(Centraal) ik heb geen rijlessen meer!! VRO1

welke datum geniet je voorkeur?

  • vrijdag 16-06-2006

    Stemmen: 3 100,0%
  • zondag 02-07-2006

    Stemmen: 0 0,0%
  • zaterdag 08-07-2006

    Stemmen: 0 0,0%
  • zondag 09-07-2006

    Stemmen: 0 0,0%
  • zaterdag 15-07-2006

    Stemmen: 0 0,0%
  • zondag 16-07-2006

    Stemmen: 0 0,0%

  • Totaal aantal stemmers
    3
Heb inmiddels de verzekering ook maar geregeld, zie die fiets van me nog wel het asfalt kussen. Denk maar zo met de korting op mijn verzekering en mijn ledenkorting is dat ook weer gedekt.
:^ Mijn idee... maar het blijft wel een dure verzekering!


ik heb inmiddels mijn acceptgiro voor 239 euro thuis -O-
 
Vandaag bevestiging en meer info binnen gekregen.
Het is een lange dag die al om half 9 (!!!) begint in Lelystad.
Het duurt tot 17.00uur.
Ik heb er zin in. *O*
 
Vandaag bevestiging en meer info binnen gekregen.
Het is een lange dag die al om half 9 (!!!) begint in Lelystad.
Het duurt tot 17.00uur.
Ik heb er zin in. *O*

Nog geen bevestiging hier... wel zin!

En half 9 lelystad is geen probleem voor mij... zit dan op normale dagen al ruim een uur op mijn werk te forummen
 
Ik heb mijn bevestiging ook al een tijdje binnen! *O*

Alleen 't is wel vroeg voor een student. Moet vanuit Nijmegen komen, dus dat gaat me slaap kosten. :Z
 
Ik heb mijn bevestiging ook al een tijdje binnen! *O*

Alleen 't is wel vroeg voor een student. Moet vanuit Nijmegen komen, dus dat gaat me slaap kosten. :Z

muhahaha!

Zoiets had ik bij mijn honda safety training op assen circuit morgen ook. Gelukkig een meedestander gevonden. We overnachten vanacht samen in een tentje op een camping in de buurt :Y


Ik heb deze dag ook op de kalender op laten nemen in de WIWTD sectie
 
Mogguh. Heeft iedereen de bevestiging al binnen? We moesten daar om 8:30 ongeveer zijn toch? Dat is idd wel erg vroeg.

Wel balen. 2 juli is er een optreden in Nijmegen waar ik gratis naar binnen kan + backstage in het Goffertpark. Alice in Chains en Guns n' Roses. Guns n' Roses vind ik niet echt leuk, maar ze hebben net een nieuwe gitarist waar m'n broer een bekende van is, en voor hem draai ik al een tijdje z'n persoonlijke forum. Had me wel leuk geleken, maar ik kijk ook uit naar de VRO! *O*
 
Zo mensen ik heb gisteren mijn vro1 gedaan. Het was echt super gaaf. Ik heb veel geleerd en het bloed en bloed heet. Tip voor jullie mocht het erg warm wezen neem wat drinken mee in je buddy seat als je tenminste plek hebt. Als je eenmaal op de baan bent kan je niet terug om te plassen of drinken te halen.. Het laatste deel van de dag is het leukst. Je gaat dan de hele baan afrijden voor je bochten techniek. Ik had voor het eerst de rullen op me band zitten en mijn schaamranden zijn er vanaf.
 
Zo mensen ik heb gisteren mijn vro1 gedaan. Het was echt super gaaf. Ik heb veel geleerd en het bloed en bloed heet. Tip voor jullie mocht het erg warm wezen neem wat drinken mee in je buddy seat als je tenminste plek hebt. Als je eenmaal op de baan bent kan je niet terug om te plassen of drinken te halen.. Het laatste deel van de dag is het leukst. Je gaat dan de hele baan afrijden voor je bochten techniek. Ik had voor het eerst de rullen op me band zitten en mijn schaamranden zijn er vanaf.

Bedankt voor de info en tip!
 
Nog een paar weekjes wachten. :)

Is er misschien nog animo voor een verzamelplek in de buurt van Amersfoort?
Ik rij vanaf Amersfoort(A28) via Hardewijk naar Lelystad toe.
 
Nog een paar weekjes wachten. :)

Is er misschien nog animo voor een verzamelplek in de buurt van Amersfoort?
Ik rij vanaf Amersfoort(A28) via Hardewijk naar Lelystad toe.

ik was van plan om vanuit utrecht via almere over de a6 te knallen.. maar samen rijden is wel zo leuk!
 
full



kickje!
 
Ik rij er waarschijnlijk met Likkebaard vanaf Den Haag naar toe. Volgens mij loopt onze route niet langs andere deelnemers.
 
Terug
Bovenaan Onderaan