[centraal] MF-er gespot post het hier deel 49

Status
Niet open voor verdere reacties.
Bij de politie academie in Apeldoorn een hele rij burger motoren, maar allemaal netjes met de kont naar achter geparkeerd. Dus als je daar stond ben je gespot haha.
 
Vanmiddag gespot op het Deltion college te Zwolle in de parkeergarage zo rond 15:00 een ford fiesta, kenteken xx-pzz-9!
 
Laatst bewerkt:
En terug gespot in mijn spiegel ! Was de foto mislukt Sandy ?
:W
Oh ja, het was een fotospot! :P

full
 
Laatst bewerkt:
Gespot ter hoogte van Staphorst op de a28. Een zilvergrijze r1 van een van de eerste bouwjaren.

MB-LN nogwat ;)

Een minuut of 3 geleden :+
 
Laatst bewerkt:
Zojuist gespot bij de ingang van electrabel maasvlakte MS-..-06 BMW ZWART GEEL. je kwam net aanrijden bij de poort om je motor te parkeren . ik kam net bij de portier naar buiten .
 
Net gezien in de kelder van de Gustav Mahlerlaan 10 (ABN AMRO gebouw) op verdieping -2

Een zwarte Suzuki streetfighter!

Mijn motor staat er voor geparkeerd, witte Hornet :+
 
Rond half één op de N201 richting Hoofddorp bij De Hoek (nog voor de BP dus) een witte snelheidsduivel. Ik maakte een wandelingetje met m'n collega. :W
 
MF'er gespot op de A28 tussen de Shell bij Wezep en afslag Ermelo/H'wijk West. Je reed om ongeveer 16:15 bij de Shell weg. Heb daarna achter je gereden totaan Ermelo. Ik zat in een blauw Tjechisch koekblik.

Motor: Bandit met topkoffer, kenteken MV-88-nogwat
 
Gespot op de Fontys Hogeschool te Eindhoven bij de fietsenstallingen bij gebouw R5!

Lid van ESMC?
full
 
Laatst bewerkt:
Sowieso gespot met en zonder MF sticker, allen op circuit TT Assen:
Artifex zonder motor maar met de auto
Pink lady Phyllis met sticker zonder kentekenplaat
Randy (dacht ik) met de rode R1 zonder sticker
:W
en volgens mij nog een aantal maar de namen niet onthouden :$
 
Laatst bewerkt:
OK, nu wordt 'ie lastig:

Op facebook een blauwe Fazer met stickert gespot (die nodig gewassen moet worden) waarin Blik gereageerd had. Weet dus niet de nickname van de eigenaar van de Fazer, maar alsnog:

:W Gespot!


Oh ja, en zaterdag dacht ik ben ik achterna gereden door ene Kevin :? op een scooter. Nog even een praatje gemaakt, dacht dat je zei dat je het nog in het gespot topic zou zetten :+
 
OK, nu wordt 'ie lastig:

Op facebook een blauwe Fazer met stickert gespot (die nodig gewassen moet worden) waarin Blik gereageerd had. Weet dus niet de nickname van de eigenaar van de Fazer, maar alsnog:

:W Gespot!


Oh ja, en zaterdag dacht ik ben ik achterna gereden door ene Kevin :? op een scooter. Nog even een praatje gemaakt, dacht dat je zei dat je het nog in het gespot topic zou zetten :+

een blauwe fazer met een carbon demper?
 
Gisterenochtend rond 0900 ? op de A10 een zwarte Z (?) in de file thv RAI
En afslag rai, bij het stoplicht een blauwe naked. Ik zat in de auto en wenkte het spot teken :)
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan