(centraal) ik heb rijlessen!!

een aparte draad voor motorrijlessen?

  • de brutaliteit van die jongen!

    Stemmen: 16 9,2%
  • kan me geen reet schelen

    Stemmen: 30 17,2%
  • lijkt me wel wat

    Stemmen: 103 59,2%
  • echt een TOP idee!

    Stemmen: 25 14,4%

  • Totaal aantal stemmers
    174
Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik was net ff buiten met de kleine op de fiets. Valt wel mee met de kou toch? Ik hoop dat het morgen ook droog blijft, want dan les ik weer!
Anyway, geniet ervan, weer of geen weer! ;)
 
Ik rij ook vaak door Bussum, Hilversum en omgeving. Welke rijschool zit jij dan FallenOne?

:]
Ik les bij Jan ter Beek, staat ook lekker groot op de achterkant van me jas :P en op de zijkant van de motor.

Morgen heb ik hopelijk mijn laatste les en ben ik dinsdag de trotse eigenaar van een roze papiertje met een A stempel d'r op. Kan ik eindelijk eens mijn beestje uitlaten :] }) . Begint nu toch wel spannend te worden :P
 
Gister mijn eerste les gehad *D ging perfect, ik heb op aanraden van mijn instructeur gekozen voor een 10 lessen pakket. 10* 1,5 uur en examen voor 700 euro. Mijn examen word ook al aangevraagd, in januarie is het zover :)
 
Morgen heb ik hopelijk mijn laatste les en ben ik dinsdag de trotse eigenaar van een roze papiertje met een A stempel d'r op. Kan ik eindelijk eens mijn beestje uitlaten :] }) . Begint nu toch wel spannend te worden :P
Zeg dat, ik moet over twee uurtjes op...om 14:45 in Eindhoven. Meer nieuws vanavond :) Hopelijk dan lekker mijn stempeltjes gehaald...
 
Gister mijn eerste les gehad *D ging perfect, ik heb op aanraden van mijn instructeur gekozen voor een 10 lessen pakket. 10* 1,5 uur en examen voor 700 euro. Mijn examen word ook al aangevraagd, in januarie is het zover :)
Niet slecht niet slecht :P

De eerste les is altijd wel errug spannend en leuk. Nou veel succes met de rest van je lessen :p

Op vrijdag 05 december 2003 13:12 schreef Griven het volgende:Zeg dat, ik moet over twee uurtjes op...om 14:45 in Eindhoven. Meer nieuws vanavond :) Hopelijk dan lekker mijn stempeltjes gehaald...

Jij helemaal veel succes! goed je best doen hè geen domme foutjes dan komt alles goed! :]
 
volgende week donderdag moet ik op, ~10.00u, morgen en dinsdag nog les.

gaat helemaal lukken.

en btw, is er geen arme-scholieren-gratis-een-motor fonds? :[
Succes a.s. donderdag :P

En nee er is helaas geen arme-scholieren-gratis-een-motor-fonds, wel een ik-ben-student-en-werk-heel-erg-hard-om-een-motor-te-kopen-fonds. Helaas :P . Je zal er toch wat voor over moeten hebben om een motor te kopen.
 
Gefelicidingest! *D *D *D *D
Geniet ervan; het weer is nog steeds goed!

Ik heb net weer gelest; BV's moeten nog wat zekerder (gaat heel vaak goed, maar ook wel-es niet) en ik moet wat gehaaider rijden. Eind v/d maand ws datum prikken.

Ik heb steeds na de les het gevoel van: "Mag ik nog een paar uurtjes? Please!"
Kan bijna niet wachten op m'n RBW!
 
Ohw ja, Jan ter Beek ken ik wel, is een goeie! Doe je heel toevallig de oefeningen op een groot parkeerterrein vlak bij het water? Daar zie ik ze namelijk heel vaak!
 
Ja dat was dan lesje 21. Ging weer heerlijk, de opmerking van me instructeur zei al genoeg: Ik zie je ogen weer stralen als je rijdt 8-) ! Maar het mooiste moest nog komen. Het vrouwtje waarmee ik samen ree kreeg haar examen datum te horen. En vervolgens zei die tegen mij: Als je volgende week nog iets sneller naar de maximum snelheid gaat gaan jouw papieren ook naar het CBR. Maw mijn examen komt in zicht *D *D *D *D
 
Ohw ja, Jan ter Beek ken ik wel, is een goeie! Doe je heel toevallig de oefeningen op een groot parkeerterrein vlak bij het water? Daar zie ik ze namelijk heel vaak!

daar heb ik indd wel een paar keer de bv's gedaan maar laatste paar keer niet.

Had vandaag hopelijk mijn laatste lesje, we gingen deze keer remproef doen bij hogere snelheden. Eerst gewoon met 50km/u vervolgens 70, 90 en uiteindelijke met 120. Was de eerste keer met 120 toch nog even aftasten hoe hard je kan remmen.

Op de terug weg ging het niet helemaal lekker. Verstond m'n rijinstructeur een paar keer niet goed doordat het oortje flink aan het kraken was. Ik reed dus al stuntelend terug. Hopen dat ik wat beter rij op me examen dan dat ik vandaag tijdens de les deed. :P
 
Tuurlijk! Iedereen heeft op het laatst voor zijn examen nog even een dipje. Lukt best, de andere keren ging het toch wel goed? Je kan het dus wel. Gewoon lekker rijden. Niet teveel aan die examinator denken. Het klinkt al alsof ik m'n examen heb gedaan, nou nog niet hoor. Maar ik heb wel mijn rijbewijs voor de auto al gehaald. Dussss....


;) :P
 
Tuurlijk! Iedereen heeft op het laatst voor zijn examen nog even een dipje. Lukt best, de andere keren ging het toch wel goed? Je kan het dus wel. Gewoon lekker rijden. Niet teveel aan die examinator denken. Het klinkt al alsof ik m'n examen heb gedaan, nou nog niet hoor. Maar ik heb wel mijn rijbewijs voor de auto al gehaald. Dussss....


;) :P

Mijn autorijbewijs heb ik ook al, maar die stelt mij ook alles behalve gerust. Die haalde ik pas de derde maal. '(
 
Tsja, ik had hem de tweede keer. Eerste keer had ik het helemaal verknalt. Ik was veels te veel met die examinator bezig. Wist op een gegeven moment echt niet meer wat links en rechts was. Tweede keer reed ik echt mijn eigen rit. Ik dacht: ik zal die examinator eens even wat laten zien! En het ging perfect. Ik kreeg zelfs een compliment! En, je mag best wel een beetje zenuwachtig zijn. Is alleen maar goed voor de prestatie. Maarja, je moet het op dat moment wel ff laten zien. I know, het blijft lastig...

:?
 
Lekker gereden weer gister, beetje kouwe vingertjes op de weg heen, ff opgewarmd aan de uitlaatjes daarna BV-tjes gedaan, gaat weer steeds beter!!!

(kon het al ,maar ben het ff kwijt geweest :( )

Daarna terug naar huis gereden en lekker gescheurd samen met mijn instructeur........... *D

laatste stukje snelweg best wel hard gereden (vond ik dan) ik keek even op mijn teller en :o oooooops 160!!!!Heeeeeeeelemaal lekker!!!!!! :9~
 
Lekker gereden weer gister, beetje kouwe vingertjes op de weg heen, ff opgewarmd aan de uitlaatjes daarna BV-tjes gedaan, gaat weer steeds beter!!!

(kon het al ,maar ben het ff kwijt geweest :( )

Daarna terug naar huis gereden en lekker gescheurd samen met mijn instructeur........... *D

laatste stukje snelweg best wel hard gereden (vond ik dan) ik keek even op mijn teller en :o oooooops 160!!!!Heeeeeeeelemaal lekker!!!!!! :9~
Zoooooo dan! :P 160! LOL!
 
Zo!

Theorie binnen!!
3 foutjes...1e keer meteen goed :P

Ben zo blij dat ik dat achter de rug heb...vind die examens soms erger dan de praktijkexamen!
 
Zo!

Theorie binnen!!
3 foutjes...1e keer meteen goed :P

Ben zo blij dat ik dat achter de rug heb...vind die examens soms erger dan de praktijkexamen!
iamwithstupid.gif
gefeliciteerd iig! :}
 
Dank je!!

Nu het examen aanvragen...zit alleen een klein beetje te twijfelen om een tussentijdse toets te doen.
Andere kant vind ik het weer geldverspilling
Ik doe het zelf niet, ik heb het met me koekblik rijbewijs wel gedaan. Maar ik denk dat je na 2X bij CBR geweest te zijn, je wel weet hoe het er daar aan toe gaat. Het enige wat wel relaxt is, is dat je vrijstelling kan krijgen voor je byzondere verrichtingen.

Ik denk dat als het je eerste rijexamen is dat het dan wel verstandig is. dan ben je met je echte examen al gewent aan al die poespas en dus minder nerveus.
SUC 6 met je keuze
 
Dank je!!

Nu het examen aanvragen...zit alleen een klein beetje te twijfelen om een tussentijdse toets te doen.
Andere kant vind ik het weer geldverspilling
Ik heb het niet gedaan. Zo'n TTT kost toch 185 eurootjes en daar heb je 4 of 5 uurtjes motorrijles voor. Alleen als je erg veel last van zenuwen hebt, kan het wel helpen.

Die vrijstelling voor BV's geldt overigens maar één keer. Dus als je zakt, dan moet je je volgende examen weer gewoon volledig doen, inclusief BV's.
 
Ik heb het niet gedaan. Zo'n TTT kost toch 185 eurootjes en daar heb je 4 of 5 uurtjes motorrijles voor. Alleen als je erg veel last van zenuwen hebt, kan het wel helpen.

Die vrijstelling voor BV's geldt overigens maar één keer. Dus als je zakt, dan moet je je volgende examen weer gewoon volledig doen, inclusief BV's.

185 eurootjes...had nog niet naar de prijs gekeken!
Daar neem ik lekker een paar lesjes voor en dan gewoon in 1 keer examen doen. Auto ging in 1 keer goed...hopelijk net zoveel "geluk" bij de motor :? *D
 
Zo!

Theorie binnen!!
3 foutjes...1e keer meteen goed :P

Ben zo blij dat ik dat achter de rug heb...vind die examens soms erger dan de praktijkexamen!
Gefeliciteerd met je theorie :P

En indd die TTT is naar mijn idee een beetje geld verspilling je kan er bijna een 2e keer examen voor doen. :?
 
Ben zo blij dat ik dat achter de rug heb...vind die examens soms erger dan de praktijkexamen!
Tja, wat ik klote vond aan het theorie was die bedenktijd die je hebt. Bij mij is het zo dat ik de vragen vrij snel beantwoord. Als je dan zit te wachten op de volgende vraag, ga ik aan het antwoord twijfelen. Gelukkig weet ik ook wel dat het eerste antwoord meestal wel goed is en dat ik dus van die knoppen af moet blijven.

En nu op naar de praktijk! Ik hoop voor mij dat de BV's goed gaan, dan gaat de rest denk ik ook wel goed. Waarschijnlijk vergeet ik toch wel dat die examinator meerijdt. Zolang maar gewoon de stem van mijn instructeur in mijn oor hoor zal dat wel goedkomen dus.

Maar de BV's dus....... *ril*
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan