[Centraal] MF-er gespot post het hier deel 44

Status
Niet open voor verdere reacties.
Was ik :W Ik kan me herinneren dat ik daar op een gegeven moment achter twee vrijwel identieke zwarte fiatjes zat, met in allebei een vrouwelijk persoon (vandaar dat ik het me herinner :9~) eentje ging er daar af en eentje ging rechtdoor de A4 op.
Was vanmorgen met het verkeerde been uit bed gestapt en hield volgens mij een beetje weinig afstand, sorry daarvoor :o (slecht excuus natuurlijk :X )

Haha, excuses aanvaard ;-)
Had nog een fotootje van je gemaakt, alleen is mn telefoon ongeveer net zo oud als mn auto ;)
full
 
15.55uur te Katwijk
op de hemnesweg of laan, een witte naked motor die linksaf ging bij het stoplicht, lekker diep geluidje kwam er uit de uitlaat :P

16.15uur op de A10
een zwarte SS reed tussen de file door, ik hing met mn kop uit t raam achteruit te kijken of er nog meer motoren aankwamen :9

16.39uur op de A10
een gele (ik denk) daytona met een vrouw erop kwam langsrijden ook tussen de file door en keek me vriendelijk glimlachend aan *O*

wie waren dit? *D

Zou goed kunnen dat ik die laatste was.. ik heb een gele SV, met grote topkoffer
 
Vanochtend rond 10.30 bij de VU, gele motor moet topkoffer.
Ik reed achter je de VU campus op. Volgens mij zat er een dame op. MG-??-?? als ik 't goed gezien had.

:W
Wat rij jij? Zag wel een kawa in mijn spiegels. Bianca haar motor ook gezien in het voorbij rijden :) Niet of er een sticker op zit maar ik ga d'r wel vanuit dat ie van bianca is
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan