(Centraal) ik heb geen rijlessen meer!! VRO1

welke datum geniet je voorkeur?

  • vrijdag 16-06-2006

    Stemmen: 3 100,0%
  • zondag 02-07-2006

    Stemmen: 0 0,0%
  • zaterdag 08-07-2006

    Stemmen: 0 0,0%
  • zondag 09-07-2006

    Stemmen: 0 0,0%
  • zaterdag 15-07-2006

    Stemmen: 0 0,0%
  • zondag 16-07-2006

    Stemmen: 0 0,0%

  • Totaal aantal stemmers
    3
Ook nog wakker? :X

Ben net thuis, werd iets later dan gepland. |(

Maargoed, ff slapen en dan lekker spelen! :] :] :]

Als ik er aan denk gaat m'n camera wel mee. *D
 
Goeiesmorgen deze morgen! *O*

Het grootste deel van mij is al wakker, dus nog even wat cola naar binnen gieten en ik ben weg. :]

Tot straks! :W
 
Ook nog wakker? :X

Ben net thuis, werd iets later dan gepland. |(

Maargoed, ff slapen en dan lekker spelen! :] :] :]

Als ik er aan denk gaat m'n camera wel mee. *D

Ik lag 3:35 op bed... en 6:40 er weer uit :( Had nog wat servers op te hangen in het datacenter, en die werken nooit mee natuurlijk.
maar ik kom er zo wel gewoon aan... neem 2 xtra shirts mee denk ik... zonnebrand en een paar flesjes drinken.

Tot zo! :W
 
Ik ben zo te zien niet de enige die weinig heeft geslapen vannacht.

[me]seadog is weer thuis
[/me]


Hopelijk is niemand onderweg naar huis die Scania nog tegenkomen? Gekheid.

Ik vond het een leuke dag. Ik ben grensverleggend bezig geweest. Stepjes aan de grond, een paar mm schaamrand over. En mocht Richard van de KNMV dit ooit lezen: :} thx voor alles!
 
Het was erg leuk om te doen. :)
Jammer van de hitte maar dat mocht de pret niet drukken.
Het circuit was het leukst en ik heb zeker wat meer geleerd over m'n motor qua bochten rijden.
De terugweg reed ik toch anders en fijner naar mijn gevoel in vergelijking met de heenweg.

Wel lastig om een certificaat mee te nemen als je geen tas bij je hebt. -O-
Gelukkig kon een bmw rijder met koffers m'n certificaat meenemen en het voor mij posten. Dus die zal ik overmorgen wel in de brievenbus hebben.

Bedankt allemaal voor gezelligheid. :W

VRO2 ook maar gaan doen? :P
 
Laatst bewerkt:
:W Het was inderdaad warm, maar vooral leerzaam en erg leuk om te doen. Ik heb op de rotondes de duwtechniek eens toegepast..... *D dat scheelt een hoop. Het laatste gedeelte was veel te snel voorbij, die bochtjes werde steeds leuker.....mijn 'nieuwe' voorband is wel 'ontschaamd'


:W
 
Aanrader: ga absoluut ook VRO2 doen. VRO1 is leuk, VRO2 is geweldig. Heel veel oefeningen op hoge snelheid (noodstop @ 110, uitwijken @ 110, bermvlucht @ 90, ga zo maar door) en natuurlijk het rijden op het "grote" circuit :)

Have fun :]

[edit]Oh ja, hadden jullie op de heenweg die flitser bij Muiden op tijd gezien? [/edit]
 
Ik wil ook nog een RMT doen, bij m'n oude instructeur die ook KNMV gediplomeerd is. Als jullie VRO2 gaan doen doe ik ook mee! Wie opent het topic (Centraal) ik heb geen rijlessen meer!! VRO2?
 
De terugweg reed ik toch anders en fijner naar mijn gevoel in vergelijking met de heenweg.

Mijn "terugweg" was ook anders, maar niet beter. Ik was het na een kwartiertje snelweg echt helemaal beu. :X Droog om me heen kijkend merkte ik dat ik soms zelfs 10km/h onder de max zat. :o Gelukkig in 1 keer de weg gevonden, dus ik hoefde niet nog te zoeken in de hitte.
Na zo'n dag natuurlijk goed hard stinken van het zweet. Daarboven een gezicht "alsof" je gemarteld bent. En toen mocht ik dus de ouders van m'n vriendin voor het eerst gaan ontmoeten. _O- Maar het is gelukkig allemaal goedgegaan. 8-)

Foto's (niet zo veel) staan nog op m'n camera, maar ik ben nog niet thuis, en hier heb ik geen kabeltje... dus nog even geduld!
 
:^


Ik vond het een leuke dag, maar echt nieuwe dingen heb ik naar mijn idee niet geleerd. Ik heb dan ook vorige maand al een soort van gratis VRO van honda gekregen, waar de meeste dingen al wel behandeld werden.

Het leerzaamste van alles vond ik toch de mentale reflexie, raar genoeg :)

Oh en op het circuit heb ik mijn stepjes, vooral de laatste bochten verder afgesleten... Op de openbare weg leg ik hem zelden zo plat in de bocht... dus dat was wel een keertje leuk...

De flitser bij muiden, welke snelweg is dat? Ik ben bij almere de a27 de a6 op gegaan.. volgens mij kom je er dan niet langs... als je er dan wel langs komt, dikke kans dat ik met 150 ~ 250 op de foto sta :( Heb op de A6 flink te hard gereden om nog op tijd te zijn...
 
Darn ik lees dit topic nu pas -O- Ik had graag meegewild, dit staat namelijk al een tijdje op het verlanglijstje.

Zo te lezen hebben jullie je prima vermaakt :)
 
...
[edit]Oh ja, hadden jullie op de heenweg die flitser bij Muiden op tijd gezien? [/edit]

Foutje, bedankt! :Y

full

Allemaal weer gewoon ademhalen :)
 
Terug
Bovenaan Onderaan