[Centraal] MF-er gespot post het hier deel 43

Status
Niet open voor verdere reacties.
Vanmorgen op Leenderheide. Rond 08:40

Zwarte motor (geen stickers), dus ben niet zeker van het merk, maar ik denk een Kwaak
Lag een tanktasje op van B-Square
Kenteken MG-45-??

Ik stond in het blik vooraan bij het stoplicht

Bij dezen: :W :W
 
Gisteren in Dorst een groen Ninja langs de rijksweg midden in het dorp.
 
Vandaag gespot: 2 motoren achter elkaar in de file op de a12 bij utrecht, eerste was een kawa mx-rl-** (zxr6)
Daar achter reed nog een mf-er, volgens mij op een honda.
Tijd 17.30
Wie-o-wie

(zou die kawa trouwens wel ff verzekeren, mijn kenteken app zei dat ie niet verzekerd is :X )

die honda voor die 2 was ik. Is wel een stickerloze st1300 want met sticker wordt ik minder gespot dan zonder.

de honda die jij bedoeld was de CBR van kir :)
 
Laatst bewerkt:
Ik heb gisteravond rond 19.30/20.00 volgens mij een zwarte Honda voor het Zaantheater in Zaandam zien rijden. Zelf stond ik voor het theater geparkeerd en ik zag in een flits een MF-stickert voorbij komen.
 
3 seconden geleden, 2 BLINDE MF-ers...

Ik sta op de parkeerplaats bij het Texaco tankstation net onder Apeldoorn en komt er een chopper langs met MF sticker... claxonneren resulteerde in een vage blik achterom. Ik stond intussen te zwaaien met mijn agenda (met MF auto-sticker) voor het raam van de truck.
Daarna kwam er een Fazer (dacht ik) met (vermoedelijk) vrouwlief langs rijden die net zo blind langs me heen rijd |(

Dat getoeter was dus naar jullie ja ;)

:W
 
Laatst bewerkt:
Gisteren een choppert gespot in Tilburg. Stond geparkeerd aan de ringbaan Oost.

Vraag me niet wat voor merk/type maar ik vond het een Harley :+
 
Gisteren een choppert gespot in Tilburg. Stond geparkeerd aan de ringbaan Oost.

Vraag me niet wat voor merk/type maar ik vond het een Harley :+
als je die motor bij het bowlingcentrum bedoelt is een honda shadow classic :Y reageert alleen nooit op spots volgens mij :N
 
Vanochtend reed er rond 8:40 een groep van 15-20 man Gouda in over de N207 waarvan twee met sticker....

Stond links te wachten voor het stoplicht.
 
Wat voor motor heb je precies, en heb je een sticker? Kan me iets dergelijks wel herinneren van vandaag, maar ik heb een heel andere kentekenplaat. Ik heb rond die tijd rond die plek wat motoren ingehaald.
Blijkbaar nog een andere groene kawa die daar ook rond reed.

:+
Ik ben de trotse bezitster van een CB-1, blauw natuurlijk. Met sticker. Wellicht heb ik het kenteken niet juist onthouden. Ruim voor de Wijkertunnel zou ik dan achter je gereden hebben tot de file begon voor afslag Heemskerk. Iig nam de gespotte afslag Heemskerk. Verder niet ingehaald door groene buikschuivers.
:?
 
Gespot in schiedam om 9:30. Vlakvoor je de snelweg op ging. Een rode soes en een blond staartje je stond achter me. Ik in witte bus bus met union erop.
 
Kawa zxr (wit/groen?)bij motoport assen, bij het werkplaats aan de achterkant. Volgens mij een voor ouder (voor 2000) type?
 
Laatst bewerkt:
Ik ben de trotse bezitster van een CB-1, blauw natuurlijk. Met sticker. Wellicht heb ik het kenteken niet juist onthouden. Ruim voor de Wijkertunnel zou ik dan achter je gereden hebben tot de file begon voor afslag Heemskerk. Iig nam de gespotte afslag Heemskerk. Verder niet ingehaald door groene buikschuivers.
:?

Hieruit concludeer ik dat je mij gespot hebt *D , mijn kenteken begint echter met MB en eindigt op 12.
Ik denk dat ik je sticker over 't hoofd gezien heb, en da's vreemd want ik let er normaal gesproken vrij goed op. :Y

Morgen rij ik daar weer rond dezelfde tijd. :W
 
Vandaag in de Weidevenne rond uurtje of half 5 een grijs of zwarte Honda Ntv volgensmij met koffer ook dacht ik?
Als niet klopt even zeggen dan :+
Jij had een systeemhelm zwart en we zwaaide nog naar elkaar stond aan de andere kant voor de brug op te rijden.

Gespot :W
 
Net (vanaf 17:15u) op de A9/A1/A6 en de Hogering; een grijs/gele 1200GS met kenteken MZ-GR-** maar zonder sticker, wel actief op MF (volgens eigen zeggen ;)) Wie-o-wie? :W
 
Laatst bewerkt:
227429_10150202880104734_565339733_6913303_3088640_n.jpg
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan