[Centraal] MF-er gespot post het hier deel 44

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik denk dat het hele spot gebeuren geen zin meer heeft. Mijn laatste 5 spots totaal geen reactie, en als ik de meeste spots zo'n beetje door lees hier dan reageert slechts zo'n 20% van de gespotte personen. Waarom plak iedereen zo'n sticker er op als je er toch niets mee doet?
Mee eensch ja....als je dit topic niet leest, heb je er weinig aan. Lullig voor degene die moeite doet om een spot te vermelden. :/
 
Mee eensch ja....als je dit topic niet leest, heb je er weinig aan. Lullig voor degene die moeite doet om een spot te vermelden. :/
t zou eigenlijk vermeld moeten worden bij het topic over de stickerts. Dat je met zo'n sticker aangeeft een warm hart aan motorrijdend belgie en nederland toe te dragen is 1, maar dat het een " spot functie" heeft staat er niet bij.
Overigens...ik rijd duizenden kilometers per jaar maar ik denk dat ik zeggen en schrijven 10x gespot ben sinds ik lid ben van MF en een sticker achterop heb. en dan rijd ik notabene over de A4 en A9 en veel in de weekends....schijbaar schrikt mn xenon af hahaha
 
Net een blauwe zx6-r gespot @ hein Gericke te Amsterdam

Alleen vergeten je nick te vragen.

Oh en je mag me bedanken ik heb de juten afgeleid ze kwamen achter mij aan haha
 
15.55uur te Katwijk
op de hemnesweg of laan, een witte naked motor die linksaf ging bij het stoplicht, lekker diep geluidje kwam er uit de uitlaat :P

16.15uur op de A10
een zwarte SS reed tussen de file door, ik hing met mn kop uit t raam achteruit te kijken of er nog meer motoren aankwamen :9

16.39uur op de A10
een gele (ik denk) daytona met een vrouw erop kwam langsrijden ook tussen de file door en keek me vriendelijk glimlachend aan *O*

wie waren dit? *D
 
15.55uur te Katwijk
op de hemnesweg of laan, een witte naked motor die linksaf ging bij het stoplicht, lekker diep geluidje kwam er uit de uitlaat :P

16.15uur op de A10
een zwarte SS reed tussen de file door, ik hing met mn kop uit t raam achteruit te kijken of er nog meer motoren aankwamen :9

16.39uur op de A10
een gele (ik denk) daytona met een vrouw erop kwam langsrijden ook tussen de file door en keek me vriendelijk glimlachend aan *O*

wie waren dit? *D

Zwarte ss zou Thijs vr geweest kunnen zijn de String man.

De daytona is denk ik uit Noord-Holland want is niet van De directe Amsterdamse omgeving voorzover ik weet :)

En hoi Draakkie :)
 
Yep- was ik! Toeter niet gehoord, idd dopjes. Moest ff naar kleintje mn nieuwe helm showen.
had ik toch goed gezien dat het jouw megabloemtjeswegbrengblik was
Dan heb je hele goeie oordopjes. *O*
De brugwachter in Maarssen keek al op waar die "boot" nou bleef. _O-

Wist bijna zeker dat jij het was maar herkende de helm niet. O-)
 
15.55uur te Katwijk
op de hemnesweg of laan, een witte naked motor die linksaf ging bij het stoplicht, lekker diep geluidje kwam er uit de uitlaat :P


wie was dit? *D

Rond dat tijdstip reed ik in Katwijk, heb een Witte Naked en komt inderdaad een best donker geluidje uit mijn uitlaat. Alleen die naam van die weg komt me niet bekend voor.

Anyhoe :W
 
tussen 13.00 & 14.00
bij de GAMMA naast de ingang in gorinchem

RODE HONDA MAGNA .. ?


:W
full
 
Ja dat was ik!.. El toro Speedy is mijn Nick, juten?dat heb je dan goed gedaan! ik heb ze niet gezien heb je, je nog een beetje kunnen gedragen ;)


Net een blauwe zx6-r gespot @ hein Gericke te Amsterdam

Alleen vergeten je nick te vragen.

Oh en je mag me bedanken ik heb de juten afgeleid ze kwamen achter mij aan haha
 
heb er 1 zien staan :') heel misschien herkent diegene zichzelfd :+ heb geen type of kleur.. was namelijk bezig met les dus niet heel erg op gelet :P

in rijswijk rond 16.15 op de ocarinalaan? :P stond geparkeerd :Y
 
Laatst bewerkt:
Zojuist in Utrecht op de Uithof. Zwarte Firestorm, klokslag 6 uur scheurde je daar weg! Ik zwaaide nog maar helaas... :W
 
Ik denk dat het hele spot gebeuren geen zin meer heeft. Mijn laatste 5 spots totaal geen reactie, en als ik de meeste spots zo'n beetje door lees hier dan reageert slechts zo'n 20% van de gespotte personen. Waarom plak iedereen zo'n sticker er op als je er toch niets mee doet?

Tjonge jonge , wat een negativiteit , Ik zelf kom ook niet vaak voor in de gespot lijst echter alle motoren tot op heden die ik heb aangemeld hebben WEL gereageerd , dus een score van :

100 %

Lekker doorgeen met
Plakken , opletten , Melden , reageren , , , met SPOTTEN ! :Y

zou ik zo zeggen
 
Een gele BMW motor gespot op het terrein van de Erasmus Universiteit Rotterdam, tussen het G en B gebouw in, heb nog een briefje achtergelaten

Briefje gevonden! Gelukkig ga ik niet te vaak met de motor. Op de fiets door Rotterdam is tig keer sneller door alle stoplichten en wegwerkzaamheden.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan