[Centraal] MF-er gespot post het hier - deel 46

Status
Niet open voor verdere reacties.
De nieuwe Beemer van DucBMW, ergens in A'dam ZO :W
pictures005g.jpg
 
Waar: Den Helder, van Kinsbergenbrug richting Moormanbrug Nieuwe Haven terrein.

Wanneer: Vanmorgen rond 07:15

Voor het stoplicht kwam er over het fietspad een Honda CBR Fireblade als ik me niet vergis, kleurstelling rood/zwart. Bestuurder had een fluoriscerend rugtasje om.
Kenteken heb ik niet onthouden want ik was ook nog maar net een kwartiertje wakker haha!

Uiteraard wel een sticker op de plaat!

Ging het Nieuwe Haven terrein op en daarna richting Mijnendienst.
Ik stond/reed achter in een verlaagd zwart koekblik.
 
Er staat nu een geel-zwarte Honda CB (R?) 600 bij de Haagse Hogeschool. Helaas kreeg ik m'n K er niet naast voor een leuk plaatje, maar je bent gespot :W

Toevoeging: het is inderdaad een CBR 600F volgens de kentekengegevens (MJ-HT-XX). Handig dat dat gewoon te lezen is vanuit de slinger :+
 
Laatst bewerkt:
Op dit moment (dinsdag ochtend) ...in de Fietsenstalling net buiten het hek bij de Mijnendienst (gebouw IJsduiker)...een oud model SV650, kleur rood.

Waar werk je??

Ik ben de eigenaar van de roodzwarte Blade

GESPOT!!

*Terug gespot!

Zag jouw Blade ook staan toen ik naar huis toe ging (Te lui om een foto te maken, kwam zojuist van CWB af) eerste MF'er die ik heb gespot op de Kazerne *O*

Ben momenteel geplaatst op de Friesland :)

:W
 
Vanmorgen gespot, Rond 7:45 bij 'De Lucht Oost' A2

Groene Kawa Versys, kenteken weet ik ff niet meer, iets met een 'M' :P
Je stapte af en ging ff naar binnen...


Ik zat op die Fireblade, moet alleen nog steeds MF-stickertje keer bestellen

Dat was ik zei de gek :) (niet veel groene versysen in de buurt dus ik ben het al snel)
Jullie waren met zijn tweeen toch?

Volgende keer zal ik terugspotten.
 
Stadhoudersweg in Rotterdam, geparkeerd een zwarte Soes! Kontje richting metro station Blijdorp (daar woon ik naast, vandaar dat ik de stikkert kon zien ;) reed richting oprit snelweg.
 
(lacht) kennelijk deed ik te lang over het tikken van mijn berichtje. Was leuk je even gesproken te hebben! Ik gun je een leven zonder spierpijn maar je mag best vaker naar de fysio, dan valt er wat te spotten! :)

PS: het gaat uitstekend met die koffers om door de file heen te komen. Een jaar geleden dacht ik nog dat ik nergens tussendoor ging passen maar het tegendeel is waar. Ik kon jou zelfs op het eerste stuk bijbenen ;)

haha ik merkte dat het prima paste haha. Heb ook beetje ruimte gemaakt voor je he ;-).
Volgende week dinsdag zelfde tijd ben ik er weer. Morgen eerst leker 5 dagen in luxemburg sturen in plaats van files haha
 
koekblik to koekblik spot:
lichtblauwe Fiat (nieuwer model, panda ofzo) met kenteken 77-??-?? op de A16 net voor Rotterdam, ik zat in rode Fiat Uno (ouder model). Ik haalde nog in maar er zat een mevrouw met donker haar héél geconcentreerd op de weg te letten :+
 
Net gespot in hilversum op de johan gerardtseweg om 15.30:

1 zwarte ducati met een dame erop
1 rode ducati met een dame erop een zwarte kawasaki z1000

jullie reden in een groepje *O*
 
Laatst bewerkt:
Op dit moment (dinsdag ochtend) ...in de Fietsenstalling net buiten het hek bij de Mijnendienst (gebouw IJsduiker)...een oud model SV650, kleur rood.

Waar werk je??

Ik ben de eigenaar van de roodzwarte Blade

GESPOT!!

Dan heb ik jou vanmorgen gespot terwijl je voor mijn koekblik stond bij de stoplichten ;)

Waar: Den Helder, van Kinsbergenbrug richting Moormanbrug Nieuwe Haven terrein.

Wanneer: Vanmorgen rond 07:15

Voor het stoplicht kwam er over het fietspad een Honda CBR Fireblade als ik me niet vergis, kleurstelling rood/zwart. Bestuurder had een fluoriscerend rugtasje om.
Kenteken heb ik niet onthouden want ik was ook nog maar net een kwartiertje wakker haha!

Uiteraard wel een sticker op de plaat!

Ging het Nieuwe Haven terrein op en daarna richting Mijnendienst.
Ik stond/reed achter in een verlaagd zwart koekblik.
 
Oke, 3 hele vage spots van mijn kant... zaterdag avond op de A12 rond half 8 bij de shell bij Arnhem Noord, een Duc 996? met kenteken MH ? samen met een rood witte R1? MV-?. Jullie reden op de middenbaan met 100 - 110, ik 140 op de linkerbaan, ging wat snel :)

Vanochtend bij Arnhem afslag Arnhem Noord in de file een grijze tourer met zijkoffers en kenteken MJ- ... rond kwart voor 8.

Hopelijk kunnen jullie er wat mee... :) Zal de volgende keer m'n camera in de aanslag houden!

Morgen ga ik zelf weer op de motor, zat vandaag helaas ingeblikt :)

Ik denk dat ik dat was, met een van m'n vrienden.
We reden Alkmaar - Doetinchem en toen weer terug om iets te kopen van een medeforummer.
Als ik dat was, moet je beter kijken lol. ;)


CBR600FS (te koop, koop snel). :P


999.
 
Laatst bewerkt:
Zojuist gespot 16:20 op de a 27 richting utrecht ter hoogte van afslag Maartensdijk

Rode BMW kenteken MZ-87-** zag de mf sticker iets te laat en door de drukte e.d kon ik er nooit meer bijkomen
Ik reed in grijs polo koekblik met MF sticker ;)
 
Waar: Den Helder, van Kinsbergenbrug richting Moormanbrug Nieuwe Haven terrein.

Wanneer: Vanmorgen rond 07:15

Voor het stoplicht kwam er over het fietspad een Honda CBR Fireblade als ik me niet vergis, kleurstelling rood/zwart. Bestuurder had een fluoriscerend rugtasje om.
Kenteken heb ik niet onthouden want ik was ook nog maar net een kwartiertje wakker haha!

Uiteraard wel een sticker op de plaat!

Ging het Nieuwe Haven terrein op en daarna richting Mijnendienst.
Ik stond/reed achter in een verlaagd zwart koekblik.

Ik meld me!!..ja ja..ik weet het dat fietspad mag niet maar ja...haast he... ;)
 
Laatst bewerkt:
*Terug gespot!

Zag jouw Blade ook staan toen ik naar huis toe ging (Te lui om een foto te maken, kwam zojuist van CWB af) eerste MF'er die ik heb gespot op de Kazerne *O*

Ben momenteel geplaatst op de Friesland :)

:W


ahaaaa...nou, dan zie je m vrijdag wel weer staan. vanaaf de brommert op een beter plaatsje stallen en weren tegen de zoutaanslag...U kunt me om 17.00u horen/zien vertrekken richting MKWD :9 :] :9~
 
koekblik to koekblik spot:
lichtblauwe Fiat (nieuwer model, panda ofzo) met kenteken 77-??-?? op de A16 net voor Rotterdam, ik zat in rode Fiat Uno (ouder model). Ik haalde nog in maar er zat een mevrouw met donker haar héél geconcentreerd op de weg te letten :+
Volgens is die wel al eens eerder langsgekomen volgens mij een dochter of familielid van een mf'er. :)
 
Oja, herinner me nu ineens dat ik de gele Daytona bij HvA Duivendrechtsekade weer gezien heb vandaag, zag je volgens mij zelfs nog de lift in stappen rond kwart over elf ofzo. :P

Lang niet gezien, die mooie motor. :9~
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan