[Centraal] MF-er gespot post het hier deel-40

Status
Niet open voor verdere reacties.
Vandaag gespot in de file op de A1 richting amersfoort. Een stukje voor afslag weesp. Daar ging jij er af. Je had een SM achtig iets onder je kont en je droeg een gele jas.

EDIT: het was rond half 5
 
Laatst bewerkt:
Vanmiddag om 17.30 een R6 die vanaf De Grote Beer in Veenendaal de Nieuweweg op draaide (bij de Wokplaza) :Y

Kenteken MD-**-26 als ik het goed zag ;)

Wij zaten in een blauwe Volvo 960 te wachten op het groene licht vanaf de Nieuweweg :W
 
Laatst bewerkt:
Gespot ong 15 a 20 min geleden.

Groene kawa op de a1 richting amsterdam ter hoogte van muiden/ weesp.
Zat als pasagier in de rode honda civic.

Spotje leek me duidelijk na het internationaal spot gebaar, reactie was dan ook duimpje omhoog.

Bij deze :W
 
Hier dan de foto Biancie
Niet zo'n best kwaliteit met een foontje, maar hij is herkenbaar :+

2eeh7pv.jpg


:W
 
Gespot ong 15 a 20 min geleden.

Groene kawa op de a1 richting amsterdam ter hoogte van muiden/ weesp.
Zat als pasagier in de rode honda civic.

Spotje leek me duidelijk na het internationaal spot gebaar, reactie was dan ook duimpje omhoog.

Bij deze :W
wat is dan het internationaal spot-gebaar? :?
 
GESPOT!!!

Tussen 16:00 en 16:15 op de Groene kruisweg terhoogte van MacDonalds Charlois Rotterdam
Volgens mij was het een Yamaha Fazer, donker blauw, vrouw en een gebloemde (bedrukte) rugzak wit met blauw meen ik.
Wie o wie????

Beetje late reactie maar.....

Als de Fazer een VFR was, de piloot een man was en de rugzak een delftsblauwe O'Neil was......

;) http://www.hansanders.nl/
 
Laatst bewerkt:
Zojuist gespot: A3frogt

Waar? Op de A9 en afrit S11.
Wanneer? 25minuten geleden.

Jij reed even achter mij, ik zat in die groene Daewoo Lanos.
Had pas in de gaten dat jij het was toen je langszij kwam :P

:W
 
Laatst bewerkt:
Nog veeellll beter spiegelen en zo veel Varadero's rijden ook niet dagelijks die route. :]

Moggûh Jethro :W
 
Laatst bewerkt:
Ja hoor, dat was 'r weer! :Y Ben er weer dagelijks te bewonderen de komende weken. ;)

Thanx voor de spot, benieuwd naar de foto...

By the way, er staat tegenwoordig ook een groene Honda NTV op hetzelfde pleintje. Tot op heden geen reaktie. :?


oh dat ben ik. ik check dit topic niet maar werd erop geattendeerd door D-S. ik heb de oude bak van Grandia gekocht voor mijn Hoorn-VU tripjes. vond het zonde vd ZX10R en het is een lekkere goedkope pekelbak.

alleen de verbinding tussen de uitlaatbochten en de einddemper s compleet afgescheurd dus hij klinkt als 1 of andere dikke Ducati inclusief gerinkel van los stukje linkpijp in de einddemper die als een droge kloppeling klinkt :+

ik werd zo gek van het openbaar vervoer dat ik liever betaal voor mijn motortje dan gratis in die teringzooi zit.

overigens is eht wel gezeik met het parkeren daar de laatste tijd. iedere keer die briefjes erop, maar het is er gewoon vol. zal van de winter wel minder worden })
 
overigens is eht wel gezeik met het parkeren daar de laatste tijd. iedere keer die briefjes erop, maar het is er gewoon vol. zal van de winter wel minder worden })

Wat heerlijk als je gewoon in de kelder kan parkeren O-). Enig nadeel is dat je niet gespot wordt :P.
 
Wat heerlijk als je gewoon in de kelder kan parkeren O-). Enig nadeel is dat je niet gespot wordt :P.

daar heb ik wel eens een blik geworpen maar het is geen parkeergarage toch? dus dan moet je medewerker zijn oid.

bij inholland haarlem hadden ze wel een parkeergarage. mochten studenten niet in, dus de hele wijk vol autos en boete;s en een hele lege garage met hier en daar een auto'tje van een docent :')

met de motor lekker langs de slagboom en dan lekker brullen met de (destijds) TL1000R, lekker alarmen af laten gaan :9
 
daar heb ik wel eens een blik geworpen maar het is geen parkeergarage toch? dus dan moet je medewerker zijn oid.

bij inholland haarlem hadden ze wel een parkeergarage. mochten studenten niet in, dus de hele wijk vol autos en boete;s en een hele lege garage met hier en daar een auto'tje van een docent :')

met de motor lekker langs de slagboom en dan lekker brullen met de (destijds) TL1000R, lekker alarmen af laten gaan :9
Met de motor kan je toch gewoon langs de slagboom?
Dat deed ik wel altijd iig, en nooit gezeik gehad. :9

(Wat willen ze ook, met zo'n lege parkeerkelder :') )
 
Gespot ong 15 a 20 min geleden.

Groene kawa op de a1 richting amsterdam ter hoogte van muiden/ weesp.
Zat als pasagier in de rode honda civic.

Spotje leek me duidelijk na het internationaal spot gebaar, reactie was dan ook duimpje omhoog.

Bij deze :W

Hey Appelmoes!

Die spot kon idd niet missen! En het was gelijk mijn eerste spot! *O*
Toch wel snel aangezien ik de motor pas 12 dagen heb (en de sticker)..

Bedankt voor je spot! :z
 
Op donderdag 14 oktober om 23.57 uur een zwarte kawasaki zx9r met kenteken MN-JG-..
op de stadhouderskade in Amsterdam.. Jij ging rechtdoor richting zuid en ik sloeg linksaf richting leidseplein..

Bij deze.... GESPOT! :W
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan