[Centraal] MF-er gespot post het hier - deel 48

Status
Niet open voor verdere reacties.
:W Vanavond 19.45, in de eerste, krappe bocht van de Oude Leede weg in Pijnacker: maar liefst 2 stickers op 2 zwarte motoren. Ik zag verder veel zwart/wit leer en de motoren heb ik niet herkend.
Dat waren ruben112 en ik... me tweede spot vandaag, met niet gekker worden :)
 
Net gespot. Een KTM Duke.
Kenteken ben ik vergeten.
Berijder was zo te zien in het zwart.
Was om 2206 en reed op de n206 richting t vliegveld. Je ging de grote rotonde links.
 
Twee spotjes in de Eifel afgelopen weekend:

Zaterdag: een groene Kawasaki met een kenteken beginnend met 24-Mx-xx
Je had een groen kawasaki-rugzakje om en je was met twee maatjes aan het rijden, één ervan reed op een bordeaurode motor met Belgisch kenteken. Ik liet jullie erlangs, omdat jullie harder reden dan ik, maar had niet zoveel nut, omdat we toch in de file kwamen helaas (voor het dorpje). Jantah reed voor jullie (ook met sticker) op een rode Ducati Multistrada.

Zondag: twee MF'ers. Jullie stonden blijkbaar al achter ons bij de spoorwegovergang (weet niet de plaats meer alleen), en bij de haarspeldbochtjes haalden jullie ons in. Ik meen een triumph speed/streettriple en een daytona (? not sure).

Leuk! :W
 
Wie herkent zichzelf hierin?

Deventerseweg Barendrecht.
Vandaag rond een uur of 3.

Foto is nogal onduidelijk, maar de persoon zelf zal zijn eigen motor wel herkennen :)

GroteFoto-EGF8FOTI.jpg
 
Gespot in Hoofddorp rond half 11 vanmorgen,ik reed met die lange zeecontainer vrachtwagen ( LZV)

Groeten Magnamannetje
full
 
Vorige week op het festival Sziget in Hongarije een mede-motorrijder van het italiaanse broederforum Forum Ciclismo gespot:

20120810204533.jpg


Het was wel een beetje te donker om een goede foto te krijgen maar het is een Ducati monster ;)
 
Zondag: twee MF'ers. Jullie stonden blijkbaar al achter ons bij de spoorwegovergang (weet niet de plaats meer alleen), en bij de haarspeldbochtjes haalden jullie ons in. Ik meen een triumph speed/streettriple en een daytona (? not sure).

Leuk! :W

Ergens rond 12-13 uur vandaag, in de Eifel bij Densborn. We stonden achter de auto achter jullie bij de spoorwegovergang en haalden jullie onderweg richting Meisberg in. Een Multistrada en een V-strom 650 :W wij reden op een Fireblade (Rummer) en een Speed Triple (ik)
*D
 
Vorige week op het festival Sziget in Hongarije een mede-motorrijder van het italiaanse broederforum Forum Ciclismo gespot:

[afbeelding]

Het was wel een beetje te donker om een goede foto te krijgen maar het is een Ducati monster ;)
Leuk voor die Italiaan :)
Maar ik als Belg (buurland dus he), wordt maar niet gespot,
en dat terwijl ik een echte MF sticker heb -O-
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Twee spotjes in de Eifel afgelopen weekend:

Zaterdag: een groene Kawasaki met een kenteken beginnend met 24-Mx-xx
Je had een groen kawasaki-rugzakje om en je was met twee maatjes aan het rijden, één ervan reed op een bordeaurode motor met Belgisch kenteken. Ik liet jullie erlangs, omdat jullie harder reden dan ik, maar had niet zoveel nut, omdat we toch in de file kwamen helaas (voor het dorpje). Jantah reed voor jullie (ook met sticker) op een rode Ducati Multistrada.
:W
Ik was de 1ste van die 2 groene Ninja's met Belgisch kenteken. Marc was diegene met de MF-sticker. (Jammer trouwens dat ik geen plaats heb voor een MF-sticker).
We reden inderdaad iets sportiever.
Wou eigenlijk wachten tot er een recht stuk kwam om jullie veilig voorbij te steken en niet te hinderen, maar je bleef teken geven dat we langs mochten :+
Inderdaad jammer van de file, zaten enkele mooie stukjes nog tussen.
Uiteindelijk gestopt in dat dorpje om de file te vermijden, even te drinken en uit dat enorm warme pak te kruipen. (en toen maar pas te horen gekregen dat jullie een MF-sticker op hadden :$ )
 
Laatst bewerkt:
Die post helemaal gemist, morgen mee naar de Specsavers :$

:W
:W
Ik was de 1ste van die 2 groene Ninja's met Belgisch kenteken. Marc was diegene met de MF-sticker. (Jammer trouwens dat ik geen plaats heb voor een MF-sticker).
We reden inderdaad iets sportiever.
Wou eigenlijk wachten tot er een recht stuk kwam om jullie veilig voorbij te steken en niet te hinderen, maar je bleef teken geven dat we langs mochten :+
Inderdaad jammer van de file, zaten enkele mooie stukjes nog tussen.
Uiteindelijk gestopt in dat dorpje om de file te vermijden, even te drinken en uit dat enorm warme pak te kruipen. (en toen maar pas te horen gekregen dat jullie een MF-sticker op hadden :$ )
:W

Klein stukje verder sloegen die keverterroristen gelukkig af, want het was best wel iets te warm zo B|
 
Laatst bewerkt:
Twee spotjes in de Eifel afgelopen weekend:

Zaterdag: een groene Kawasaki met een kenteken beginnend met 24-Mx-xx
Je had een groen kawasaki-rugzakje om en je was met twee maatjes aan het rijden, één ervan reed op een bordeaurode motor met Belgisch kenteken. Ik liet jullie erlangs, omdat jullie harder reden dan ik, maar had niet zoveel nut, omdat we toch in de file kwamen helaas (voor het dorpje). Jantah reed voor jullie (ook met sticker) op een rode Ducati Multistrada.

Leuk! :W

Dat waren wij :) Was een vervelende file ja, hebben uiteindelijk maar pauze gehouden in het dorpje ;) Bedankt voor de spot!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan