[Centraal] MF-er gespot post het hier - deel 45

Status
Niet open voor verdere reacties.
Zaterdag 17-12-11 rond 12:30
Nijkerkerveen ,Amersfoortseweg.
Groene jap, denk een Diversion, met 42 in het kenteken. Je reed achter een Mercedes aan de rotonde om dat mini dorpje in (Holkerveen geloof ik).
 
gisterenmiddag rond uur of half 3/ 3 uur gespot op de RING A10.

Een suzuki VSTROM die voorop reed (zwart rode jas) en volgens mij was het een dame die daarachter reed (kon aan de achterkant niet precies zien watvoor motor het was.). Jullie hoorden wss bij elkaar en namen de afslag Almere Amersfoort.

bij deze gespot, reed op een blauwe r6 die rechtdoor reed.
Dat waren elle en ik. :W
 
18 dec rond 15:15 tussen geertruidenberg en gorinchem bij de shell benzinepomp een grijze motor(volgens mij een yahama)
Ik reed op de snelweg door, ik zat op een GS 750
Ik kon net zien dat er een stikker op de kentekenplaat zat :]
 
gisterenmiddag rond uur of half 3/ 3 uur gespot op de RING A10.

Een suzuki VSTROM die voorop reed (zwart rode jas) en volgens mij was het een dame die daarachter reed (kon aan de achterkant niet precies zien watvoor motor het was.). Jullie hoorden wss bij elkaar en namen de afslag Almere Amersfoort.

bij deze gespot, reed op een blauwe r6 die rechtdoor reed.
Terug gespot dan! :W (Maar waar is je stickert dan?)

Edit: Volgens mij was je wel de enige andere motorrijder die we gezien hebben op de rit Amsterdam - Zwolle en weerom.
 
Laatst bewerkt:
ChaserBoz en Liessy gespot in Bergen op Zoom op de Grote Markt afgelopen middag, nabij de ijsbaan. Niet met motor maar wel met kinderwaggie..

Bij deze gespot :W :+
 
Terug gespot dan! :W (Maar waar is je stickert dan?)

Edit: Volgens mij was je wel de enige andere motorrijder die we gezien hebben op de rit Amsterdam - Zwolle en weerom.

nog steeds onderweg dacht ik _O-
nee joh, ik weet het niet.. volgens mij luiheid om die paar eurie over te maken.. bankier vaak via het internet maar vergeet het elke keer weer!

na jullie kwam ik er nog 1 tegen maar ja.. weinig diehard-doorrijders op dat traject :X
 
Kenteken ed niet gezien, ging te snel, maar:

Gespot een BMW (1200 GS :? :? ) met zijkoffers (die metalen vierkante) na Utrecht op de A27 richting Almere.
Tijd 16:10 was nogal een lange file, zat helaas in koekblik |( :(

Je kwam er lekker tussendoor, de stikker was goed te zien iig :)
 
Kenteken ed niet gezien, ging te snel, maar:

Gespot een BMW (1200 GS :? :? ) met zijkoffers (die metalen vierkante) na Utrecht op de A27 richting Almere.
Tijd 16:10 was nogal een lange file, zat helaas in koekblik |( :(

Je kwam er lekker tussendoor, de stikker was goed te zien iig :)

That's probable me.... GS-Adventure met een blauw pak. :W

Waarom er nou file was ik kan het jou niet vertellen. Na de afrit Maartensdijk begon het zomaar weer te rijden.
En aan de 3 auto's op elkaar op de A1 thv. de afrit Baarn kan het niet hebben gelegen lijkt mij. :N
 
Laatst bewerkt:
That's probable me.... GS-Adventure met een blauw pak. :W

Waarom er nou file was ik kan het jou niet vertellen. Na de afrit Maartensdijk begon het zomaar weer te rijden.
En aan de 3 auto's op elkaar op de A1 thv. de afrit Baarn kan het niet hebben gelegen lijkt mij. :N

:W :W

Ik hoorde op de radio dat er een ongeluk bij Hilversum was geweest, er heeft zelfs 12 km gestaan, rond 4 uur was alles weggehaald, maar dan duurt het nog even voordat de file weg is.
 
Ik begrijp eigenlijk niet zo goed dat er nog mensen zijn die de motor pakken, kon mijn auto (op winterbanden) al nauwelijks op de weg houden vanmorgen... wel in Almere dan, maar toch...
 
Ik begrijp eigenlijk niet zo goed dat er nog mensen zijn die de motor pakken, kon mijn auto (op winterbanden) al nauwelijks op de weg houden vanmorgen... wel in Almere dan, maar toch...

Ik heb geen probleem gehad vandaag :N
Alleen me straat was beetje glad maar voor de rest heb ik het nergens gemerkt.
 
Ik begrijp eigenlijk niet zo goed dat er nog mensen zijn die de motor pakken, kon mijn auto (op winterbanden) al nauwelijks op de weg houden vanmorgen... wel in Almere dan, maar toch...


Vanmorgen 6 graden hier dus makkelijk te doen met de motort :Y
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan