[Centraal] MF-er gespot post het hier - deel 45

Status
Niet open voor verdere reacties.
halfuurtje geleden (kwart voor zes oid) op de A12 voorbij Gouda, richting Den Haag een blauwe Ducati MZ-BZ-78.
en je had een snor :)
mooie motor btw
 
Kwam jij naar je motor toegelopen toen ik bij de mijne stond? Zo ja, dan gespot! *D
Heb de achterkant van jouw motor niet gezien, dus vandaar de sticker gemist.
Nope, ik was al voor jou weg, stond links van jouw motor. Rose pink ribbon op je kuipruit nietwaar?
Heb je motor al vaker gezien deze week. ;) Mijn woon/werk fietsje is een zilverkleurige Honda CBF. Ben nu weer een tijdje afwezig, in november ben ik er weer te spotten.

:W
 
Haha, ja zag jouwe ook weer staan, maar die zie ik zo vaak staan dat ik m niet elke keer spot :9 (genoeg gedaan al :+)

Ik was met de bus vandaag, moest na college gelijk door naar werk dus had een hoop spullen mee ...
Mooi he die K4's :]
:Y :} Kan maar geen afstand nemen, qua leeftijd (van de motor he... :P ) zou ik wel wat nieuwers willen, maar ben echt verliefd op de K4.

Flauw hoor, dat je me niet spot! :+
 
Rode Suzuki (GS600?) met MF-stickert gespot bij de UvA om 15.55uur. Je reedt het binnenterein op. Groene Ninja 250R was van mij (zonder sticker).
 
Wat: Yamaha R6 2005.
Kenteken: M?-?T-34.
Kleur: Zwart.
Waar: A2 Maastricht - Eindhoven / van Kerensheide tot aan Maarheze.
Waneer: Vandaag, van opngeveer 17:30 uur tot ongeveer 18:00 uur.

Uwes reed samen met een rode Aprillia RSV 1000R. Ik zat met wit koekblikje dan weer voor, dan weer achter jullie :9 Moest vanaf Kerensheide even terugschakelen om je kenteken te kunnen ontcijferen (stickertje te laat gezien) maar heb net vóór de radarbrigade bij Maarheze de cruisecontrol maar weer keurig op 120 gezet en vervolgens de N2 rond E'hoven genomen i.v.m. een file _O-

GESPOT in ieder geval!!!
 
Laatst bewerkt:
okee daar gaat ie: ik sta elke ochtend een uurtje of twee in de file dus MF-ers spotten is mn nieuwe hobby:

7.30u op de A12 DH-Utrecht net na Gouwe: een Kawa 1100 MK-81-RZ
7.50u op de A12 DH-Utrecht bij Reeuwijk: een Suzuki Bandit MJ-**-2*
7.54u op de A12 DH-Utrecht bij Reeuwijk: een Honda CBR600 MF-F*-**
8.10u op de A12 DH-Utrecht bij Reeuwijk: een Suzuki GSX650 MV-*L-6*
...en toen begon het goddank door te rijden :)

btw: ik was dat zielige rode blikkie dat droomde van langs de files zoeven

Je moet je klok wat bijstellen.. om 7:54 zat ik al aan me eerste bak koffie :D

Toch een leuke nieuwe hobby! Volgende keer mag je wel zwaaien :W *O*
 
Vanavond in Heemskerk, een grijze motor (honda?) De weg vanuit uitgeest richting Heemskerk. Jij sloeg links af, ik stond rechts voorgesorteerd. Zag nog net je sticker :W
 
Je moet je klok wat bijstellen.. om 7:54 zat ik al aan me eerste bak koffie :D

Toch een leuke nieuwe hobby! Volgende keer mag je wel zwaaien :W *O*
dan heb ik jou verwisseld met el Kawa om 7.30u
Als jij volgende keer effe stopt om hoi te zeggen, zal ik voortaan zwaaien want ik zag alleen maar je achterkant. mooi dat ik een goed geheugen voor kentekens heb.
heb je bezwaar tegen de vermelding daarvan overigens? ivm de sterretjes in het geciteerde bericht
 
trouwens.. doe jij dat traject elke dag? ik heb daar nog een vraag over.
op een gegeven moment komen den haag en rotterdam samen bij gouwe, en dan wordt t een vier- of vijfbaansweg, maar daarna is er nog een stuk, volgens mij heet dat Nieuwerbrug, waar momenteel aan de weg gewerkt wordt en het ook altijd vast staat. de weg gaat daar na de bocht van 4 naar 3baansweg. Ik zag vanochtend een motor die links over de uitwijkstrook ging, in plaats van tussen de auto's op de 4e en 3e baan door en daarna inritste.
Ik kan me zo voorstellen dat dat veiliger is dan met die van-gedachten-veranderende-auto's maar is het eigenlijk wel toegestaan?
 
Laatst bewerkt:
Op de E34/A67 tussen Venlo en Eindhoven, een blauwe Suzuki (GSX-R?). Volgende keer wel je klauw uitsteken he? :)
suzgespot.jpg
 
:W
Dat is toevallig, het moment dat ik op Biancie reageer ben jij ook aan het posten _O-

Ook student neem ik aan? Zo ja, welke studie? :)
Ja dat is idd toevallig :P

Ik studeer sinds dit jaar hbo verpleegkunde aan de hogeschool inholland. Dus jullie zullen mijn motor wel vaker gaan zien. Hij is net weer gemaakt na een ongelukje *D

En wat studeer jij?


Nope, ik was al voor jou weg, stond links van jouw motor. Rose pink ribbon op je kuipruit nietwaar?
Heb je motor al vaker gezien deze week. ;) Mijn woon/werk fietsje is een zilverkleurige Honda CBF. Ben nu weer een tijdje afwezig, in november ben ik er weer te spotten.

:W

Ja klopt, heb 2 kleine stickertjes op m'n kuipruitje. Moet toch wat met dat oude hok hahaha
Ok, ik zal er eens op letten! Maar vanaf november dus pas weer! :P
 
trouwens.. doe jij dat traject elke dag? ik heb daar nog een vraag over.
op een gegeven moment komen den haag en rotterdam samen bij gouwe, en dan wordt t een vier- of vijfbaansweg, maar daarna is er nog een stuk, volgens mij heet dat Nieuwerbrug, waar momenteel aan de weg gewerkt wordt en het ook altijd vast staat. de weg gaat daar na de bocht van 4 naar 3baansweg. Ik zag vanochtend een motor die links over de uitwijkstrook ging, in plaats van tussen de auto's op de 4e en 3e baan door en daarna inritste.
Ik kan me zo voorstellen dat dat veiliger is dan met die van-gedachten-veranderende-auto's maar is het eigenlijk wel toegestaan?

Je heb me denk ik inderdaad verwisseld.

Dat traject rijd ik iedere dag om dezelfde tijd, zal de volgende keer is letten op rode auto's O-) waar ben je aan te herkennen? 8-)

Ik heb motorrijders dat ook wel zien doen, pakken vluchtstroken mee enz. Maar zoals je in de theorie ook al leert mag je enkel tussen de auto's van de meest linkerbaan door rijden. Degene die anders doen maken het alleen maar onveilig voor de overige motorrijders omdat dit is wat de meeste toch echt doen :]

De sterretjes worden op het forum door iedereen geloof ik op prijs gesteld, een paar letters getallen en een omschrijving maken het vaak voor de gespotte persoon wel duidelijk dat het om hem of haar gaat.

Tot maandag *O*
 
En vandaag weer 2 MF'ers gespot. Tussen de file door op de A28 richting Amersfoort t.h.v. om 12:00 Soesterberg ging ja er af. Je ging er nogal rap af waardoor ik wel van het geluid kon genieten maar niet goed het kenteken kon zien. Kenteken begon in ieder geval met MT-PX en het betrof een BMW K(1600?). Weet dat bijna zeker gezien het geluid maar ik zag je echt in een split second de afrit nemen.

Bij deze alsnog gespot.

Verder rond 13:15 te Almere op het Brugplein een Honda VTR Firestrom (uiteraard in geel) stond er geparkeerd. Even foto geschoten en briefje achter gelaten.

imag0225j.jpg
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan