(Centraal) Ik heb rijlessen ** Deel 20 **

Status
Niet open voor verdere reacties.
Zo, vandaag laatste volle les gehad.
Ging eigenlijk zoals de bedoeling is.

Volgende week nog een uurtje rijden en dan examen.
Pfffft, begin toch wel een beetje zenuwachtig te worden nu !
 
ok jongens... even voor de duidelijkheid:

IK HEB MN AVB GISTER GEHAALD!

Hahaha... zo! dat moest er eventjes uit ;) Van de 7 onderdelen die ik moest doen, had ik ze alle 7 in 1 keer goed gedaan *O*

En dat waren:

lopen met de motor + inparkeren, korte slalom, vertragingsoefening, noodstop & precisiestop, de 8 en de uitwijkoefening.

23 November moet ik mn AVD doen, heb daarvoor nog 10 lessen.

Me = *O*

(MRND-X, zou je mij dus even kunnen updaten? AVB mag doorgehaald worden en mn AVD staat op 23 - 11- 2007

Tenks! )
 
ok jongens... even voor de duidelijkheid:

IK HEB MN AVB GISTER GEHAALD!

Hahaha... zo! dat moest er eventjes uit ;) Van de 7 onderdelen die ik moest doen, had ik ze alle 7 in 1 keer goed gedaan *O*

En dat waren:

lopen met de motor + inparkeren, korte slalom, vertragingsoefening, noodstop & precisiestop, de 8 en de uitwijkoefening.

23 November moet ik mn AVD doen, heb daarvoor nog 10 lessen.

Me = *O*

(MRND-X, zou je mij dus even kunnen updaten? AVB mag doorgehaald worden en mn AVD staat op 23 - 11- 2007

Tenks! )

Knap van je en gefeliciteerd!!!

Heb je gegevens inmiddels aangepast ;)
 
MRND-X, pas je die van mij ook even aan? :$ heb lopen tukkeren met m'n data, bij de theorie zat ik er twee dagen naast en bij de AVB heb ik de maand verwisseld :$
 
ok jongens... even voor de duidelijkheid:

IK HEB MN AVB GISTER GEHAALD!

Hahaha... zo! dat moest er eventjes uit ;) Van de 7 onderdelen die ik moest doen, had ik ze alle 7 in 1 keer goed gedaan *O*

En dat waren:

lopen met de motor + inparkeren, korte slalom, vertragingsoefening, noodstop & precisiestop, de 8 en de uitwijkoefening.

23 November moet ik mn AVD doen, heb daarvoor nog 10 lessen.

Me = *O*

(MRND-X, zou je mij dus even kunnen updaten? AVB mag doorgehaald worden en mn AVD staat op 23 - 11- 2007

Tenks! )

Nu hoef je nog alleen maar een beetje te touren :] gefeliciteerd!
 
Gisteren theorie gehaald, 3 foutjes :)

Was iemand die voor de 14de keer theorie deed en nu eindelijk geslaagd was..
Was toch wel een applausje waard :}
 
Laatst bewerkt:
Theorie.... het is inderdaad hoe het in de THEORIE zou moeten lopen... maar de praktijk is zoooo anders!
Snel vergeten en gewoon de situatie bekijken zeg ik maar :Y
 
Theorie.... het is inderdaad hoe het in de THEORIE zou moeten lopen... maar de praktijk is zoooo anders!
Snel vergeten en gewoon de situatie bekijken zeg ik maar :Y

Inderdaad! Dat Theorie gedeelte is handig vwb de betekenis van de verkeersborden. Verder is elke verkeerssituatie een verhaal apart! :Y

Ben ook blij dat ik dat achter de rug heb zeg... Heb je 12 jaar je rijbewijs B, 12 jaar schadevrij, moet je nog eens dat debiele Theorie leren... kansloos :W
 
Inderdaad! Dat Theorie gedeelte is handig vwb de betekenis van de verkeersborden. Verder is elke verkeerssituatie een verhaal apart! :Y

Ben ook blij dat ik dat achter de rug heb zeg... Heb je 12 jaar je rijbewijs B, 12 jaar schadevrij, moet je nog eens dat debiele Theorie leren... kansloos :W

:^

Nog 30 posts *O*
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan