[centraal] MF-er gespot post het hier deel 49

Status
Niet open voor verdere reacties.
Zwarte kawa 750 of 1000 in amsterdam geparkeerd op de stoep
Dwars straat van ostadestraat.(volgens mij was het tweede van de hel straat)
Vlak bij oranje kerk.

Foto-IEUM4OUK.jpg


Kaartje achtergelaten.
 
Laatst bewerkt:
MF-chick gespot, met MF-sticker. Gisteren, 25 Sept, om 17:15, rode Honda VFR. Je reed de A32 op bij 'De Witte Paarden' (= dat is een dorp, voor de goede orde). Bij Meppel uit 't zicht verdwenen.
 
Zojuist: 10:00 uur op de A4 komende vanuit richting Den Haag, op de toerit A10:

Blauwe Honda CBF 600 of 1000 met topkoffer.

Je stak je hand op toen ik naderde, en ik toeterde toen ik langszij kwam.

U bent gespot!
 
2 x M* NB 79 Kawasaki er gn.gespot 1 X bij Utrecht en de 2 x vlak voor afslag Breda Noord.

Sorry dat je schrok van mijn toeter. Geloof dat je het wel door had dat het om een spot ging..

Bij deze gespot!!!
 
@ Thijsvdvl
DL 1000 V-Strom

Gespot op de Fontys Hogeschool te Eindhoven bij de fietsenstallingen bij gebouw R5!

Lid van ESMC?

Yes was ik. En ik ben ook lid van de asfalthappertjes.
Al een tijdje niet meer geweest, binnenkort maar weer eens gaan.

groeten!
 
2 x M* NB 79 Kawasaki er gn.gespot 1 X bij Utrecht en de 2 x vlak voor afslag Breda Noord.

Sorry dat je schrok van mijn toeter. Geloof dat je het wel door had dat het om een spot ging..

Bij deze gespot!!!

Bedankt voor de spot! Je liet me wel ff schrikken idd. Ik dacht idd dat het wel eens een spot zou kunnen zijn, derhalve mijn :W
 
Zie de laatste tijd geregeld in Groningen centrum een rode sportmotor rijden met volgens mij met stikker.
Kan het steeds niet goed zien vanuit het raam.
 
Zojuist Roy "R" gespot met zijn vrachtwagen op de rotonde in Joure, nadat ik eindelijk door had waar dat getoeter nou weer weg kwam :P
 
Vanmiddag gespot in Amstelveen ter hoogte van de Texaco:

Een zwarte Yamaha FJR1300. Leek erop dat je een custom zadel had.
Berijder had een zilveren Schubert C3 helm en had een zwart/rode Dainese textielen jas aan.

Volgens mij had je net getankt (zo stond je opgesteld bij het stoplicht) en we waren aan het wachten bij het stoplicht.

Ik was diegene op de rode Hypermotard achter je :W
 
Laatst bewerkt:
Zojuist een blauwe R1 bij de Hoogvliet in Veenendaal.
En volgens mij een dubbele spot, want ik geloof dat er al een briefje onder je tankdop zat :)
full
 
Vanmiddag, ca. 16:35, A10 buitenring, t.h.v. Amstel businesspark, een zwarte naked, kenteken MJBV##, rijder ook in zwart. Keek echt zo van: Watsapp / Twitter / Faceboekenlegger... :?
Ik haalde je in op een grijze VTEC, blauw jack. :]
 
Laatst bewerkt:
Vanmiddag gespot in den haag (vlak bij Holland Spoor) en rode motor. Hij reed achter een politieauto aan. (moest je volgen??:P)
Met het kenteken MP BT 11 als ik het goed heb;)
 
Vanmiddag, ca. 16:35, A10 buitenring, t.h.v. Amstel businesspark, een zwarte naked, kenteken MJBV##, rijder ook in zwart. Keek echt zo van: Watsapp / Twitter / Faceboekenlegger... :?
Ik haalde je in op een grijze VTEC, blauw jack. :]

Dat was ik, heb mijn sticker er net twee dagen op zitten dus ben nog niet zo bekend met het spotten.
Was ook erg druk dus had het pas door toen jij al voorbij was gereden zag alleen nog de :) op de achterkant van je motor.
 
@ Thijsvdvl
DL 1000 V-StromYes was ik. En ik ben ook lid van de asfalthappertjes.
Al een tijdje niet meer geweest, binnenkort maar weer eens gaan.

groeten!

Haha, dat meen je niet. Had je al eens gespot voor MF. _O- Maar op ESMC terrein nog nooit gezien. Gaat een van jullie mee naar hyperpro? Zie jullie vast nog wel eens :W
 
Laatst bewerkt:
Net gespot een all road motor op de A12.
Op het stuk waar de A50 ook over loopt.
Wat ik nog weet van de motor is dat die blauw/paars was en dat die een MF stickertje had.
 
Laatst bewerkt:
Vanochtend rond kwart voor 8 op de Croeselaan in Utrecht een ? Aprilia? Uitlaat klonk erg leuk in ieder geval, motor was zwart met wit/rode accenten bij de koplamp. Bestuurder had een knalgele rugzak op, en volgens mij reed je de parkeergarage van de Rabo in.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan