[Centraal] MF-er gespot post het hier - deel 46

Status
Niet open voor verdere reacties.
Gespot vanuit de auto ter hoogte van het ritspunt A16/A20 bij Terbregseplein richting Hoek van Holland.
Een gele BMW R1100S - De MZ-**-NB om klokslag 08:00.

Je had het gas er goed op.
 
Nee hoor, heb een vaste veroordeling ;)
Ben meestal 3 dagen in Delft, ga soms met de auto, maar meestal met de motor.
Ook in de winter, tenzij het verstandiger is om de auto te pakken. Ben in de winter een van de weinigen, er staat wel vaak een grijze Honda met de nodige koffers naast (nu dan net even wat minder vaak). Daar valt het Divje een beetje achter weg.
Vandaag met de toet dus, staat wel een rode GS maar geen divvie :)
 
Vanochtend gespot op de A27 vlak bij de afrit naar de A2 ri Utrecht: een rode BMW 1100 kenteken **-87-PV

Je zwaaide nog terug :W :W :W
 
Zojuist gespot 16:20 op de a 27 richting utrecht ter hoogte van afslag Maartensdijk

Rode BMW kenteken MZ-87-** zag de mf sticker iets te laat en door de drukte e.d kon ik er nooit meer bijkomen
Ik reed in grijs polo koekblik met MF sticker ;)

ikke :) ik heb je sticker niet gezien.. was onderweg terug vanaf lelystad naar rotterdam..
 
Vandaag met de toet dus, staat wel een rode GS maar geen divvie :)

Klopt, thuiswerkdag. Vrijwel de enige mogelijkheid om produktie te draaien (lees: schrijfwerk verrichten). Kom ik op kantoor niet aan toe, dat is hoofdzakelijk vergaderen.
Morgen staat-ie er weer, vanaf ca. 06.45 uur :Y
 
Wordt zojuist ingehaald op de A20 richting hoek van holland, stukje voor afslag A13 door een hele enthousiaste MF'er. Je zat achterstevoren op de motor, wees met grote gebaren naar je MF stikker en maakte een dansje. ;)

Mijn dag kan niet meer stuk _O- . Ik reed zelf op mijn Elefantenbrik, een groen, geel, zwart, vies, roestig monster met fietszijtasjes.
 
Laatst bewerkt:
Gisterenochtend, uurtje of 9:00 - 9:30,
A4 tussen Leiden en Prins Clausplein, Oranje KTM, op de rechterbaan.
Ik ging met ietsjes snelheidverschil.... je links voorbij.....
Kenteken... iets met een M erin :+
 
Klopt, thuiswerkdag. Vrijwel de enige mogelijkheid om produktie te draaien (lees: schrijfwerk verrichten). Kom ik op kantoor niet aan toe, dat is hoofdzakelijk vergaderen.
Morgen staat-ie er weer, vanaf ca. 06.45 uur :Y
Ik toeter wel als ik voorbij kom, alhoewel de uitlaten waarschijnlijk harder zijn dan het toetertje op de sv :P :W
 
Nou ja, had in ieder geval de 99x goed... en oke, de R1 was omdat ik dacht dat de lijnen en kleuren overeen kwamen met een recent model R1. Ik had de 600FS moeten herkennen natuurlijk! Zal de volgende keer beter opletten ;) Beiden hadden een MF sticker, dat dan weer wel :)

:+
:Y
:W
 
Vanochtend weer een dubbelspot, je viel al op door je koplamp, en daarna je zwaaien... Een blauwe, gespot, vanaf de Harley
 
Vanochtend weer een dubbelspot, je viel al op door je koplamp, en daarna je zwaaien... Een blauwe, gespot, vanaf de Harley

Iets dat blauw is ergens in NL ergens in de ochtend.

Dat moet ik geweest zijn. _O-

(al heb ik geen sticker gezien en zou je mijn motor ook kunnen omschrijven als blauw/paars)
 
Wordt zojuist ingehaald op de A20 richting hoek van holland, stukje voor afslag A13 door een hele enthousiaste MF'er. Je zat achterstevoren op de motor, wees met grote gebaren naar je MF stikker en maakte een dansje. ;)

Mijn dag kan niet meer stuk _O- . Ik reed zelf op mijn Elefantenbrik, een groen, geel, zwart, vies, roestig monster met fietszijtasjes.

Dat bijzonderen gele XE kenteken met sticker??

Eerste MF'er in tijden die ik weer een tegenkom. Ja dan word je gewoon helemaal blij :+
 
Gisteravond nog een blauwe ZX-9R gespot (iets voor 6-en)....je reed voor me bij het stoplicht bij rotonde naar A9 (vanaf schiphol).
Jij ging er gelijk weer af richting A4(/A10)

Moest nog even bijbenen om je in te halen, want zat een auto in de weg....
Maar dacht dat je het wel doorhad... (anders, bij deze :W)
 
Rond 15uur in Barneveld ter hoogte van de Esso pomp en de BCA

Een gele Ducati ?? riep nog gespot maar bedacht me dat je dat nooit zo horen ;)
Jij zelf had een zwart\witte motorjas aan
Ik was degene die de weg lopend overstak

@Arjanc die zit aan de rechterkant he en als een ander koekblik iets te dicht op mij zit ga jij dat nooit zien ;)

grt
 
Laatst bewerkt:
Helemaal vergeten |(

Maandagmiddag, 15.10 uur op de A20 ter hoogte van afrit Alexandrium. Richting gouda.
Was een wat oudere Ninja, wit met groen. :W
 
Laatst bewerkt:
Ah, was jij dat!
had pas na halve minuut door dat je een sticker had....

Maar je had het snel door dat ik je sticker bedoelde ;-)

Tsja, een auto spot je niet makkelijk; er zijn er niet veel met sticker.
Ik heb je denk ik al eerder gespot, maar dan zonder sticker of rijdt er nog een Bleubird in de buurt rond ?

Ik dacht eerst dat je Bobcat was, maar die heeft een topkoffer.

Leuk dat je ff zwaaide. :W
 
Laatst bewerkt:
Rond 15uur in Barneveld ter hoogte van de Esso pomp en de BCA

Een gele Ducati ?? riep nog gespot maar bedacht me dat je dat nooit zo horen ;)
Jij zelf had een zwart\witte motorjas aan

Heb deze ook gespot! alleen stond die iets verderop een peukje te doen,
Waar ze al die vrachtwagens verkopen weet zo de naam van het bedrijf niet.
Kwam voorbij op de Suzuki

Gr
 
vanmiddag rond 10 voor 4

bij China Wok bij de stolpen
je had een zwarte motor merk en type kon ik net niet zien
ik kwam van de N9 en van af de parkeerplaats naast de wok kwam je achter me
op de rotonde ging ik richting schagen jij rechtdoor ??

ik zat in een rode koekblik

dus bij deze gespot :W :W
 
Vanochtend om 10:05 uur in Amstelveen op de Burgemeester Haspellaan (ricthing Groen van Prinstererlaan) iemand gespot met een gele rugzuk. Ik stond op de stoep te praten en had je te laat in de gaten.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan