[Centraal] MF-er gespot post het hier - deel 46

Status
Niet open voor verdere reacties.
Vanochtend om ca 10.30 op de brug bij Motostore een Zwarte Street Triple en een bekende blauwe V-Strom met een Dolfijntje, kom er maar in TuinSjeik :W
 
Vanmiddag om 16.50 op de N320 tussen de rotondes industrieterrein Culemborg en de rotonde Culemborg zag ik een groene Ninja rijden :] .........kenteken vergeten :X , was iets met een M. :Y _O- en ik geloof iets van 16 :?
 
net op her punt waar de A10 in de A4 overgaat een zwarte fazer gespot, de berijder had een fluor geel hesje en zwarte rugzak om.

ik zat niet op die zwarte chopper maar in die groene ov veewagen.
 
Dan was jij het, je ging lekker door de file!
Vanaf morgen rijd ik het traject ook weer :).
Zal je in de gaten houden! ;) Op de A7 kun je aardig snelheid maken tussen de file, vrij ruime banen. Bij Zaandam houdt het op, dan moet de snelheid naar beneden. -O-
 
Vanmiddag bij Goedhart Motoren, omstreeks kwart over vier, half vijf: Suzuki SV650N, zilvergrijs, kenteken MN-**-70. Ik kwam er om mijn bommenwerper te brengen voor een beurtje en vers rubber. U is gespot!

Kreeg een Soes GSX650F mee, valt toch tegen als je een 1700cc V-twin gewend bent. Bij 7000rpm trok-ie nog niet :X en dan is mijn V-twin al lang klaar (5500rpm max). Goed, morgen weer halen en genieten :] .

Greetz, kowalski.
 
In Heiloo reed ik je voorbij bij de rotonde,
Toen reed je achter me aan en maakte geluidjes. :+
Volgens mij een witte (sla me niet)... Fazer?

Je bent de eerste die me spot op mijn nieuwe motort, stickertje vorige week geplakt.
 
Vanmiddag een mooie FJ1200 met span achter het stadhuis van Almere

2w4wr4i.jpg
 
Laatst bewerkt:
Geloof dat ik Steppie00 net op z'n Honda CBR600F gespot had. In elk geval witte CBR 600 F(1) met wat blauw en rood erop. :P

Was bij de Erasmusbrug. Ik ging van Zuid naar Noord. In blik : (


Klopt! Tussen 4 en 5 uur moet dat geweest zijn ik ging richting Zuid.
Knap dat je me naam er aan kan koppelen. Thnx!
 
Gistermiddag op de A1, zo rond 16:30. Jij ging eraf bij Naarden (bij die rare toren langs de snelweg). Ik reed op een rode/zwarte CBR600F en gebaarde naar je. Weet niet of je het doorhad. Helaas niet goed kunnen zien wat voor motor het was :(
 
Vannochtend om 09:20 richting amsterdam noord/oost op de a8. Een groen/zwarte triumph speed triple met rijder in pak.
 
Gistermiddag op de A1, zo rond 16:30. Jij ging eraf bij Naarden (bij die rare toren langs de snelweg). Ik reed op een rode/zwarte CBR600F en gebaarde naar je. Weet niet of je het doorhad. Helaas niet goed kunnen zien wat voor motor het was :(

Het signaal was duidelijk! Bij deze een wederspot. Ik reed op mijn K1300S en was bijna thuis. Moest jij nog ver?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan