[Centraal] MF-er gespot post het hier deel 44

Status
Niet open voor verdere reacties.
Vanochtend om 8:15 een blauwe (ik dacht een BMW) in Amersfoort bij de KFC (ik ben niet bekend in Amersfoort)
Jij ging hier naar rechts. Ik zat helaas in de bus.
Maar hierbij gespot!!
 
Wanneer: 08:30
waar: Utrecht op de a27 naar de a28 richting amersfoort
Wat: een zwarte Honda naked Kon zo snel even niet zien welk model, cb-1? zwart pak en witte helm.

08:30 is een half uur in de toekomst van je post ;)
Rond 07:30 misschien? Dan kan ik dat namelijk geweest zijn (CB-1, witte helm, met rood/blauw in de paint)
 
Laatst bewerkt:
Vandaag en de rest van de week gespot in Am*sterdam Zuid Oost, Zilver/Zwarte GSR, zwart pak en helm, fluorrugzak....... :]

Ooh...sorry ben ik zelf :$ , m'n vrouw spotte me toen ze zwaaide vanf het balkon *O*
 
Sorry.... :$ Wilde ook zo graag gespot worden.....
Mocht je in Ams*terdam rijden en een mafkees in een bus zien zwaaien/horen toeteren, dan ben je gespot.....
 
Sorry.... :$ Wilde ook zo graag gespot worden.....
Mocht je in Ams*terdam rijden en een mafkees in een bus zien zwaaien/horen toeteren, dan ben je gespot.....

Vorige week kwam ik wel een mafkees tegen in een grijze Clio. Was jij dat ook toevallig?
Was ook in Amsterdam.
 
Vanochtend om 8:15 een blauwe (ik dacht een BMW) in Amersfoort bij de KFC (ik ben niet bekend in Amersfoort)
Jij ging hier naar rechts. Ik zat helaas in de bus.
Maar hierbij gespot!!

haha, dat kan ik geweest zijn want ik was op weg naar de dealer. Maar waar de KFC is, geen idee.......
Thx voor de spot!
:W
 
Vorige week kwam ik wel een mafkees tegen in een grijze Clio. Was jij dat ook toevallig?
Was ook in Amsterdam.

Nope, mocht ik per koekblik reizen is dat in een rode Swift (herkenbaar aan de MF sticker achterop).
Overigens rijdt m'n zwager daar nu even een tijdje mee rond, dus is het weer een andere mafkees.....
Overigens is die bus waar ik in rijdt ook heel makkelijk te herkennen...12 of 18 meter lang, wit/blauw en vierkant :+
 
Laatst bewerkt:
Rond 8.10 ....
Gele motor en pak en helm ook in gele kleurstelling!!
je kwam vanuit Hoogland en draaide de N199 op. Iets verderop stond je bij de pomp.
Gespot dus! :W
 
Laatst bewerkt:
Ik rij nu ongeveer 3.5 jaar Hoorn - Amsterdam op verschillende tijdstippen en de keren dat ik een stickert zie........ erg weinig :(

Terwijl er genoeg mensen wel spotten op dit traject. Tis niet eerlijk! :N

Ik rij elke dag, denk nu al ruim 2 jaar... tussen enkhuizen en amsterdam. meestal in de spits tussen 07:00 en 08:00 en tussen 17:00 en 18:00
Gister weer 1 gezien toevallig maar verder valt het mij ook wel tegen als ik verder lees in dit topic wie waar en hoevaak men is gespot
 
08:30 is een half uur in de toekomst van je post ;)
Rond 07:30 misschien? Dan kan ik dat namelijk geweest zijn (CB-1, witte helm, met rood/blauw in de paint)

Yes, sorry, je hebt gelijk, het was half acht. om 6 uur opgestaan en om half acht dus nog niet wakker. :+ :z
 
haha, dat kan ik geweest zijn want ik was op weg naar de dealer. Maar waar de KFC is, geen idee.......
Thx voor de spot!
:W

Ja ik denk dat jij het was. Het was dan met de RT1200 (ik heb op google gezocht naar afbeeldingen, ik zag namelijk alleen de achterkant) *O*

snel even op g-maps gezocht naar de locatie
screenshot20110922at112.png

links staat de KFC :P
 
Laatst bewerkt:
Nope, mocht ik per koekblik reizen is dat in een rode Swift (herkenbaar aan de MF sticker achterop).
Overigens rijdt m'n zwager daar nu even een tijdje mee rond, dus is het weer een andere mafkees.....
Overigens is die bus waar ik in rijdt ook heel makkelijk te herkennen...12 of 18 meter lang, wit/blauw en vierkant :+

Enig idee hoeveel er van die bussen rondrijden in Amsterdam?

Anyway, als ik er eentje tegenkom zal ik er naar toeteren!
 
Vanochtend rond 10.30 bij de VU, gele motor moet topkoffer.
Ik reed achter je de VU campus op. Volgens mij zat er een dame op. MG-??-?? als ik 't goed gezien had.
 
Ik denk dat het hele spot gebeuren geen zin meer heeft. Mijn laatste 5 spots totaal geen reactie, en als ik de meeste spots zo'n beetje door lees hier dan reageert slechts zo'n 20% van de gespotte personen. Waarom plak iedereen zo'n sticker er op als je er toch niets mee doet?
 
Ik denk dat het hele spot gebeuren geen zin meer heeft. Mijn laatste 5 spots totaal geen reactie, en als ik de meeste spots zo'n beetje door lees hier dan reageert slechts zo'n 20% van de gespotte personen. Waarom plak iedereen zo'n sticker er op als je er toch niets mee doet?

Nou, ik rij ook rond met zo'n sticker, maar word echt nooit gespot (zelfs niet als ik van lelystad naar limburg rij in de spits... ) Dus tja, dan ga ik toch echt minder kijken...
 
Volgens mij net bakir gespot in ieder geval een zwarte dacht z 750 of z 1000 op de brug van BP zwart naar Lijnden
 
Vandaag op de A4:

rond 07:30 uur, t.h.v. Leidschendam: Rode BMW M*-07-**. Je reed een klein stukje achter mijn koekblik (zwarte seicento).
rond 07:45 uur, net na Leidschendam, zwarte motor, MZ-**-**. Je reed tussen de file door, met panieklichten aan.
Was ik :W Ik kan me herinneren dat ik daar op een gegeven moment achter twee vrijwel identieke zwarte fiatjes zat, met in allebei een vrouwelijk persoon (vandaar dat ik het me herinner :9~) eentje ging er daar af en eentje ging rechtdoor de A4 op.
Was vanmorgen met het verkeerde been uit bed gestapt en hield volgens mij een beetje weinig afstand, sorry daarvoor :o (slecht excuus natuurlijk :X )
 
GESPOT!:

woensdag 21 september
een GSX750 es
zo rond 10:30 naast het erasmusgebouw in Nijmegen
MJ-38-FS


je had hem net neergezet,
ik zag je geloof ik nog weglopen.

image0001ar.jpg
 
Laatst bewerkt:
Een gele BMW motor gespot op het terrein van de Erasmus Universiteit Rotterdam, tussen het G en B gebouw in, heb nog een briefje achtergelaten
 
GESPOT!:

woensdag 21 september
een GSX750 es
zo rond 10:30 naast het erasmusgebouw in Nijmegen
MJ-38-FS


je had hem net neergezet,
ik zag je geloof ik nog weglopen.

[afbeelding]
Je hebt niet om je heen gekeken naar een bordje "verkocht" op een gevel ergens oid?
Zal vast praktisch zijn, maar blijft een behoorlijke verhuisdoos achterop :+
 
Nou, ik rij ook rond met zo'n sticker, maar word echt nooit gespot (zelfs niet als ik van lelystad naar limburg rij in de spits... ) Dus tja, dan ga ik toch echt minder kijken...
Dat rood van jouw motor doet gewoon pijn aan je ogen.. En als ze niet blind worden, worden ze wel doof van je auspuff _O- :+
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan