[centraal] MF-er gespot post het hier deel 49

Status
Niet open voor verdere reacties.
Zojuist gespot een BMW op de N2 bij Eindhoven thv Afslag Airport. Je droeg een Fluor gele helm.
Ik kwam je voorbij gereden (Op mijn V-strom 1000 incl. sticker) en zwaaide nog naar je. Daarna nam ik de afslag.
 
Zojuist bij het TT Circuit te Assen, een oudere Blade met ML-SR-**. Het was zo rond half vijf, je reed achter ons, wij in blik, toen wij linksaf gingen kon je er rechts langs.

Wie-O-Wie :W
 
Ik wacht op de persoon die mij gespot heeft bij Arie Molenaars. Ik met mijn Bandit en jij met je Yamaha XX-GG-55?
 
Via het straatje dat achter de OBA en het Conservatorium Amsterdam door loopt stond bij de achteringang van het Hilton? een zwarte Hornet, xx-HP-xx

Ik kwam bij de OBA vandaan op mn KLE'tje :W
 
Vanmiddag rond 16:00 n Bandit met topkuip gespot die ik denk de A12 afkwam de N408 op richting Nieuwegein.
Ik stond bij het verkeerslicht de andere kant op te wachten :W
 
Vanmiddag rond 16:00 n Bandit met topkuip gespot die ik denk de A12 afkwam de N408 op richting Nieuwegein.
Ik stond bij het verkeerslicht de andere kant op te wachten :W

Dat moet ik zijn geweest! :W En nee ik kwam niet van de A12.. maar kwam van de Waterlinieweg. Rotonde rechtdoor op de N408.

Wacht even.. nu weet ik weer precies wie je bent! Was jij die gene die ook nog zwaaide? En stond ik voor de stoplicht om af te slaan? Ik knikte nog :Y naar je.
 
Laatst bewerkt:
Ja dat klopt dat ben ik idd! :W

Komt helemaal goed, jij ook veel Twin plezier! *D

Bedankt! Jouw TL heeft een lekkere sound, na 4 in lijn te hebben gereden ben ik helemaal verslaafd aan de klappen van V-Twins, het ruige karakter en de bottompower.
Tot spots en veel veilige V kilometers! I :W
 
Gister ergens rond 07.30 op de A6 vanuit Almere om de A1 richting Amsterdam. Jij ging de spitsstrook op.
Een zilvergrijze, MF sticker.
Je groette me (mat grijze vfr, roze helm) maar ik keek net de andere kant op.
Sorry, ik negeerde je niet, dus bij deze: :W ik heb nog geprobeerd je in te halen maar > 130 op de A1 vond ik iets te enthousiast ;)
 
Dat moet ik zijn geweest! :W En nee ik kwam niet van de A12.. maar kwam van de Waterlinieweg. Rotonde rechtdoor op de N408.

Wacht even.. nu weet ik weer precies wie je bent! Was jij die gene die ook nog zwaaide? En stond ik voor de stoplicht om af te slaan? Ik knikte nog :Y naar je.

Ah ok, je kwam iig lekker de laatste bocht door!

Euh nee, ik zat in n bakwagentje van t werk, te wachten op groen licht de andere kant op ;) Zag toen je voorbij was in mn spiegel je stikkert ;)
 
Wie-O-Wie zit er in een huisje op het Roompot park te Borger. Huisje 93, je rijd met een Kawa Z750

:W
 
Laatst bewerkt:
Gister aaf op de A15 bij het stoplicht voor de oprit bij Rozenburg. Jij zwarte Yamaha (v-max?) en lekkere blonde staart. Ik in koekblik en deed toet toet. Na het kijken blies je me voorbij, vet geluid je fiets...
 
Vrijdagmiddag op de A1 Amsterdam richting Amersfoort werd ik met de oto gespot. Ik rij met 3 motoren (TT600 / Tenere 600) op een aanhanger, maar alleen de motor die achterstevoren staat heeft een MF sticker, dus die kan je niet gezien hebben.

Jij had iig wel een MF sticker, en toen je weer wegbrulde nadat je even ingehouden had toen je me groette, voegde er een motoragent in en die ging achter je aan. Ik hoop dat het goed afgelopen is.
 
Bedankt! Jouw TL heeft een lekkere sound, na 4 in lijn te hebben gereden ben ik helemaal verslaafd aan de klappen van V-Twins, het ruige karakter en de bottompower.
Tot spots en veel veilige V kilometers! I :W

Ja, hier hetzelfde; Ook van de 4-cilinder op een Twin gestapt en ik ga nooit meer terug!
Instant koppel!! *O*

See you :W
 
daar sta je dan met je goeie gedrag wachtend bij 'n stoplicht....
(kruising driemond, ongeveer 15:00uur) komt er weer zo'n dwaze
motorrijden vlak langs mij die zo nodig als eerst weg wil sprinten
bij het stoplicht, het scheelde echt weinig of mn spiegel had er
af gelegen! en ja hoor nog n sticker ook ;)

bij het eerst volgende licht kon ik hem nog net op de plaat zetten :P
2s6sy0n.jpg
 
Laatst bewerkt:
Vanmorgen rond 10.45 op de A2 ter hoogte van Weert, richting Eindhoven.

Geen idee van het merk, maar kenteken MZ-DD-XX (Edit, RDW zegt KTM 990 Supermoto T)
Edit 2: vandaag nieuwe tenaamstelling?????? (Zal wel ex MF motor zijn!)

Je passeerde mij (blauwe Mondeo Station met aanhanger met Shadow er op) Mondeo en Shadow met sticker!
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan