[Centraal] MF-er gespot post het hier - deel 48

Status
Niet open voor verdere reacties.
Nja.. je blijft een belg he. Die zijn nu eenmaal het mikpunt van "spot".. :+
Denk dat dat wederzijds is ... :Y
Zo zijn pakweg de meeste Belgen en Hollander moppen immers dezelfde, maar gewoon omgedraaid :+

Belg zijn is leuk, alleen op fiscaal vlak welteverstaan *D

En Nederlanders die eens door België rijden, en mij passeren, of ik hen, die zullen idd niet snel doorhebben dat ik een MF sticker heb. Pakweg de meeste beginners op de motor hebben daar immers hun L sticker hangen B|
 
Denk dat dat wederzijds is ... :Y
Zo zijn pakweg de meeste Belgen en Hollander moppen immers dezelfde, maar gewoon omgedraaid :+

Belg zijn is leuk, alleen op fiscaal vlak welteverstaan *D

En Nederlanders die eens door België rijden, en mij passeren, of ik hen, die zullen idd niet snel doorhebben dat ik een MF sticker heb. Pakweg de meeste beginners op de motor hebben daar immers hun L sticker hangen B|
Kijk, zo leer ik ook nog eens wat.
[me="Fladder"]zal de volgende keer dat hij in belgenland komt eens opletten of hij een motor met mf sticker kan spotten.[/me]
 
Kijk, zo leer ik ook nog eens wat.
[me="Fladder"]zal de volgende keer dat hij in belgenland komt eens opletten of hij een motor met mf sticker kan spotten.[/me]
Maak je maar niet teveel illusie's, ze zijn erg zeldzaam :N En om mij tegen te komen moet je al relatief ver door B komen. Kartografisch gezien kom ik zelden boven Brussel uit, meestal niet hoger dan Leuven, en vaak Wallonië in.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Maak je maar niet teveel illusie's, ze zijn erg zeldzaam :N En om mij tegen te komen moet je al relatief ver door B komen. Kartografisch gezien kom ik zelden boven Brussel uit, meestal niet hoger dan Leuven, en vaak Wallonië in.
Ach je weet het maar nooit, soms kan de wereld ontzettend klein zijn ;)
 
Maak je maar niet teveel illusie's, ze zijn erg zeldzaam :N En om mij tegen te komen moet je al relatief ver door B komen. Kartografisch gezien kom ik zelden boven Brussel uit, meestal niet hoger dan Leuven, en vaak Wallonië in.


Oh dan hebben we kans elkaar een keertje te ontmoeten in de omgeving van Tintigny <> Arlon. ;)
 
Vanmiddag op de Australieweg in Zoetermeer net voor 13:30 een gele sportmotor (blade?) gezien. Je reed samen met een blauwe r6 zonder sticker en ging richting Edisonstraat :W
 
Zojuist op de A12 thv afslag Duiven.

Yamaha XJ900 Div, bureaux rood mx-..-yy

:W vanuit Zafira



 
Laatst bewerkt:
Vanmiddag rond een uur of kwart over twee bij Arie Molenaar in Ijsselstein.

rzUfD.jpg


Het gaat om de linkersoes, de Z is van mij ;)
 
Neeee 3 vandaag op de A1 moto gespot. Ik kwam nogal snel voorbij maar zag wel een MF stikker maar ging te snel om t goed te zien
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan