[Centraal] MF-er gespot post het hier - deel 46

Status
Niet open voor verdere reacties.
Vandaag rond 12:30 uur op de N206 ri. Leiden (Lammeschansplein) een zwarte/donkere Suzuki SRAD.
Je achterlicht brandt maar half!
 
Vandaag vior de hu in utrecht, grijze naked met het kenteken 1ms-93... nog nier eerder gezuen hier!?
 
Zojuist in eindhoven een supermagna gespot, heb nog het raampje opengedaan van het koekblik en gespot motorforum geroepen..
 
Vanmiddag GESPOT, :]

3 Motoren bij de Mac in Hoorn, Wie O wie waren dit?

2 met sticker en 1 zonder (zeker afgewaaid) _O- _O-
full
 
Laatst bewerkt:
Gespot in de Hildebrandstraat net over 5-en komende vanaf de Neherkade of Erusmusweg: Een rode motor (tja, 't ging allemaal zo snel ;)) met sticker! Te herkennen aan meerdere harde knallen uit de uitlaat. Ik reed op de Gele VFR :)

Rood Check!
Neherkade Check!
Harde knallen uit de uitlaat Dubbel Check!

Dat zou ik best wel eens geweest kunnen zijn. :]
 
Vandaag in delft om 17.00 op de phoenixstraat (centrum)
Rode Suzuki SV richting station. Nieuw model.
Ik zat in de auto de andere kant op zag in mijn spiegels je sticker.
Je rijdt daar niet veel of je poetst vaak.. Hij glom mooi in iedergeval!

Gespot!!

Zou ik geweest kunnen zijn...Not sure of ik hem toen al gepoestst had :?
 
Nog een spotje van gisterenmiddag:
Waar: A20 -> Terbregseplein -> A16
Wanneer: Woensdag 28 maart rond kwart voor 6
Wat: Yamaha met duo MG-TG-**

Haalde jullie rechts in op witte Tiger, wel gegroet maar niet geprobeerd duidelijk te maken dat je gespot was.

Bij deze alsnog :W
 
Laatst bewerkt:
Een spotje vanuit de bus om 17:40!

Witte (met roze? accenten) Yamaha nog wat iig een ouder model, volle kuip. Je stond voor het stoplicht naar links op de Rotterdamse weg in Ridderkerk t.h.v. Donkersloot. Bereider was volgens mij geheel in het zwart, maar dat weet ik niet zeker (lette meer op de motor :') )
Ik zat in de bus in de tegenovergestelde richting, dus moest mn hoofd 180 graden draaien, maar meende een blauwe rechthoek te zien in de rechterhoek van je kenteken :+
 
Dorie, heb ik wéér niet naar je kunnen zwaaien!!
Maar nu heb je de Alp wel gezien :) :WOui, dat was ik dus! Je had zo'n verbaasde blik, dat ik dacht dat je geen MF'er was ;)

Maar toch! Leuk!! :W

Wederom gespot! Deze keer kwam ik vanuit Amsterdam de A10 op. Heb nog even achter je gerefen totdat jij de A1 wisselstrook nam.

Deze keer zat ik op eem gele kawa, met kentekensticker.
:W
 
Volgens mij vanmorgen rond kwart voor 8 vanuit het koekblik Stork gespot!

Het klonk weer lekker!!

:W :W
 
Wederom gespot! Deze keer kwam ik vanuit Amsterdam de A10 op. Heb nog even achter je gerefen totdat jij de A1 wisselstrook nam.

Deze keer zat ik op eem gele kawa, met kentekensticker.
:W
Volgens mij heb ik nog, zoals een goed motorrijder betaamd, mijn voetje naar je uitgestoken?

Heb je wel gezien volgens mij!! :W
 
Rond uurtje of 20.00 op de Maasdijk richting Hoek van Holland. Een blauwe R6 / R1?
Je haalde me in en remde toen even af om je sticker te showen :)
En toen ging je er weer als een speer vandoor!

Bij deze: Hoi!
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan