[Centraal] MF-er gespot post het hier - deel 46

Status
Niet open voor verdere reacties.
7u vanochend op de A4 / A10, blauw/witte (?) motor gespot, kenteken begon volgens mij met MG, maar weet het niet meer zeker en op de 2 foto's die ik maakte toen ik achter je reed is net aan te zien dat er uberhaupt voertuigen op te zijn zijn. :')

Bestuurder was in zwart, motor maakte een hoge jank. Ik kwam rechtslangszij in mn rode swift en stak een duimpje op. Volgens mij snapte je m, want je zwaaide. Nog even achter je aan gereden, waarna jij afslag Amsterdam Rivierenbuurt nam.
Volgens mij heb ik die om 6:49 op de A9 tussen Rottepolderplein en knp. Raasdorp gespot, die kwam daar tussen de file door zeilen, tussen de 2e en 3e rijstrook.
 
al een paar dagen achtereen een zwarte suzuki met witte letters op de tank, bestuurder in het zwart met witte helm.
je rijd voorbij de kromhoutkazerne naar het herculesplein en draait vandaar linksaf naar de waterlinieweg..
eerste dag stond ik naast je met een 25meterbus..je keek nogal raar dat je een handje en duimpje van een buschauffeur kreeg _O-
 
En terecht.. als ik in de auto zit ben ik niet te spotten, haha! (geen stikker erop, en het STIKT van de Corsa's natuurlijk. Het was druk trouwens gisteren.. :(

Nah, ik had natuurlijk kunnen kijken naar Corsa bestuurder die toevallig zwaaien als ik langsrijd... :)

Ik had het verder inderdaad niet echt naar mijn zin nee... mijn pak lekte door en werd ook vlak voor de afslag Strand nog bijna plat gereden door een lesauto :?
 
Nah, ik had natuurlijk kunnen kijken naar Corsa bestuurder die toevallig zwaaien als ik langsrijd... :)

Ik had het verder inderdaad niet echt naar mijn zin nee... mijn pak lekte door en werd ook vlak voor de afslag Strand nog bijna plat gereden door een lesauto :?
Nouja, binnenkort ben ik af en toe weer te spotten op de V-Raptor. Zie je hem niet, dan hoor je hem wel ;)
 
Een zwarte 900RR met een hoop herriemooi geluid op de dreef richting Hoofddorp, om 16.05 uur thv de flitspaal ;) :W
 
gespot.

Antraciet kleurige bmw 800 met topkoffer, op de a15 in de doordraai bocht van vlaardingen richring europoort.
Je haalde een vrachtwagen in de bocht, rechts in.
Was om 17.05 uur.

Wie ohw wie

Kenteken was geloof ik mp mv ..
 
Net gespot vanuit het koekblik op de A27 ri Breda bij afslag meerkerk: een grijze sportmotor' volgens mij een kawa

:W
 
Laatst bewerkt:
Jaaaah! Dat was ik! :W Ik zag jou niet?
Ik liep op de stoep 5 meter voor die flitspaal toen je voorbij reed ;)

Duurt nog wel ff voor ik weer op een motor te spotten ben, maar gezien je woonplaats zullen we elkaar nog wel vaker spotten :]
 
Zojuist bij de Lidl in Hilversum: een K-BMW :+

Je stond praktisch naast mijn Firestorm geparkeerd, dus je zult mij ook wel gespot hebben ;)

:W
 
Ben gespot en teruggespot, een gele Aprilia bij de afrit Rijswijk tot het Erusmusplein :W
Stond even bij te komen in de rij voor de stoplichten van de slipcursus waar ik net vandaan kwam toen je naast me stopte om me te spotten :) Had 't pas door toen je weer weg reed (verstond je niet ;)).
 
In Heiloo reed ik je voorbij bij de rotonde,
Toen reed je achter me aan en maakte geluidjes. :+
Volgens mij een witte (sla me niet)... Fazer?

Je bent de eerste die me spot op mijn nieuwe motort, stickertje vorige week geplakt.

Sorry, wat laat maar het was ikke op me SV. Zal deze keer niet slaan maar als je het volgende keer fout heb })

Mooie fiets wat ik in de gauwigheid zag. Was op weg naar me vader en toen ik je sticker zag dacht ik van die 200meter omrijden maakt ook niet uit *D .
 
Ben gespot en teruggespot, een gele Aprilia bij de afrit Rijswijk tot het Erusmusplein :W
Stond even bij te komen in de rij voor de stoplichten van de slipcursus waar ik net vandaan kwam toen je naast me stopte om me te spotten :) Had 't pas door toen je weer weg reed (verstond je niet ;)).
Dat was ik :W. Wat heb jij nou op je helm zitten? :? Een camera ofzo?
 
Sorry, wat laat maar het was ikke op me SV. Zal deze keer niet slaan maar als je het volgende keer fout heb })

Mooie fiets wat ik in de gauwigheid zag. Was op weg naar me vader en toen ik je sticker zag dacht ik van die 200meter omrijden maakt ook niet uit *D .

Oh SV. :$
Ik zag het ook niet zo goed in mijn veelste kleine, onder de arm door gluurende, spiegeltjes.
Dacht eerst even dat je toeterde omdat ik niet doorreed voor de eerste bocht.
Er zit een kruising midden in die bocht waar mensen in één keer voor op de rem springen. :+
 
Laatst bewerkt:
Vanochtend rond kwart over 8 een jaren 80 Honda met kuip (vf-achtig :? ben niet zo bekend met Honda-modellen :$ ) op Marskant in HengeloO, ri. Deldenerstraat.
Zat een ... uhm ... stevige ronk in toen je optrok voor de Rabobank langs.
 
Ik liep op de stoep 5 meter voor die flitspaal toen je voorbij reed ;)

Duurt nog wel ff voor ik weer op een motor te spotten ben, maar gezien je woonplaats zullen we elkaar nog wel vaker spotten :]

Zal in de toekomst opletten op je Gixxer, het is al prima rijweer :). :]
 
Vanmiddag rond 15:15 in Delft op de Jaffalaan (op de TU) een Gladius(?).

Ik reed in een ongestickerde Opel Corsa op weg naar m'n diploma uitreiking (*O*) in tegenovergestelde richting, heb je dus niet kunnen groeten ofzo. Zag in m'n spiegel de MF sticker zitten.

Volgens mij had je een bruine rugzak, maar kan me vergissen (laagstaande zon enzo).
 
Wanneer: vanmiddag om 16.50

Waar: Utrecht ter hoogte van stadion de Galgenwaard (je reed al een stukje achter me, komende vanaf de Uithof)

Wat: een zwarte SV650 (volgens mij).
 
Uurtje geleden gespot bij het sportcentrum op de campus in Enschede een groene Kawasaki Ninja. Kenteken MY-**-YY

Foto's zijn helaas mislukt (erg donker)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan