[centraal] MF-er gespot post het hier deel 49

Status
Niet open voor verdere reacties.
Zojuist gespot Honda 1000 cbr. Op de a 73 richting Venlo,net na Nijmegen. Met kenteken M* 69 TH.

Ik claxoneerde nog, maar vermoed dat je mij niet hoorde...
 
Vanmiddag om 17:00 op de A1 riching Amsterdam, tussen Naarden en Muiderberg en net voor de wisselstrook, een Ducati (aan het geluid te horen moest dat haast wel).
Rijder had een helm met hanekam en droeg een fel groene/gele rugzak.
Ik reed in een groene Fiat Punto met, uiteraard, een joekel van een MF sticker op de achterruit.
 
Net bij centraal station leiden een witte kawasaki naked. M?-TX-40? ( ben niet zo goed in onthouden)..

Ik was op een suzuki gsxr srad. Ik riep bij het stoplicht tegen je, Gespot. Maar je verstond het verkeerd denk ik:P Toen wees ik later naar mijn sticker.
 
Een spot in Nijkerk op de Middachtenlaan voor de spoorbomen, ik zat in de PostNL Sprinter achter je.
Een koekblikspot golf 3 diesel.
24ccemb.jpg
zwaaizwaai.
 
Vanochtend gespot tussen 9:15 - 9:30 op de A9 richting Amsterdam (net voor de flitspalen bij de Shell tankstation bij Amstelveen)

Een zwart/grijze CBR600RR. Berijder droeg zwart/witte leren jas (ik dacht Rev It te zien), spijkerbroek en sneakers.

We groeten elkaar en toen trok je het gas tikkie open. Ik was diegene op de rode Hypermotard gekleed in zwart (zonder M-F sticker)

Wie - o - wie? :W
 
Spotje in Hoofddorp. Een zwarte TDM met leren tanktas geparkeerd op de Jupiterstraat, gebouw naast het NH Hotel. Loop daar bijna dagelijks langs, maar heb deze nog nooit gezien. Wie o wie :W
 
Vanochtend gespot tussen 9:15 - 9:30 op de A9 richting Amsterdam (net voor de flitspalen bij de Shell tankstation bij Amstelveen)

Een zwart/grijze CBR600RR. Berijder droeg zwart/witte leren jas (ik dacht Rev It te zien), spijkerbroek en sneakers.

We groeten elkaar en toen trok je het gas tikkie open. Ik was diegene op de rode Hypermotard gekleed in zwart (zonder M-F sticker)

Wie - o - wie? :W

Spottt *O*

Had al een vermoeden dat jij het was :P.
Je hebt wel goed opgelet zo te zien :+

:W :W
 
Spottt *O*

Had al een vermoeden dat jij het was :P.
Je hebt wel goed opgelet zo te zien :+

:W :W

Ah dus toch! :P

Ja, ik kon je niet goed zien in de spiegel, vanwege de zon in mijn rug... Zag een schaduw van een motor links opduiken en stak mijn hand op om te groeten, maar wist nou niet zeker dat jij het was.

Nou bij dezen dan weer :W
 
Gespot, tijdens terug komdag stage.
Nu in de parkeergarage HvA leeuwenburg

Rode Fire storm

IMAG0943.jpg



Rode Kawa Z1000

IMAG0942.jpg


Blauwe R6 is van moi :W
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan