niet goed uit komt wil ik er wel op wijzen dat het toch nog wel een tijdje duurt voor het zover is. 2 of 3 maanden.

Misschien dat ik van de week een paginaatje in elkaar heb geklust waar iedereen kan aangeven wanneer ie wel / niet kan zodat dat een beetje overzichtelijker wordt.
 
Vind de cursus zeker wel goed om een keertje te gaan doen
ik vind alleen 2 uur heen, en na intensief een hele dag gereden te hebben, 2 uren ook weer terug te rijden een beetje iets te veel van het goede.
 
Vind de cursus zeker wel goed om een keertje te gaan doen
ik vind alleen 2 uur heen, en na intensief een hele dag gereden te hebben, 2 uren ook weer terug te rijden een beetje iets te veel van het goede.

Dan moeten we slaapplaatsen regelen! :)
:Y
 
Ik weet niet hoe laat het afgelopen is. Ik schat in rond een uurtje of 5, 6. Ik zal het navragen. Ik zal ook vragen hoe ver vooruit er betaald dient te worden.

De mensen voor wie het financieel niet goed uit komt wil ik er wel op wijzen dat het toch nog wel een tijdje duurt voor het zover is. 2 of 3 maanden.

Misschien dat ik van de week een paginaatje in elkaar heb geklust waar iedereen kan aangeven wanneer ie wel / niet kan zodat dat een beetje overzichtelijker wordt.

Heb twee weken geleden de VRO1 gedaan...je begint om 08.30 uur en bent rond 16.45 uur klaar...17.00 kun je weer op de motor huiswaarts keren!!

Geweldige ervaring; heb op het gsx f forum een verslagje gedaan, zie hier:
Wat een ontzettende leerzame ervaring.. De globale dagindeling was als volgt..eerst koffie na een natte reis vanaf huis naar lelystad, daarna met Gerard (instructeur) de baan op. Totaal waren er ongeveer 7 groepen +/- 60 motoren waarvan groep 4 de GSX F club groep was..4 x GSX750 F nieuw model, 2 x GSX 1100 F en een vreemde eend in de bijt: een BMW 1200 rs (hoe kwam deze eigenlijk bij ons??) ?!? We begonnen nog steeds in de regen met het wel bekende BROVAS, kortom waar let je op voor je opstapt. Daarna aantal keren de slalom gedaan waarbij de voetrem gebruikt diende te worden (voor de jongeren weliswaar iets bekend maar nooit meer gebruikt en voor de ouderen iets compleet onbekends), Daarna de korte draai geoefend, wederom met de voetrem. Aansluitend motorgymnastiek; op zadel staan en benen uitstrekken, op één kant gaan staan, op één kant gaan zitten (amzonezit) en nog meer van dat soort praktijken, Hierna in de speeltuin met de wip gespeeld..oprijden, evenwicht houden, kiepen en verder rijden. Om eventjes een moment rust te nemen hebben we in een hokje mentale training gehad..een leerzaam stukje stof om eens over na te denken. Daarna één van de spannendere oefeningen, rijden over balkjes en autobanden. Vooraf slik, achteraf piece of cake..Lunch, droog , koffie, en gelukkig de zon breekt door om 13.00 uur.

Na de pauze uitgebreide remproeven en noodstoppen gemaakt, aansluitend uitwijkoefeningen..Hierna alweer koffie (remproeven waren uitgebreid stukje) en daarna bochtentechniek...lekker "racen"over het hele circuit en plat over de "dijkwegggetjes" gereden (gelukkig inmiddels op droog wegdek) Na uch rondjes zat het er helaas op...Terug naar de kantine voor de laatste koffie en natuurlijk de certificaten.

Een bijzondere leerzame dag met een geweldig ervaren instructeur die het leuk wist te brengen..zeker voor elke motorrijder aan te raden, al heb je 26 jaar of twee jaar je rijbewijs..je leert enorm veel.
 
Mensen ik wil een datum prikken en inschrijven. 16-6 zijn nog maar 5 plekken vrij. Zondag 2 juli in Lelystad zijn alle plekken nog vrij. Dit is volgens mij de eerst volgende gunstige datum voor de mensen die geïnteresseerd zijn.

Wil iedereen die op zondag 2 juli mee wil het even melden hier? Als deze datum niet gunstig is maar je wel mee wil moet je het ff zeggen en doe ik een ander datum voorstel.
 
:^ moet kunnen... wel ff de voering uit de jas enzo

Het is te hopen :)

En Notorius Motorius bedankt voor de info.

Ik pas de openings post zo aan. Het "(Centraal) ik heb geen rijlessen meer!!" topic was wel het uitgangspunt, maar ik vind het geen bezwaar als er ook vrienden of mensen die nooit in het topic hebben gepost mee gaan. Dus meld je aan!
 
[me]203MPH heeft andere ambities: Circuit Rijvaardigheids Training. *D
[/me]


De 29e los op Assen. 8-)
 
Ik kan en wil wel mee de 2e juli.

BTW ben KNMV lid als dat nog iets scheelt 8-)
 
Ik wil beginnen met inschrijven. Dus helaas niet genoeg mensen voor de korting van 12euro. Maar ik neem aan dat niemand hier een probleem mee heeft. Ik wil voorkomen dat er straks op 2 juli geen plek meer is voor ons. Iedereen mee eens?
 
Terug
Bovenaan Onderaan