(Centraal) Ik heb rijlessen ** Deel 12 **

In welk deel denk je je rijbewijs halen?

  • Nu deel 12

    Stemmen: 20 45,5%
  • Deel 13

    Stemmen: 12 27,3%
  • Deel 14

    Stemmen: 5 11,4%
  • Deel 15

    Stemmen: 3 6,8%
  • Deel 16

    Stemmen: 4 9,1%

  • Totaal aantal stemmers
    44
Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik heb onlangs ook mijn AVB datum gekregen. Dat is op 16 oktober. In de tussentijd moet ik het achtje leren (nooit gedaan) en de puntjes op de i zetten bij de oefeningen.
 
Nog een uurtje en dan gaan we Leeuwarden weer onveilig maken. Vorige keer reed ik een 8-je in aan de linkerkant. Zegt mijn instructeur daarop: 'gezakt'. Ik geef aan dat ik best wel blij was met mijn eerste gelukte 8-je. Hij daar weer tegen in met de opmerking 'je plaats op de weg is toch de rechterweghelft. Tja, daar is weinig tegen in te brengen.

Nog 59 minuten. ;(
 
nou, ik heb net de theorieboeken opgehaald aangezien ik maandag examen heb (anders moest ik 5 weken wachten).

theorie is dus: 18-09-2006

ABV zal ik ws zo 10-10-2006 hebben


trouwens ik ben op zoek naar gratis theorie oefenen.

het liefst een cd-rom of dvd en aangezien ik student ben wil ik het graag voor nop hebben :P

dus als iemand een linkje weet of ff een ftp wil open gooien of een torrent wil maken dan ben ik zeer dankbaar :}

ben nu bezig met de theorie leren. eerst 50 pagina's binnen een klein uurtje gestampt en eigenlijk vrij logisch allemaal.

gisteren 25 oefen vragen gemaakt. 7 fout en allemaal van die motorweetjes die ik nog nooit eerder had gezien :P

ik ben dus niet zo bang voor het examen.
 
gisteren 25 oefen vragen gemaakt. 7 fout en allemaal van die motorweetjes die ik nog nooit eerder had gezien :P

ik ben dus niet zo bang voor het examen.
mmm, je mag er maar 6 fout hebben, van de 50 vragen...
nou ja, 't zal je wel lukken, je bent immers student, dus getraind in het leren :Y
 
mmm, je mag er maar 6 fout hebben, van de 50 vragen...
nou ja, 't zal je wel lukken, je bent immers student, dus getraind in het leren :Y
zoals gezegd, dat was nog voordat ik ook maar iets over motortheorie had gelezen en ik had dus alleen de vragen fout die ik als koekblikker niet kan weten :P
(alhoewel ik met logica er wel wat goed had)

probleem is echter wel dat ik dit weekend naar huis ga (paps en mams) en dat die niet weten dat ik met motor bezig ben.
dat word dus leren met de kamerdeur op slot (gaan ze weer rare dingen denken :+ )
 
zoals gezegd, dat was nog voordat ik ook maar iets over motortheorie had gelezen en ik had dus alleen de vragen fout die ik als koekblikker niet kan weten :P
(alhoewel ik met logica er wel wat goed had)

probleem is echter wel dat ik dit weekend naar huis ga (paps en mams) en dat die niet weten dat ik met motor bezig ben.
dat word dus leren met de kamerdeur op slot (gaan ze weer rare dingen denken :+ )
Wil je ze verrassen? Of les je van hun centen?
 
zoals gezegd, dat was nog voordat ik ook maar iets over motortheorie had gelezen en ik had dus alleen de vragen fout die ik als koekblikker niet kan weten :P
(alhoewel ik met logica er wel wat goed had)

probleem is echter wel dat ik dit weekend naar huis ga (paps en mams) en dat die niet weten dat ik met motor bezig ben.
dat word dus leren met de kamerdeur op slot (gaan ze weer rare dingen denken :+ )
Vast iets anders als de motor trekkend houden...
 
Wil je ze verrassen? Of les je van hun centen?

verassen kun je breed opvatten
;)

volgensmij waren de woorden van mijn ouders toen ik op mijn 21ste opperde om motorrijlessen te nemen:
"dan onterven wij je"

ik betaal het dus helemaal zelf en ik wil het geheim houden totdat ik mijn rijbewijs heb.
dan ga ik een leuke snelle motor huren en op het oprit lekker asociaal het gas opentrekken zodat ze verontwaardigd naar buiten komen om te kijken wie die aso is ;) :9
 
nou, ik heb net de theorieboeken opgehaald aangezien ik maandag examen heb (anders moest ik 5 weken wachten).

theorie is dus: 18-09-2006

ABV zal ik ws zo 10-10-2006 hebben


trouwens ik ben op zoek naar gratis theorie oefenen.

het liefst een cd-rom of dvd en aangezien ik student ben wil ik het graag voor nop hebben :P

dus als iemand een linkje weet of ff een ftp wil open gooien of een torrent wil maken dan ben ik zeer dankbaar :}

ben nu bezig met de theorie leren. eerst 50 pagina's binnen een klein uurtje gestampt en eigenlijk vrij logisch allemaal.

gisteren 25 oefen vragen gemaakt. 7 fout en allemaal van die motorweetjes die ik nog nooit eerder had gezien :P

ik ben dus niet zo bang voor het examen.
:W

Ik heb nog wel CD-rom voor je maar die kun je beter niet gebruiken. Heb de theorie dan ook niet gehaald. Ga niet zeggen hoeveel fouten vanwege hoongelach. :Y
 
verassen kun je breed opvatten
;)

volgensmij waren de woorden van mijn ouders toen ik op mijn 21ste opperde om motorrijlessen te nemen:
"dan onterven wij je"

ik betaal het dus helemaal zelf en ik wil het geheim houden totdat ik mijn rijbewijs heb.
dan ga ik een leuke snelle motor huren en op het oprit lekker asociaal het gas opentrekken zodat ze verontwaardigd naar buiten komen om te kijken wie die aso is ;) :9
jaja, hen verassen voor ze je kunnen onterven _O-
 
Nog een uurtje en dan gaan we Leeuwarden weer onveilig maken. Vorige keer reed ik een 8-je in aan de linkerkant. Zegt mijn instructeur daarop: 'gezakt'. Ik geef aan dat ik best wel blij was met mijn eerste gelukte 8-je. Hij daar weer tegen in met de opmerking 'je plaats op de weg is toch de rechterweghelft. Tja, daar is weinig tegen in te brengen.

Nog 59 minuten. ;(

uh ja daar is wel wat tegen in te brengen: een 8tje is een oefening voor behendigheid en niet een om op de openbare weg te doen. Die opmerking van je instructeur slaat nergens op. :W
 
:W

Ik heb nog wel CD-rom voor je maar die kun je beter niet gebruiken. Heb de theorie dan ook niet gehaald. Ga niet zeggen hoeveel fouten vanwege hoongelach. :Y


is die cd-rom recent?
ik gebruik hem alleen als test en ga nioet leren via die cd-rom.

kun je er een image van maken en ergens uploaden (piratebay.org)
 
:W

Ik heb nog wel CD-rom voor je maar die kun je beter niet gebruiken. Heb de theorie dan ook niet gehaald. Ga niet zeggen hoeveel fouten vanwege hoongelach. :Y


ik had boekjes voor: brommer, haal ik in 1 keer; auto theorie in 1 keer, praktijk in 1 keer, motor achtjes draaien, noodstop etc,(hoe heet dat examen ookalweer?) ook in 1 keer gehaald, vandaag theorie gehad niet gehaald 8 fout :( . dit keer had ik aleen een cd dat werkt dus niet, ik voelde me er ook niet helemaal klaar voor toen ik vanochtend op moest. Nu wel een boekje gehaald moet over 2 weken weer theorie doen. '(
 
Was helemaal klaar om te gaan lessen, vandaag overal netjes kijken en geen fouten maken! *O*


Ging m'n les niet door omdat m'n instructeur nog met z'n dochtertje in het ziekenhuis zat -O- -O-


[me]tspark zit nu te denken aan hoe lekker die nu eigenlijk zou :] :] :] [/me]
 
Ik heb alleen een theorieboek maar ik weet niet of het echt nodig is om ook een cd-rom te kopen.

Is het ook goed te doen door alleen uit het boek te leren?
 
hahah Matt, begin maar niet meer over een CBR.. :P dat levert felle discussies op hier ;)

Ik mag morgen weer lekker rijden.. om 11 uur :) heb ik wel zin in :D
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan