[Centraal] MF-er gespot post het hier - deel 46

Status
Niet open voor verdere reacties.
Vanmiddag om 16.50 op de N320 tussen de rotondes industrieterrein Culemborg en de rotonde Culemborg zag ik een groene Ninja rijden :] .........kenteken vergeten :X , was iets met een M. :Y _O- en ik geloof iets van 16 :?

Die kwam ik gistermorgen tegen ter hoogte van de rotonde bij Zoelmond en vanmorgen op dezelfde plek als jij, hij ging toen richting de A2.
 
Klopt! Tussen 4 en 5 uur moet dat geweest zijn ik ging richting Zuid.
Knap dat je me naam er aan kan koppelen. Thnx!

Ja is niet zo moeilijk :P Jij had mij ook een keer gespot(afrit Kralingen, toen reed ik nog op die Thundercat met Rossi kuipen) en je bent geloof ik de enigste met een CBR 600 F1 in die kleurstellingen, in elk geval nog nooit eerder gezien in Rotterdam :P
 
Laatst bewerkt:
klaprozenweg amsterdam noord rond 14:00uur sporttourmotor ben eigenlijk vergeten te kijken wat het was denk fazer met geel hesje of rugzak bij deze gespot maar dat begreep je wel.
ik word wel moe van mensen die niet reageren op spots de laatste 10x mischien 1 die reageerd
zeker in amsterdam in omstreken
 
Laatst bewerkt:
gespot bij munt plein, de rode suzuki.. vergeet steeds de nickname.

Ik zwaaide nog naar je, maar je herkende me waarschijnlijk niet op me nieuwe motor.
Reed eerst op de ninja, en vorig jaar op de monster en nu de zwarte z750 :P
 
Ik ga m'n sticker maar terugsturen. Sinds aanmelding maar 1 keer gespot, en dat was ook nog een terugspot.
Rondom Utrecht doet men er blijkbaar niet zo enthousiast aan. :(


:+
 
Laatst bewerkt:
gespot bij munt plein, de rode suzuki.. vergeet steeds de nickname.

Ik zwaaide nog naar je, maar je herkende me waarschijnlijk niet op me nieuwe motor.
Reed eerst op de ninja, en vorig jaar op de monster en nu de zwarte z750 :P

Ah, dat was jij dus toch.
Ik had inderdaad een hunch dat jij het was. Maar het idee dat iemand terugstapt van een L-twin naar een 4-in-lijn komt bij niet voor. Dus die hunch werd al snel afgeserveerd. :p

:W

ps. Het is nog steeds een Honda. Geen Suzuki
 
Laatst bewerkt:
Ah, dat was jij dus toch.
Ik had inderdaad een hunch dat jij het was. Maar het idee dat iemand terugstapt van een L-twin naar een 4-in-lijn komt bij niet voor. Dus die hunch werd al snel afgeserveerd. :p

:W

ps. Het is nog steeds een Honda. Geen Suzuki

Oeeeppssss. sorry. Ik was aan het twijfelen tussen honda en suzuk.

Haha,.. ja ik kwam van 4, en vond 2 wel leuk maar 4 is toch meer mijn ding.
Dus vandaar weer de stap die kant op.
 
Een spotje in Rotterdam dit keer.
08:15 vanochtend, in de buurt van zuidplein (weet niet hoe die straat heet). Ik zat in de bus en jij reed tussen 2 rijen auto's door. Gele diversion, donker pak en een helm met aardig wat geel erin.
Eeste stoplichten stond je naast een zwarte suzuki die je eruit trok en later stond je in een rijtje met nog een andere motor waarvan ik alleen het kuipruitje kon zien :+

Wie o wie? :)
 
Rond half 6 vandaag een zilver grijze/gele thundercat op kruisplein Rotterdam (achter pathe schouwburgplein).
Kenteken MZ-17-**
Stond op de tram te wachten..
 
Zojuist om 17.50 op de A6 gespot, net voor afslag Almere Stad West (ri. Lelystad), een wat oudere toermotor (wit/paars ofzo?) met topkoffer achterop. Achterop deze topkoffer zat een grote ovale MF-sticker. Je had een helm op met wit en ... ?

Wie-o-wie? :)
 
Vandaag in delft om 17.00 op de phoenixstraat (centrum)
Rode Suzuki SV richting station. Nieuw model.
Ik zat in de auto de andere kant op zag in mijn spiegels je sticker.
Je rijdt daar niet veel of je poetst vaak.. Hij glom mooi in iedergeval!

Gespot!!
 
Zojuist om 17.50 op de A6 gespot, net voor afslag Almere Stad West (ri. Lelystad), een wat oudere toermotor (wit/paars ofzo?) met topkoffer achterop. Achterop deze topkoffer zat een grote ovale MF-sticker. Je had een helm op met wit en ... ?

Wie-o-wie? :)

Wit en nat waarschijnlijk!

Maar dat was ik, weer niet op een Corsa gelet... sorry! :)
Ik ben overigens bij Almere-strand de dijk opgegaan.

In ieder geval :W
 
Heeeey das toevallig! *D

Ik kende je naam al via Jaap.. Sypradyn haha nooit verwacht dat jij het was haha!

Ik was ook aardig uit de richting :9

Ik zat net ook al te kijken van.. Héh? Die zat wel ver uit de richting :?
Heeft ie zoveel geroddeld over me? :+
Ik weet nu in ieder geval dat ik kleurenblind ben :x
 
Wit en nat waarschijnlijk!

Maar dat was ik, weer niet op een Corsa gelet... sorry! :)
Ik ben overigens bij Almere-strand de dijk opgegaan.

In ieder geval :W
En terecht.. als ik in de auto zit ben ik niet te spotten, haha! (geen stikker erop, en het STIKT van de Corsa's natuurlijk. Het was druk trouwens gisteren.. :(
 
Gespot op de A348...

Iemand in een donkerblauwe Volkswagen station.
Ik riep nog gespot naar je. :W
 
7u vanochend op de A4 / A10, blauw/witte (?) motor gespot, kenteken begon volgens mij met MG, maar weet het niet meer zeker en op de 2 foto's die ik maakte toen ik achter je reed is net aan te zien dat er uberhaupt voertuigen op te zijn zijn. :')

Bestuurder was in zwart, motor maakte een hoge jank. Ik kwam rechtslangszij in mn rode swift en stak een duimpje op. Volgens mij snapte je m, want je zwaaide. Nog even achter je aan gereden, waarna jij afslag Amsterdam Rivierenbuurt nam.
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan