[Centraal] MF-er gespot post het hier - deel 46

Status
Niet open voor verdere reacties.
Gespot in de Hildebrandstraat net over 5-en komende vanaf de Neherkade of Erusmusweg: Een rode motor (tja, 't ging allemaal zo snel ;)) met sticker! Te herkennen aan meerdere harde knallen uit de uitlaat. Ik reed op de Gele VFR :)
 
Zojuist een witte BMW RT kenteken MN-..-40 met stickert gespot, op de Midden-Brabantweg nabij de Macdonalds bij Waalwijk. Ik zwaaide vrolijk naar je, maar je keek terug, zo van: "Ja... hoi...?"
Ik op de rode BMW overigens.
 
Gespot!
Wat: iets met lekker geluid :+ (en kenteken met 47 er in)
Waar: Beatrixlaan, rijswijk
Wanneer: rond uurtje of 6

Zag je aankomen in mn spiegel en liet je maar ff voor aangezien je wat vlotter was dan ik haha
Je toeterde nog wel even :)

:W
 
Vandaag 17.30 uur Goofy gespot.Je reed op je oranje motor vanaf Gouda Stolwijk in. Ik stak net de rotonde over te fiets. Je ging vervolgens de Goudseweg op. Ik had mijn toestel snel op fotostand gezet, maar het verkeer reed net wat sneller dan mijn beentjes konden trappen! :W
 
Zojuist om 19.20 uur. Jij kwam op je zwarte fiets met kenteken MT-ZG-6X en volgens mij rode rimstriping vanaf de rotonde bij purmerend overwhere en ging de a7 op richting purmerend zuid. Op de inrit in de bocht haalde je een grijze opel zafira in, dat was ik
 
Ik hou er altijd rekening mee, volgende keer ff spiegelen als je een zwarte lage VW Lupo achter je ziet staan ;) :W
Zal ik doen maar ik rijd maar 1x per week heen en weer
Zat al ruim een uur op de blade dus vond het heel erg tijd
Voor een grote bak pleur..

Zal van de week extra goed kijken naar alles wat met stickert
Over de haven beweegt
 
Even voor half zes vanavond op de Lage Naarderweg in Hilversum: een trapfiets met sticker op achterspatbord. Fietser met paardenstaart :W
 
Ik denk dat ik dat was, met een van m'n vrienden.
We reden Alkmaar - Doetinchem en toen weer terug om iets te kopen van een medeforummer.
Als ik dat was, moet je beter kijken lol. ;)

[~[url="http://img215.imageshack.us/img215/4734/dscf4633.th.jpg"]afbeelding~][/URL]
CBR600FS (te koop, koop snel). :P

[~[url="http://img252.imageshack.us/img252/420/dscf4852v.th.jpg"]afbeelding~][/URL]
999.
Nou ja, had in ieder geval de 99x goed... en oke, de R1 was omdat ik dacht dat de lijnen en kleuren overeen kwamen met een recent model R1. Ik had de 600FS moeten herkennen natuurlijk! Zal de volgende keer beter opletten ;) Beiden hadden een MF sticker, dat dan weer wel :)
 
Gespot!
Wat: iets met lekker geluid :+ (en kenteken met 47 er in)
Waar: Beatrixlaan, rijswijk
Wanneer: rond uurtje of 6

Zag je aankomen in mn spiegel en liet je maar ff voor aangezien je wat vlotter was dan ik haha
Je toeterde nog wel even :)

:W
:W, dat was ik. Zag van ver je sticker al zitten, daarom toeterde ik idd :+
 
Laatst bewerkt:
Zal ik doen maar ik rijd maar 1x per week heen en weer
Zat al ruim een uur op de blade dus vond het heel erg tijd
Voor een grote bak pleur..

Zal van de week extra goed kijken naar alles wat met stickert
Over de haven beweegt

Ik heb je wel eens vaker zien rijden ;)
Mijn fiets staat nog lekker in de schuur, mocht ik door Den Helder rijden, een zwarte Triumph Daytona 675 (zonder) sticker :P
 
:W :W :W :W

_O- ben nog noit zo vaak gespot als de laatste 2 dagen *O*
[afbeelding]
Ja ! die is het inderdaad! Gespot hahaha. Er kwam ook nog een super gafe bordeaux rode R1 langs bijna tegelijk met jou maar die had geen sticker. Geen idee of ie hier ook bekend is.
ik loop nu bijna dagelijks tussen station en HU dus zal opletten of ik je vaker spot en ik eens een fotospot kan maken ;)
 
Zojuist om 19.20 uur. Jij kwam op je zwarte fiets met kenteken MT-ZG-6X en volgens mij rode rimstriping vanaf de rotonde bij purmerend overwhere en ging de a7 op richting purmerend zuid. Op de inrit in de bocht haalde je een grijze opel zafira in, dat was ik

Hey dat was ik! Hopelijk zag het er niet asociaal uit, ik kan het gewoon niet weerstaan om daar in te halen. :)
 
Passant, mijn netwerk ligt in Den Haag op mij te wachten.
Was de 1e keer dat ik iets van MF zie staan daar?

Gedetacheerd daar :?

Nee hoor, heb een vaste veroordeling ;)
Ben meestal 3 dagen in Delft, ga soms met de auto, maar meestal met de motor.
Ook in de winter, tenzij het verstandiger is om de auto te pakken. Ben in de winter een van de weinigen, er staat wel vaak een grijze Honda met de nodige koffers naast (nu dan net even wat minder vaak). Daar valt het Divje een beetje achter weg.
 
Gespot Suzuki DL650 met topkoffer
tijd: +\- 07.00u
Waar: Aveling Hoogvliet richting Rotterdam
Kleur: blauw (special paint?)

Lijkt me Tuin-sjeik ;)

large
 
NU net, vanavond op de A12, een groene Kawasaki ZX12R, MH-..-86
je reed bij Zoetermeer de snelweg op, richting Den Haag, om 23.15 uur......

Mooi, mijn oude liefde, een 12..... :9~
 
Laatst bewerkt:
Ja ! die is het inderdaad! Gespot hahaha. Er kwam ook nog een super gafe bordeaux rode R1 langs bijna tegelijk met jou maar die had geen sticker. Geen idee of ie hier ook bekend is.
ik loop nu bijna dagelijks tussen station en HU dus zal opletten of ik je vaker spot en ik eens een fotospot kan maken ;)


ben er alleen op maandag en dinsdag.
i.v.m cursus :W
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan