(Centraal) Ik heb rijlessen ** Deel 22 **

Status
Niet open voor verdere reacties.
[me="Faithy"]gaat op de beurs ijverig op zoek naar een nieuwe motorjas :) *O* 8-) heb ik wel verdiend na 2 jaar rjiden met model aardappelzak van 35 euro (ok, nieuwwaarde 350 euro en maar 2 keer gedragen toen ik 'm kocht :') )[/me]
 
super kir, gelijk goed ;)

@trip, je kent me nie lang genoeg *D

tis idd weer een st1100, ben er nog altijd gek op, rijd heerlijk.

ik heb zaterdag 2 uur avb met mn instructeur meegereden met nog 2 anderen. Ut ging best wel lekker, ookal stap je na bijna een jaar van een 330 kg zware pan over naar een 170 kg cb500. Ik had ut gevoel alsof ik m met 2 vingers kon besturen zo licht was ie. Wel gelijk een stoppie gemaakt bij de stopproef en een wheely bij de vertraging, tjah hard optrekken kan ik wel O-)

Ut lessen heb ik eigenlijk ook wel gemist, geweldige ochtend was dit.

Maargoed, zondag dus naar belgie. Dr zit een rare ratel in het bovenblok maar hoogstwaarschijnlijk niets ernstigs dus ik heb m meegenomen. Waarschijnlijk een boutje los van de kop of de carburateurs wat een beetje trilt bij ongeveer 3000 toeren.
 
Volgende week motorbeurs!
Wie gaan er ? :)
kowalski gaat zondag - donderdag en vrijdag gaat niet lukken met werk, zaterdag moet zoonlief voetballen - en wil gaan kijken voor een mogelijke systeemhelm voor d'erbij. Graag een Airoh Mathisse RS met zo'n oranjerode baan - d'r staat er hier een te koop, maar is niet m'n maat, vermoed ik, heb nu L van Arai - en misschien nog ongeventileerde zomerhandschoenen - Icon TiMax I of zo - om m'n Grid's te vervangen. Verder effe proefzitten op de [:9~ mode] Yamaha MT-01, de HD XR1200 , de MG 1200 Sport / Stelvio / Griso, BMW R1200GS en K1200R (Sport) [/:9~-mode] , zodat ik alvast kan gaan sparen voor over een jaar of drie, vier. ;)
Verder effe sfeer proeven. :Y

Greetz, kowalski.
 
Ik ga donderdagavond, met de eauto *D Ik ga misschien kijken naar een Xenon kit en een backprotector, maar weet het niet zeker. Mocht ik een goede aanbieding tegenkomen kunnen zpiegelz ook op het lijstje vallen :)Waarmee vet je dat ding dan in?

Spuit vaseline (zuurvrij) en siliconenspray :)
 
Zou je mij er ook tussen willen zetten?

Ik heb het al eens eerder gepost maar hier komt't nog een keer:

Theorie: 24-11-2007
AVB: 8-1-2008
AVD:
Rijschool: 1-2ride in Ten Boer (nogs steeds zeer aanbevelenswaardig!)
Lesfiets: Honda CB 500 abs

Alvast bedankt :) Ik denk dat ik over een paar weken ook kan afrijden trouwens *O*

Sorry :$
Uiteraard heb ik je er nu ingezet :)
Op naar het AVD ! :)
 
Nocer nu al nieuwe helm? Je hebt toch dezelfde als ik? (Raid II met dat blauw wit en een ezel achterop :+ )

Ik ben ook donderdagavond op de beurs :)
Verlanglijstje:
niets :? khep alles wat k wil *D

Een ZON achterop ;)
Ik ga w.s. donderdag of vrijdag (geloof dat Maybabe ook met me mee wou ?) EN zondag met wat vrienden :)

Ik ben dus met die Raid II met 80 km/u het water in getorpedeerd tijdens mijn vorige ongeluk....
In principe hoeft er niets mee te zijn... maar gevoelsmatig...
 
Laatst bewerkt:
[me="Faithy"]gaat op de beurs ijverig op zoek naar een nieuwe motorjas :) *O* 8-) heb ik wel verdiend na 2 jaar rjiden met model aardappelzak van 35 euro (ok, nieuwwaarde 350 euro en maar 2 keer gedragen toen ik 'm kocht :') )[/me]

Leren pak ? :)
 
super kir, gelijk goed ;)

@trip, je kent me nie lang genoeg *D

tis idd weer een st1100, ben er nog altijd gek op, rijd heerlijk.

ik heb zaterdag 2 uur avb met mn instructeur meegereden met nog 2 anderen. Ut ging best wel lekker, ookal stap je na bijna een jaar van een 330 kg zware pan over naar een 170 kg cb500. Ik had ut gevoel alsof ik m met 2 vingers kon besturen zo licht was ie. Wel gelijk een stoppie gemaakt bij de stopproef en een wheely bij de vertraging, tjah hard optrekken kan ik wel O-)

Ut lessen heb ik eigenlijk ook wel gemist, geweldige ochtend was dit.

Maargoed, zondag dus naar belgie. Dr zit een rare ratel in het bovenblok maar hoogstwaarschijnlijk niets ernstigs dus ik heb m meegenomen. Waarschijnlijk een boutje los van de kop of de carburateurs wat een beetje trilt bij ongeveer 3000 toeren.

Ik had het ook goed -O-
 
super kir, gelijk goed ;)

@trip, je kent me nie lang genoeg *D

tis idd weer een st1100, ben er nog altijd gek op, rijd heerlijk.

ik heb zaterdag 2 uur avb met mn instructeur meegereden met nog 2 anderen. Ut ging best wel lekker, ookal stap je na bijna een jaar van een 330 kg zware pan over naar een 170 kg cb500. Ik had ut gevoel alsof ik m met 2 vingers kon besturen zo licht was ie. Wel gelijk een stoppie gemaakt bij de stopproef en een wheely bij de vertraging, tjah hard optrekken kan ik wel O-)

Ut lessen heb ik eigenlijk ook wel gemist, geweldige ochtend was dit.

Maargoed, zondag dus naar belgie. Dr zit een rare ratel in het bovenblok maar hoogstwaarschijnlijk niets ernstigs dus ik heb m meegenomen. Waarschijnlijk een boutje los van de kop of de carburateurs wat een beetje trilt bij ongeveer 3000 toeren.
Wat, kwam mijn sarcasme niet over of ben je gewoon sarcastisch terug? (uit deze zin blijkt alweer dat ik je idd niet lang genoeg ken...)
 
Hoi all!

@ Oehtie: gefeliciteerd met je nieuw fiets! Gaat het alweer wat met je?

@ Nocer: lekker dat je gereden hebt gister. Dat heb je ook wel verdiend na al die drukke periode van je studie en project enz.

@ beurs: waarschijnlijk gaan we niet erheen. Het heeft niets met Matthew te maken, want hij kan makkelijk een oppas krijgen. Maar we zijn bezig met het grootste project van aller tijden...(nee geen 2e hoor ;) )
Wordt vervolgd....

@ lessers: succes met het lessen, avb examen en afrijden!!!! Zet 'm op!

:j :W vanuit MRND-X's werk :X
 
Hoi all!

@ Oehtie: gefeliciteerd met je nieuw fiets! Gaat het alweer wat met je?

@ Nocer: lekker dat je gereden hebt gister. Dat heb je ook wel verdiend na al die drukke periode van je studie en project enz.

@ beurs: waarschijnlijk gaan we niet erheen. Het heeft niets met Matthew te maken, want hij kan makkelijk een oppas krijgen. Maar we zijn bezig met het grootste project van aller tijden...(nee geen 2e hoor ;) )
Wordt vervolgd....

@ lessers: succes met het lessen, avb examen en afrijden!!!! Zet 'm op!

:j :W vanuit MRND-X's werk :X
Nou ben ik nieuwshebberig -O-
 
Hoi all!

@ Oehtie: gefeliciteerd met je nieuw fiets! Gaat het alweer wat met je?

@ Nocer: lekker dat je gereden hebt gister. Dat heb je ook wel verdiend na al die drukke periode van je studie en project enz.

@ beurs: waarschijnlijk gaan we niet erheen. Het heeft niets met Matthew te maken, want hij kan makkelijk een oppas krijgen. Maar we zijn bezig met het grootste project van aller tijden...(nee geen 2e hoor ;) )
Wordt vervolgd....

@ lessers: succes met het lessen, avb examen en afrijden!!!! Zet 'm op!

:j :W vanuit MRND-X's werk :X

Moet je niet juist gaan om een ander project leuker te maken (je CBR ? ;)).
 
He he

vanmiddag mijn AVB gehaald:

Eerst van Emmeloord naar Zwolle (IJsselhallen)rijden (45 min) toen van 12:45 tot 13:45 geoefend

oefenen ging echt veel slechter als normaal...flink de zenuwen maar aan het eind (gelukkig)een flinke woordelijke aframmeling door mijn instructeur gehad (oa : je rijd als een watje...)ha ha en toen ging het super

om 13:50 begin examen en om 14:05 ofzo weer terug naar de rijschool

wat heb ik gehad:

1 Precisiestop 2x ( 1e keer te vroeg gestopt)
2 Vetragingsoefening
3 Uitwijkoefening
4 Noodstop
5 Langame slalom
6 Lopen met de motor
7 Halve draai

Pfff.... relaxte examinator trouwens

En nu oefenen voor het AVD...

ik ga nu weer met jullie meelezen

veel succes gewenst aan medelessers!
 
De wonderen zijn de wereld nog niet uit..
Ik heb net een rauwkostsalade gemaakt..
EN HET WAS NOG LEKKER OOK :D

Ben weer trots op mezelf..

Goed, dit terzijde..

Geslaagden, gefeliciteerd *O*
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan