> [Centraal] MF-er gespot post het hier deel-41

Status
Niet open voor verdere reacties.
Vandaag, rond 16.45 uur gespot *O* :

Yamaha XVS 1100, MP-GF-71 op de A58 tussen eindhoven en knooppunt oirschot.

Wij zaten in de blauwe golf, toen we je de 2e keer inhaalden had je door dat je gespot was en stak je je duim omhoog ;)

:W
Dat was ik *D
Toen ik jullie voorbij reed had ik al zoiets van "wat doen die gek". Toen jullie mij inhaalden had ik het door.

Bedankt voor de spot. Eerste in anderhalf jaar.
 
Daar zat ik waarschijnlijk bij. *D :P

Ik geloof dat we wel in stekene en Moerbeke gereden hebben. Weet het alleen niet zeker. :')

Reden jullie toevallig ook nabij Antwerpen door een tunnel richting Centrum? Dan bij deze gespot :W :+

Oethie en ik deden onze Nucleaire Tour naar Doel en de kerncentrale.. Ik op rode CBR, wit zwarte helm met blauwe vizier en Oet op zn grijze Pan :Y
 
Nee , we zijn niet door de konijnepijp gegaan.

We zijn wel door Doel gereden. :) Maar geen idee of ik jullie gezien heb. Er waren zoveel motorrijders.

Ok, daar namelijk wel hele groep rijders gezien in de tunnel.. En idd, het zag alle kleuren van de motoren in en rond Doel, afgezien van de emo-achtige types die er rondzwalken :X .. Denk dat Oeth en ik daar zo tussen 14:45u en 15:20 daar zijn geweest..

Geen foto's gemaakt in Doel.. Wel bij de kerncentrale daar :Y
 
Laatst bewerkt:
Deze hele nacht (20/21 maart) een rode BMW op het damrak te Amsterdam.
Deze keer er maar niks op "geplakt" ;)

Tis volgens mij al de 3de keer :P
 
Op de pond vanaf Wijk bij Duurstede. Een CBR 600 rr zonder sticker met ik dacht een Honda F sport MET sticker. Uurtje of half drie!!! Ik was die rode RR 600 links schuin achter jullie op de pond

GESPOT!!!!

Kan het zijn dat ik het was? (Rode Bandit 600 naked).
Ik was rond die tijd ook op de pond samen met een 600RR die rechts naast mij stond. Wij stonden helemaal vooraan, na de pond stonden we rechts nog even langs de weg.
 
Rond 7.35 een gele BMW GS (MP-xx-xx) net voorbij Muiden. Je was de voorste van een groepje van 4 motoren. Ik passeerde je op de wisselstrook waar ik even later in de 'file' kwam.
Bij deze gespot dus! :W
 
Kan het zijn dat ik het was? (Rode Bandit 600 naked).
Ik was rond die tijd ook op de pond samen met een 600RR die rechts naast mij stond. Wij stonden helemaal vooraan, na de pond stonden we rechts nog even langs de weg.

Jep, dat waren jullie idd :Y
 
Gisteren, zondag 20 maart, rond een uur of drie, bij de BP (of Shell of Texaco of zo) op de A20 bij Maassluis : je reed op een eenpitter, je had nog een kinderrijbewijs, zei je zelf ;)

Nog lekker getoerd :] ?
 
Vanochtend om ca. 8.15 u een MF-sticker gespot; je liet me voorbijgaan op de A73 ter hoogte van Nijmegen (richting zuiden). Kenteken begon met ML-**-** , motor was geel/grijs en je droeg een rugzakje.

:W
 
Laatst bewerkt:
Gisteren, zondag 20 maart, rond een uur of drie, bij de BP (of Shell of Texaco of zo) op de A20 bij Maassluis : je reed op een eenpitter, je had nog een kinderrijbewijs, zei je zelf ;)

Nog lekker getoerd :] ?


Haha jep that's me..

Nou ik had dus bedacht rijkweg 20 een stuk te volgen, maar kwam in de file terecht :( niet echt handig _O-
 
Vanochtend rond 10en gespot bij de VU in Amsterdam. Sorry ben je Nick alweer kwijt. Freaky? Iig met een Rood/paarse zzr + sticker. Gespot ;)
 
Waar : Tilburg (vlak voor de draaiende rotonde (vanaf de moskee gezien).
Hoe laat : 7.45
Wat : Gele Ducati monster, berijder in het zwart met tas.
Wie : Geen flauw idee!

Ik zat in de bus in tegenovergestelde richting, dus zwaaien was een beetje zinloos ;)
 
Bestuurder droeg spijkerbroek en gympies.

:( Foei !

:+
Beter dan een korte broek en teenslippers. ;)



Vrijdagavond rond half 19 gok ik (is alweer een rijd geleden :P )
Een witte motor met blauwe strepen (geen politiemotor ;) ) en dubbele lage uitlaat gespot op de Noordzeekanaalweg, tussen amsterdam en IJmuiden. Bij afslag beverwijk kwam ik even naast je rijden en wees richting mijn sticker, en volgens mij snapte je dat je gespot was.

Wie o wie was dit? :W
 
Vanmorgen A6, A1 A10:
Volgens mij was het Voronwe.
Ik ging er af bij het VUmc, jij verder rechtdoor.

Hoe laat? Even na 8 uur ofzo.
 
Gistermiddag rond 15:30 in Rucphen bij de benzinepomp stond een hele groep motoren met in ieder geval eentje een MF - sticker.

Ik kwam voorbij op een blauwe 600RR

Gespot! *O*
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan