(Centraal) Ik heb rijlessen ** Deel 21 **

Status
Niet open voor verdere reacties.
Dames en heren, jongens en meisjes:

Ik ben vanochtend geslaagd!!! Houzee!
De les voor het examen ging niet echt goed, maar het examen zelf was er eentje uit het boekje! Geen grote fouten, en sporadisch een kleine. Had dezelfde examinator waar ik bij geslaagd was voor m'n tussentijdse toets voor de auto, m'n autorijbewijs en m'n voertuigbeheersing. Fijne vent is dat ;-)

En dan denk je de wijsheid in pacht te hebben, ga je dezelfde middag onderuit op je brommer omdat een hockeymeisje een bekakte manoeuvre uithaalt op d'r trapfiets.... -O- auw aan m'n vinger en zeer lichte kapschade. Laatste keer dat ik was gevallen was ook al dik 3 jaar terug, dus dat mag nog kunnen toch? Anyhoe, beter nu op de brommer op de feiten gedrukt worden, dan straks met de motor...

Nu nog ff Ti3z z'n fiets jatten, en dan kan ik zeeland (Walcheren) onveilig maken!!!

Owja, mensen uit de buurt van Middeburg: Ga bij Actief lessen! :] *O* :W :+

Zie net pas dat je een zeeuw bent.

Actief, hmm,

heb bij dek gelest.
 
volop beter... m´n motorles is verplaatst van vrijdag 07.45 naar donderdag 16.30.
hoef ik tenminste niet meer zo vroeg uit m´n nest en het is misschien ietsje minder koud.
nu nog maar hopen dat ik lekker in me vel zit en echt klaar ben voor maandag mijn avb examen
 
volop beter... m´n motorles is verplaatst van vrijdag 07.45 naar donderdag 16.30.
hoef ik tenminste niet meer zo vroeg uit m´n nest en het is misschien ietsje minder koud.
nu nog maar hopen dat ik lekker in me vel zit en echt klaar ben voor maandag mijn avb examen

Komt wel goed, gewoon een heerlijk maar vlot ritje maken :)
 
Nou dan kan ik je wel uit je droom helpen. Ook met een rugprotector aan heb je mazzel als je nog je tenen kan bewegen na een flink contact met een object.

Natuurlijk verlaagt het de kans wel een beetje.

mij hoef je niet uit de droom te helpen hoor.
heb naamlijk al een gebroken rug gehad en heb heeeeeeeeeel veeeeeeel mazzel gehad ik kan nog wel mijn benen nog wel bewegen(arts was heel verbaasd dat ik het nog kon).


Edit* en nog iets de standaard rug protector die in je pak zit is niet voldoende.
dit is naamlijk gewoon een matje wat je bij iedere outdoor winkel kan halen een stukje schuim meer niet.
ik raad een ieder aan om gewoon een goede losse protector te kopen het kan het verschil zijn tussen wel nog kunnen lopen of niet.
ja het kost voor een goede 150 euro maar wat is 150 euro op wel of niet kunnen lopen
 
Laatst bewerkt:
Komt wel goed, gewoon een heerlijk maar vlot ritje maken :)

avb hè niet avd,
of je moet die oefeningen als ritje beschouwen :P
majah hopen dat het dus inderdaad lukt relaxed erop te zitten.
hopen dat het net zo gaat als met autoexamen: zenuwachtig net van te voren maar toen ik instapte en wegreed was er geen zenuwen meer te bekennen
 
Zo, net terug van mijn eerste enige echte AVD-les.
Ik begin steeds meer te snappen waarom "wij" zoveel moeten kijken (ben me er een paar niet sporende snorkels tegen gekomen, waaronder zelfs leerlingen in lesauto's die niet knipperen bij afslaan of dubbelstoppen, terwijl ze ook niet op hun fouten gewezen worden. Of politie auto's die "mijn weghelft" in beslag nemen).
Afijn, op zich ging het wel, was alleen niet geslaagd(bochtjes te wijd, weinig spiegelen, te snel bbk, je kent dat wel...) met zo'n rit als vandaag :)
 
Laatst bewerkt:
avb hè niet avd,
of je moet die oefeningen als ritje beschouwen :P
majah hopen dat het dus inderdaad lukt relaxed erop te zitten.
hopen dat het net zo gaat als met autoexamen: zenuwachtig net van te voren maar toen ik instapte en wegreed was er geen zenuwen meer te bekennen

Oh AVB.

AVB is een eitje vergeleken met AVD ;)
 
kfinnet toch vreemd: door omstandigheden enkele malen op de geknepen CBF500 gereden
(ok, ok lesrijden) maar GEEN ENKEL verschil gevoeld met de 'regular' .. net zo snel weg, vlotjes inhalen, no problemo. :?


heb je op beiden volgas van 0 tot 100 opgetrokken? je zal zien dat de geknepen toch langzamer is. (Al is het niet heel veel :) )
 
Hoppa... na mijn AVD examen vorige week te hebben verzet naar vandaag 29 november, mocht ik om half 12 afrijden in Tiel :D

Foutloos en hoppa hij is binnen... Ik ga nu me rijbewijs aanvragen, wnt kreeg mailtje van CBR dat het vanaf nu kon :D Dus streep me maar weg Nocer ;)
 
Gefeliciteerd ThaGaruda! :]

Ik heb m'n pasje! :] Helaas hebben ze het beperkt niet vergeten '( Naja, boeiend :)

De code "01" staat er weer blij op, oogcorrectie nodig. Nou ja, kan ik mee leven :)

Zit trouwens voor de gein even de lijst met beperkingen door te lezen van het CBR, zijn er nog best veel. Staat bij mij trouwens alleen 01, geen .06 meer :)


Trouwens, als niemand een deeltje 22 gaat openen doe ik het wel hoor :P
 
Laatst bewerkt:
Ik open wel een nieuw deeltje, maar heb vanavond pas tijd om de Opening Post bij te werken :)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan